Hoorde deze toen ik op de brug liep, vetjes.Zirkum wrote: 03. Cortina - Music Is Moving (Luca Antolini & Andrea Montorsi Remix)
04. Dutch Master - Insomnia
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Dikke lijst. Kwam met Nok Joe Douwn binnen.
-
DHardtraxxer
- 80 posts member since 2013
- last seen Mar 2016
Vond het nog steeds te druk, factory stage was inderdaad net een trampoline. Al bij al toch goed vermaakt.
Goed dat ze hebben geluisterd naar de kritiek over het geluid van vorig jaar, stond al stukken beter!
WMF - Arabika edit? Klonk in ieder geval echt super dik net als E-force Seven
Goed dat ze hebben geluisterd naar de kritiek over het geluid van vorig jaar, stond al stukken beter!
ja Tatanka had een 2014 edit van Arabika gemaaktDolleTraktor wrote:Vond het nog steeds te druk, factory stage was inderdaad net een trampoline. Al bij al toch goed vermaakt.
-
DHardtraxxer
- 80 posts member since 2013
- last seen Mar 2016
Iemand moet m even uploaden 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Iemand sex met die kale momentje vastgelegd? Zou ik graag terug zien.
https://www.facebook.com/photo.php?v=66 ... =2&theaterHard4Us wrote:Iemand sex met die kale momentje vastgelegd? Zou ik graag terug zien.
-
SHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2014
- last seen May 2014
Prima dagje gehad. Soms beetje jammer van de drukte, bij RR bijvoorbeeld amper ruimte om te bewegen
.
Lekkere setjes gehoord. Eten was goed te doen, wc's af en toe wat aan de drukke kant.
Laat mij voortaan maar Angerfist, Mad dog of een Miss K8 afsluiten ipv Tha Playah.
Lekkere setjes gehoord. Eten was goed te doen, wc's af en toe wat aan de drukke kant.
Laat mij voortaan maar Angerfist, Mad dog of een Miss K8 afsluiten ipv Tha Playah.
-
A
tha playah was ook wel goeie geweest denk ik
maar je bedoelt the Viper neem ik aan
View on YouTubeArrow wrote:ja Tatanka had een 2014 edit van Arabika gemaaktDolleTraktor wrote:Vond het nog steeds te druk, factory stage was inderdaad net een trampoline. Al bij al toch goed vermaakt.
-
SHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2014
- last seen May 2014
Oops, ja the Viper bedoelde ik.Anonymous wrote:tha playah was ook wel goeie geweest denk ikmaar je bedoelt the Viper neem ik aan
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
heh lache!jochem148 wrote:https://www.facebook.com/photo.php?v=66 ... =2&theaterHard4Us wrote:Iemand sex met die kale momentje vastgelegd? Zou ik graag terug zien.
A-lusion was ook goed bezig... achter de Twinklerz kraam.

Goh.Now that was a brilliant day!
Yesterday I did some field research by selling merchandise at a Dutch event with over 10.000 visitors. (My friends run a merchandise company and I decided to join them).
Loved all the interactions with many Dutch, French, English and German Hardstyle lovers. (Although most of them had no idea who I was)
So much funny stories have been told!
Even sold some merchandise of other (performing) artists such as Radical Redemption
I can say only say one thing, which has been confirmed once again:
The Hardstyle crowd is one INSANE, AMAZING & DEDICATED crowd!!
Ik vond the viper ook echt helemaal zaad, dat mix werk sloeg soms echt helemaal nergens opSpeakert wrote:Prima dagje gehad. Soms beetje jammer van de drukte, bij RR bijvoorbeeld amper ruimte om te bewegen.
Iemand een idee waar ik foto's terug kan vinden?
Weet je zeker dat je wilt zien hoe je er bij liep?urbandesigner wrote:Iemand een idee waar ik foto's terug kan vinden?