Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Ik vind het leuk wat Heady doet in zijn podcast maar kom echt eigenlijk continue alleen maar voor de exclusive tracks om te luisteren hoe ze HQ klinken. Voor de rest vind ik het een vervelende podcast om gewoon zo ff op te zetten en op achtergrond te luisteren.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Nuracore wrote:Ik vind het leuk wat Heady doet in zijn podcast maar kom echt eigenlijk continue alleen maar voor de exclusive tracks om te luisteren hoe ze HQ klinken. Voor de rest vind ik het een vervelende podcast om gewoon zo ff op te zetten en op achtergrond te luisteren.
Idd doe mij Nuracore Release maar :list: :list:
Hardtraxxer
62 posts member since 2018
last seen Mar 2022
Ik krijg kippenvel bij Eclipse. Wat een sfeer in die track :love:
Kom maar met dat album
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Chroman wrote:Oke. Dan is het omdat Freqz en Frequencerz verschillende woorden zijn. Je zegt ook pad, ook al is het meervoud paden.
Freqz is in dit geval te vergelijken met freaks, dus nee.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Toffe nieuwe platen van B-Freqz! Zie je toch weer wat een immense kwaliteit die mannen produceren in de studio! Podcast vind ik verder ook erg leuk aangekleed. Betrekking van fans is iets moois imo de kleine interviews met meerdere namen die hij support is ook leuk. Overal toch iets wat geen enkele andere podcast doet :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Nuracore wrote:Ik vind het leuk wat Heady doet in zijn podcast maar kom echt eigenlijk continue alleen maar voor de exclusive tracks om te luisteren hoe ze HQ klinken. Voor de rest vind ik het een vervelende podcast om gewoon zo ff op te zetten en op achtergrond te luisteren.
Begrijp dit niet helemaal.
Care to explain?
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Leonidas wrote:
Care to explain?
Op die manier kun je elke mening uit z'n verband trekken hé :)
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Leonidas wrote:
Care to explain?
Dat ik het leuk vind dat bij die korte interviews geeft maar het irritant vind dat de muziek dan steeds onderbroken worden en daarom de gehele podcast niet op de achtergrond zou luisteren. Dus kom alleen voor de exclusives om die te luisteren en dan zet ik de podcast weer af.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Ah op die manier ^^
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Ik vind deze opzet van HWS juist heel vet. Wat anders dan al die andere podcasts/setjes. De interviews tussendoor voegen voor mij echt wel wat toe. En leuk als hij af en toe ook dj/producers van buiten zijn straatje langs laat komen.