Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaja, lekker optijd ik weet het. Maar de lineup staat online :)


Afbeelding

Locatie: Eclipse Rotterdam

Prijzen

Early bird: € 17 ,50
Voorverkoop: € 22 ,50
VIP: € 35 ,-
Deurverkoop: € 27,50

Lineup:


Main Area
B-Front
Bass Modulators
Coone
Jack of Sound
Radical Redemption
Team Overdrive
Tha Playah
Tonetactikz
Zany
MC: Serra


Raw Talent Area
Break-Lite
Brownie
Intoxicators
SiweZ
Sound Interference
Unnatural Source
Unrevited
MC: The Gambler

Timetable komt nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 11:30 
 
Hardtraxxer

Official time-table:

TT Events
The timetable for Overdrive is here!

Main Area:

22:00 - 22:30: Tonetactikz
22:30 - 23:30: Bass Modulators
23:30 - 00:30: Coone
00:30 - 01:30: Zany
01:30 - 02:30: Jack Of Sound
02:30 - 03:30: B-Front
03:30 - 04:30: Radical Redemption
04:30 - 05:00: Team Overdrive
05:00 - 06:00: Tha Playah

RAW Talent Area:

22:00 - 23:00: DJ Brownie
23:00 - 00:00: Differencia
00:00 - 01:00: Sound Interference
01:00 - 02:00: Unrevited
02:00 - 03:00: Break-Lite
03:00 - 04:00: Intoxicators
04:00 - 05:00: Unnatural Source
05:00 - 06:00: SiweZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 11:45 
 

Optie, tegen die tijd even kijken of ik tijd en geld heb :) Vond de Eclipse wel een gave locatie die ene keer dat ik er geweest ben.

Edit: wie/wat is Team Overdrive?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 14:43 
 

Als zwarte piet aanwezig is kom ik niet, dat vind ik namelijk racistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Als zwarte piet aanwezig is kom ik niet, dat vind ik namelijk racistisch.

Laat Serra het maar niet horen haha
https://www.facebook.com/Official.Serra
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 19:55 
 
Hardtraxx Elite

Leeftijd 16+ hopelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 12:20 
 
Hardtraxxer

Dylan-E schreef:
Leeftijd 16+ hopelijk?

staat niks over op facebook.. hmm zal het ff navragen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 12:51 
 
Hardtraxx Elite

Top !! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 17:28 
 
Hardtraxxer

18+ is het feest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 18:03 
 
Hardtraxx Elite

gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 13:17 
 
Hardtraxxer

even een update dan maar ^^

Shout-out van Zany & Jack Of Sound:
http://www.youtube.com/watch?v=nV99Fi0aA_w

Warm-up mixen:

1e Dj Break-Lite:
http://www.youtube.com/watch?v=wFN-7nW1qdU

2e Tonetactikz:
http://www.youtube.com/watch?v=_4Ae1jUdh_o

Zoals je op onze posters kan zien, is Sinterklaas niet blij met de huidige toestanden rond Zwarte Piet! Wij hebben zojuist te horen gekregen dat de Sint en twee van zijn Pieten daarom een dikke set komen draaien op Overdrive! #TeamOverdrive
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:48 
 
Hardtraxxer

de trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=F9ms8ahTX3U

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

UnnaturalSource schreef:




Deze week een warmupje van mij, als het recorden weer goed gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag me af hoe Radical binnen een uur in Schagen gaat zijn xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 16:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lekkere line-up :thumbup: zeker even een kijkje nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:21 
 

Haha ik moest lachen om die poster. Zou vet zijn als hij de MC was. MC Sint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 19:47 
 
Hardtraxxer

B-Front
Bass Modulators
Coone

Komen niet meer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:02 
 

MrBunni schreef:
B-Front
Bass Modulators
Coone

Komen niet meer :')


Wat is dit nou weer voor ongein? Beetje mensen lekker lopen maken met een bepaalde line-up en dan 2 dagen voor het feest de helft van de namen in de line-up schrappen? Dit is misschien wel het meest amateuristische wat ik ooit van een organisatie heb meegemaakt.

Ben ik even blij dat ik nog geen kaartje had.. Mag toch hopen dat de mensen die al wel een kaartje hadden, hun geld terug kunnen krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1 geluk bij twee ongelukken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
MrBunni schreef:
B-Front
Bass Modulators
Coone

Komen niet meer :')


Wat is dit nou weer voor ongein? Beetje mensen lekker lopen maken met een bepaalde line-up en dan 2 dagen voor het feest de helft van de namen in de line-up schrappen? Dit is misschien wel het meest amateuristische wat ik ooit van een organisatie heb meegemaakt.

Ben ik even blij dat ik nog geen kaartje had.. Mag toch hopen dat de mensen die al wel een kaartje hadden, hun geld terug kunnen krijgen?


Ze zullen hier heus wel vervanging voor regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 12:48 
 
Hardtraxxer

Onzin.

Alle artiesten die geboekt zijn zullen er gewoon staan.
Wij vonden het ook raar want Partyflock gaf het idd aan.
Daarom hebben wij TT Events om uitleg gevraagd en dit is een fout van Partyflock.
Ook de organisatie wist niet dat deze artiesten er niet zullen optreden. beetje raar toch? ;)
dus ophouden met die lakoek en gewoon gaan :thumbsup:

EDIT: http://partyflock.nl/party/256832:Overdrive
Partyflock heeft het dus al weer aangepast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:52 
 
Hardtraxxer

Vreemde gang van zaken, maar B-front staat gelukkig weer op de line-up :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:54 
 
Hardtraxxer

Niks gezegt... slecht van TT-Events
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption plaatst net ook iets soortgelijks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schandalig! Hoe moeilijk kan het zijn om iets te organiseren met de juiste vergunningen e.d ?
Radical, B-Front, Tha Playah (naar mijn mening de 3 headliners) eruit gooien 1 dag van te voren is gewoonweg schandalig. Ik neem aan dat de organisatie een vergoeding uitkeert aan degenen die al hun kaartje hebben gekocht? Nou ja, gezien ze niet eens kunnen regelen om DJ's te laten draaien, zal een vergoeding er ook wel niet inzitten.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten