Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 16:48 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Op de zondag van REBiRTH hosten B-Freqz de mainstage op zondag, met daarbij de release van het nieuwe album.

Deze week is de titel van het album bekend gemaakt 'Eclipse'. Vanaf morgen kan het album worden gepre-orderd.

Omdat er nog niet veel info bekend is open ik het topic in dit deel van het forum en niet bij 'releases'.

Wat verwachten jullie van dit album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hier platen a la fatality en een mix van hun huidige releases uitkomen ben ik tevreden. Frequencerz stelt voor mij eigenlijk zelden teleur, zelfde geldt ook wel voor Bobfront :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg hyped hiervoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hem zeker zo pre-orderen! Hopen op platen in het straatje van Hope. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gepreordered! Maar niet in de prijzen gevallen geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Binnen 1 minuut een pre order gedaan, ben benieuwd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aan je ordernummer kun je het geloof ik wel zien. Ik was om 11.58 in de store en om 12.00 uur had ik mijn bestelling afgerond. Ordernummer: 1362 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:03 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Aan je ordernummer kun je het geloof ik wel zien. Ik was om 11.58 in de store en om 12.00 uur had ik mijn bestelling afgerond. Ordernummer: 1362 xd

Wow, hoe dan?! Bij mij was om 11:58 de link nog niet eens actief. Dan zul je zeker bij de eerste zoveel zitten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me niet dat er meteen 1300 albums verkocht worden in de eerste minuut xd

Bij mij staat er 1407-01. Hoeveelste je dan bent weet ik ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:23 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Lijkt me niet dat er meteen 1300 albums verkocht worden in de eerste minuut xd

Bij mij staat er 1407-01. Hoeveelste je dan bent weet ik ook niet.

De ordernummers zijn naar mijn idee willekeurig. Je zult binnenkort per mail wel worden geïnformeerd als je een van de gelukkigen bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me ook sterk dat er in 1 minuut meer dan 1000 albums de deur uit zijn gegaan :-P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Lijkt me ook sterk dat er in 1 minuut meer dan 1000 albums de deur uit zijn gegaan :-P


Daar twijfel ik dan weer aan. Frequencerz heeft sws een heel groot publiek he. En de term gratis triggered de mensen wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Desley DD schreef:
Lijkt me ook sterk dat er in 1 minuut meer dan 1000 albums de deur uit zijn gegaan :-P


Daar twijfel ik dan weer aan. Frequencerz heeft sws een heel groot publiek he. En de term gratis triggered de mensen wel


Het lijkt me alleen al sterk dat hun webshop op een server draait die sterk genoeg is voor honderden orders in 60 seconden. Maar wie weet :P

Dat gratis mensen triggerd is overigens zeker een feit haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Order nr is misschien wel de hoeveelste order er in die webshop geplaatst is. 1300 is dan best een aannemelijk getal.

Heb m overigens ook gepre orderd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wilde net pre-ordenen maar toen zag ik dat ik €9 shipping moest betalen :huh:
Zal hem dan wel digitaal kopen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 08:21 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Order nr is misschien wel de hoeveelste order er in die webshop geplaatst is. 1300 is dan best een aannemelijk getal.

Heb m overigens ook gepre orderd :)

Dit eerder. Ik zit in de 1200 trouwens. Zat vanaf :57 af en toe te vernieuwen en kwam er 11:59 op mijn pc door op bestel pagina. Alles was al ingevuld en met mijn betaal app duurde de handeling om te kopen niet langer da 7 seconden. Heb goede hoop dat ik die top 50 wel haal. Zou dat feest sowieso willen meemaken. Had het album ook wel besteld zonder al die acties maar dan had ik waarschijnlijk later pas georderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
ULTIMO schreef:
Order nr is misschien wel de hoeveelste order er in die webshop geplaatst is. 1300 is dan best een aannemelijk getal.

Heb m overigens ook gepre orderd :)

Dit eerder. Ik zit in de 1200 trouwens. Zat vanaf :57 af en toe te vernieuwen en kwam er 11:59 op mijn pc door op bestel pagina. Alles was al ingevuld en met mijn betaal app duurde de handeling om te kopen niet langer da 7 seconden. Heb goede hoop dat ik die top 50 wel haal. Zou dat feest sowieso willen meemaken. Had het album ook wel besteld zonder al die acties maar dan had ik waarschijnlijk later pas georderd.


Ik had hem ong 12:45 gepre orderd en kreeg order nummer 1500, dus het blijft een raadsel hoe het nu zit. Maar neem toch aan dat als je hem de eerste seconden hebt besteld, je een grote kans hebt om bij die eerste 50 te zitten. Heb ook verder het idee dat er niet zo'n hele grote hype rondom dit album hangt(persoonlijk kan ik er niet op wachten :clap: ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
RTM93 schreef:
ULTIMO schreef:
Order nr is misschien wel de hoeveelste order er in die webshop geplaatst is. 1300 is dan best een aannemelijk getal.

Heb m overigens ook gepre orderd :)

Dit eerder. Ik zit in de 1200 trouwens. Zat vanaf :57 af en toe te vernieuwen en kwam er 11:59 op mijn pc door op bestel pagina. Alles was al ingevuld en met mijn betaal app duurde de handeling om te kopen niet langer da 7 seconden. Heb goede hoop dat ik die top 50 wel haal. Zou dat feest sowieso willen meemaken. Had het album ook wel besteld zonder al die acties maar dan had ik waarschijnlijk later pas georderd.


Ik had hem ong 12:45 gepre orderd en kreeg order nummer 1500, dus het blijft een raadsel hoe het nu zit. Maar neem toch aan dat als je hem de eerste seconden hebt besteld, je een grote kans hebt om bij die eerste 50 te zitten. Heb ook verder het idee dat er niet zo'n hele grote hype rondom dit album hangt(persoonlijk kan ik er niet op wachten :clap: ).


Ik heb meerdere orders van mij uit het verleden nagekeken en het order nummer is oplopend (oudste het laagste nummer), sluit ook bij mijn album order aan. Gok dus dat het om all time order gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 13:59 
 
Hardtraxxer

Iemand al iets vernomen die het album besteld heeft? Ik begin ongeduldig te worden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb mailtje ontvangen, ik zit bij de eerste 50 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Heb mailtje ontvangen, ik zit bij de eerste 50 :thumbsup:


Het syn ook altyt deselfde!!111
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een mailtje gekregen dat ik bij de eerste 50 zit, haha. Benieuwd wanneer het is! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

:cry: :cry: Ik niet!

En ik had order confirmation mail nog wel om 11:00 precies ontvangen :lol: Zo snel kan het gaan dus.

Edit: Mocht iemand niet kunnen houd ik mij aanbevolen om de kaart over te nemen . :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Heb mailtje ontvangen, ik zit bij de eerste 50 :thumbsup:

Ik ook! Ordernummers waren dan wel willekeurig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook bij de eerste 50! Heel benieuwd, hopelijk hoef ik niet te werken haha
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen