Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 13 hours ago
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
Image

Feest: XXlerator Kingsday: Free For All
Datum: 26/27-04-2019
Tijd: 18:00/12:00 - 00:00
Prijs: Gratis entree

Line-up:
KONINGSNACHT (18:00 - 00:00)
Wildstylez - Frequencerz - Phuture Noize - Rebelion - Rejecta -
Devin Wild - Regain - Apexx - RVAGE - Primeshock - The Purge - Villain - Da Syndrome

KONINGSDAG (12:00 - 00:00)
Da Tweekaz - Noisecontrollers - Crypsis - Atmozfears - Korsakoff - KELTEK - Sound Rush - Act of Rage - Rebourne - Rooler - Degos & Re-Done - Demi Kanon - Sub Sonik - Prefix & Density - Malice - Ecstatic - MYST - Mind Dimension - Enemy Contact - Jay Reeve - Da Syndrome - MC I See
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
MelvinFR wrote: Prijs: Gratis entree
De greoten, dan maar geen fietscombi meer.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Line ups samenstellen kunnen ze wel bij Matrixx. Gruwelijk :worship: Koningsnacht denk ik wel aanwezig, dag afhankelijk van de mensen waarmee ik ga.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Ik ga Beat the Bridge wel missen, jarenlang top feest gehad! Maar dit ziet er ook niet verkeerd uit ^^
D
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2018
last seen Mar 2019
Erg jammer van BtB, maar dit is zeker geen verkeerd alternatief. Wat een heerlijke line up met voor ieder wat wils. Ik hoop wel dat ze het houden op maximaal twee stages (mag van mij zelfs ook wel een stage zijn). Dat proppen van al die kleine stages vond ik geen gezicht altijd.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Nacht eventueel wel aanwezig als ik zin heb. Dag toch maar keer Super Sized proberen. Gratis trekt toch altijd schijt volk
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Misschien kijkje komen nemen tijdens kingsnight! :thumbsup:
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Hoogstwaarschijnlijk aanwezig met koningsnacht! Zal geen latertje worden gezien ik de volgende dag weer fris op werk mag verschijnen :yawn: Hopelijk niet al te veel dagjesvolk, want gratis entree.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Rowanyt1309 wrote:Timetable staat online!
Image
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Vorig jaar prima vermaakt hier, dus dit keer ook maar even een kijkje nemen :) Beginnen bij Apexx en Rejecta, vervolgens naar de main voor Wildstylez, PN en stukje Frequencerz en dan afsluiten bij The Purge :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Ook 100% aanwezig! Hoe zit het hier eigenlijk met parkeren van de auto? Is dat een beetje te doen?
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 21 hours ago
Rowanyt1309 wrote:Ook 100% aanwezig! Hoe zit het hier eigenlijk met parkeren van de auto? Is dat een beetje te doen?

Iniedergeval niet in de buurt, alleen parkeer garage maar ik zou je aanraden met het ov te gaan als dat een optie is.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Rowanyt1309 wrote:Ook 100% aanwezig! Hoe zit het hier eigenlijk met parkeren van de auto? Is dat een beetje te doen?
In de wijk aan de andere kant van de brug (Malburgen, aan de Graslaan), deed ik ook de jaren met koningsnacht. Even de brug over lopen en je bent er.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Alm1ghty wrote:
In de wijk aan de andere kant van de brug (Malburgen, aan de Graslaan), deed ik ook de jaren met koningsnacht. Even de brug over lopen en je bent er.
Heb je eventueel een adres?
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Rowanyt1309 wrote:Heb je eventueel een adres?
Alm1ghty wrote:aan de Graslaan
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Norther66 wrote:
Rowanyt1309 wrote:Heb je eventueel een adres?
Alm1ghty wrote:aan de Graslaan
Hoe kan ik hier nou toch over heen lezen? Begin moe te worden heb ik het idee. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Onderweg naar XXlerator! Te herkennen aan een Spoontech shirt met een blauwe North Face jas.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Ben hier met koningsnacht geweest en heb een verrassend goed feest gehad! Geluid en aankleding waren op beide stages top, vooral gezien het een gratis feest was, leuke locatie ook. Enige echte minpunt is dat het de laatste uurtjes net iets te druk was en dat zo'n gratis feest toch wat apart volk aan trekt.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Koningsnacht hier doorgebracht en bijzonder goed vermaakt! Rond half 7 binnen, toen het nog erg rustig was. Geluid stond bij beide stages wel echt snoeihard. Op het eind bij Frequencerz een overkill aan bass. Iets voor 7 richting Apexx gegaan, wat echt een dikke set was. Nieuwe platen klinken erg fijn. Zelfde geldt voor Rejecta. Was twee uur flink rammen daar. Phuture Noize ook weer gruwelijk, die mid-intro van We Became A Monster :drool: Frequencerz was beetje matig. Altijd het standaard lijstje en ben The Unknown etc. wel een beetje zat.
Het was in ieder geval veel beter als vorig jaar. Volgend jaar wel weer aanwezig denk ik :)
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2015
last seen Jun 2025
Kingsnight geweest, moet zeggen geluid was top en voor een gratis feest totaal geen slechte line-up.
Kingsday besloten om toch een kaart te kopen voor SSZ. Al met al leek het mij geen feest om je de hele dag te vermaken zoals met Beat the Bridge voorheen.
Hoop dat ze ooit nog is iets met die boot kunnen regelen als volgend jaar weer XXlerator er staat.