Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 13:50 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het leuk wat Heady doet in zijn podcast maar kom echt eigenlijk continue alleen maar voor de exclusive tracks om te luisteren hoe ze HQ klinken. Voor de rest vind ik het een vervelende podcast om gewoon zo ff op te zetten en op achtergrond te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 14:06 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik vind het leuk wat Heady doet in zijn podcast maar kom echt eigenlijk continue alleen maar voor de exclusive tracks om te luisteren hoe ze HQ klinken. Voor de rest vind ik het een vervelende podcast om gewoon zo ff op te zetten en op achtergrond te luisteren.

Idd doe mij Nuracore Release maar :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 15:45 

Hardtraxxer

Ik krijg kippenvel bij Eclipse. Wat een sfeer in die track :love:
Kom maar met dat album
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 17:01 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Oke. Dan is het omdat Freqz en Frequencerz verschillende woorden zijn. Je zegt ook pad, ook al is het meervoud paden.

Freqz is in dit geval te vergelijken met freaks, dus nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 17:38 

Hardtraxx Veteran

Toffe nieuwe platen van B-Freqz! Zie je toch weer wat een immense kwaliteit die mannen produceren in de studio! Podcast vind ik verder ook erg leuk aangekleed. Betrekking van fans is iets moois imo de kleine interviews met meerdere namen die hij support is ook leuk. Overal toch iets wat geen enkele andere podcast doet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 21:58 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Begrijp dit niet helemaal.
Care to explain?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 02:39 

Hardtraxx Elite

Leonidas schreef:
Nuracore schreef:

Care to explain?

Op die manier kun je elke mening uit z'n verband trekken hé :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 10:04 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Nuracore schreef:

Care to explain?

Dat ik het leuk vind dat bij die korte interviews geeft maar het irritant vind dat de muziek dan steeds onderbroken worden en daarom de gehele podcast niet op de achtergrond zou luisteren. Dus kom alleen voor de exclusives om die te luisteren en dan zet ik de podcast weer af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2018 10:28 

Hardtraxx Veteran

Ah op die manier ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2018 12:06 

Hardtraxx Veteran

Ik vind deze opzet van HWS juist heel vet. Wat anders dan al die andere podcasts/setjes. De interviews tussendoor voegen voor mij echt wel wat toe. En leuk als hij af en toe ook dj/producers van buiten zijn straatje langs laat komen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle