Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 53 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
B-Freqz - Eclipse

Op de zondag van REBiRTH hosten B-Freqz de mainstage op zondag, met daarbij de release van het nieuwe album.

Deze week is de titel van het album bekend gemaakt 'Eclipse'. Vanaf morgen kan het album worden gepre-orderd.

Omdat er nog niet veel info bekend is open ik het topic in dit deel van het forum en niet bij 'releases'.

Wat verwachten jullie van dit album?
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Als hier platen a la fatality en een mix van hun huidige releases uitkomen ben ik tevreden. Frequencerz stelt voor mij eigenlijk zelden teleur, zelfde geldt ook wel voor Bobfront :D
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Heel erg hyped hiervoor
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Ik ga hem zeker zo pre-orderen! Hopen op platen in het straatje van Hope. :loving:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 16 minutes ago
Gepreordered! Maar niet in de prijzen gevallen geloof ik.
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
Binnen 1 minuut een pre order gedaan, ben benieuwd haha
Hardtraxx Veteran
last seen 16 minutes ago
Aan je ordernummer kun je het geloof ik wel zien. Ik was om 11.58 in de store en om 12.00 uur had ik mijn bestelling afgerond. Ordernummer: 1362 xd
I
Hardtraxxer
last seen Jan 2025
JeftaElachouri wrote:Aan je ordernummer kun je het geloof ik wel zien. Ik was om 11.58 in de store en om 12.00 uur had ik mijn bestelling afgerond. Ordernummer: 1362 xd
Wow, hoe dan?! Bij mij was om 11:58 de link nog niet eens actief. Dan zul je zeker bij de eerste zoveel zitten :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 21 hours ago
Lijkt me niet dat er meteen 1300 albums verkocht worden in de eerste minuut xd

Bij mij staat er 1407-01. Hoeveelste je dan bent weet ik ook niet.
I
Hardtraxxer
last seen Jan 2025
Delt-A wrote:Lijkt me niet dat er meteen 1300 albums verkocht worden in de eerste minuut xd

Bij mij staat er 1407-01. Hoeveelste je dan bent weet ik ook niet.
De ordernummers zijn naar mijn idee willekeurig. Je zult binnenkort per mail wel worden geïnformeerd als je een van de gelukkigen bent!
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
Lijkt me ook sterk dat er in 1 minuut meer dan 1000 albums de deur uit zijn gegaan :-P
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Desley DD wrote:Lijkt me ook sterk dat er in 1 minuut meer dan 1000 albums de deur uit zijn gegaan :-P
Daar twijfel ik dan weer aan. Frequencerz heeft sws een heel groot publiek he. En de term gratis triggered de mensen wel
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
sonnebloem wrote:
Desley DD wrote:Lijkt me ook sterk dat er in 1 minuut meer dan 1000 albums de deur uit zijn gegaan :-P
Daar twijfel ik dan weer aan. Frequencerz heeft sws een heel groot publiek he. En de term gratis triggered de mensen wel
Het lijkt me alleen al sterk dat hun webshop op een server draait die sterk genoeg is voor honderden orders in 60 seconden. Maar wie weet :P

Dat gratis mensen triggerd is overigens zeker een feit haha
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Order nr is misschien wel de hoeveelste order er in die webshop geplaatst is. 1300 is dan best een aannemelijk getal.

Heb m overigens ook gepre orderd :)
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Wilde net pre-ordenen maar toen zag ik dat ik €9 shipping moest betalen :huh:
Zal hem dan wel digitaal kopen :/
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
ULTIMO wrote:Order nr is misschien wel de hoeveelste order er in die webshop geplaatst is. 1300 is dan best een aannemelijk getal.

Dit eerder. Ik zit in de 1200 trouwens. Zat vanaf :57 af en toe te vernieuwen en kwam er 11:59 op mijn pc door op bestel pagina. Alles was al ingevuld en met mijn betaal app duurde de handeling om te kopen niet langer da 7 seconden. Heb goede hoop dat ik die top 50 wel haal. Zou dat feest sowieso willen meemaken. Had het album ook wel besteld zonder al die acties maar dan had ik waarschijnlijk later pas georderd.
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
RTM93 wrote:
ULTIMO wrote:Order nr is misschien wel de hoeveelste order er in die webshop geplaatst is. 1300 is dan best een aannemelijk getal.

Dit eerder. Ik zit in de 1200 trouwens. Zat vanaf :57 af en toe te vernieuwen en kwam er 11:59 op mijn pc door op bestel pagina. Alles was al ingevuld en met mijn betaal app duurde de handeling om te kopen niet langer da 7 seconden. Heb goede hoop dat ik die top 50 wel haal. Zou dat feest sowieso willen meemaken. Had het album ook wel besteld zonder al die acties maar dan had ik waarschijnlijk later pas georderd.
Ik had hem ong 12:45 gepre orderd en kreeg order nummer 1500, dus het blijft een raadsel hoe het nu zit. Maar neem toch aan dat als je hem de eerste seconden hebt besteld, je een grote kans hebt om bij die eerste 50 te zitten. Heb ook verder het idee dat er niet zo'n hele grote hype rondom dit album hangt(persoonlijk kan ik er niet op wachten :clap: ).
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
patrickjumpeen wrote:
RTM93 wrote:

Ik had hem ong 12:45 gepre orderd en kreeg order nummer 1500, dus het blijft een raadsel hoe het nu zit. Maar neem toch aan dat als je hem de eerste seconden hebt besteld, je een grote kans hebt om bij die eerste 50 te zitten. Heb ook verder het idee dat er niet zo'n hele grote hype rondom dit album hangt(persoonlijk kan ik er niet op wachten :clap: ).
Ik heb meerdere orders van mij uit het verleden nagekeken en het order nummer is oplopend (oudste het laagste nummer), sluit ook bij mijn album order aan. Gok dus dat het om all time order gaat.
I
Hardtraxxer
last seen Jan 2025
Iemand al iets vernomen die het album besteld heeft? Ik begin ongeduldig te worden :x
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Heb mailtje ontvangen, ik zit bij de eerste 50 :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Paultheone wrote:Heb mailtje ontvangen, ik zit bij de eerste 50 :thumbsup:
Het syn ook altyt deselfde!!111
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Ook een mailtje gekregen dat ik bij de eerste 50 zit, haha. Benieuwd wanneer het is! :D
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
:cry: :cry: Ik niet!

En ik had order confirmation mail nog wel om 11:00 precies ontvangen :lol: Zo snel kan het gaan dus.

Edit: Mocht iemand niet kunnen houd ik mij aanbevolen om de kaart over te nemen . :$
Last edited by RTM93 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 minutes ago
Paultheone wrote:Heb mailtje ontvangen, ik zit bij de eerste 50 :thumbsup:
Ik ook! Ordernummers waren dan wel willekeurig :P
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
Ook bij de eerste 50! Heel benieuwd, hopelijk hoef ik niet te werken haha