Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Tracklist:
00. HARD with STYLE - Intro
01. B-Freqz Ft. Jonjo - Lights
02. KELTEK - Through The Night
03. D-Block & S-te-Fan - Twilight Zone
04. Will Sparks & Toneshifterz - Home To You
05. B-Freqz - Rebirth (Official Anthem 2018)
06. Tweekacore & Darren Styles - Partystarter (Da Tweekaz Mix)
07. Crystal Lake - Gravity
08. MYST & Sound Rush & Elyn - Echo
09. B-Freqz - Fatality (Phuture Noize Remix)
10. DJ Isaac - Let There Be Hardstyle
11. Concept Art & Recoder feat. Desiree Dawson - Run True
12. Denza & Krewella - Love Outta Me
13. Pysko Punkz - Teleportation
14. Devin Wild - Anarchism
15. B-Freqz - The Eclipse
16. Sub Zero Project x MC Diesel - March Of The Rebels
17. Hard Driver - DOPE
18. D-Sturb - Born To Rage
19. B-Freqz - Hope
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lets go dan! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:14 
 

Dat publiek erbij mijn god :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Goede lijst weer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Dat publiek erbij mijn god :lol:


Jezus :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Dat publiek erbij mijn god :lol:


Blikkie fris dr'bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tracklist :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Dat publiek erbij mijn god :lol:


is toch mooi :lol: , ze lijken het naar hun zin te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat wil hhz bereiken met dat publiek. Het kan alleen maar awkward zijn met zo weinig mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

YWalen schreef:
Wat wil hhz bereiken met dat publiek. Het kan alleen maar awkward zijn met zo weinig mensen.


Is gewoon een leuk iets voor de fans, kun je je voor opgeven om bij de opnames te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 17:04 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke lijst. The Eclipse en Lights klinken ook echt heel goed. :loving: Wordt een dik album van de 'Bie-Freaks'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat steenkolen Engels van Sound Rush blijft toch wel een dingetje :surrender:

Uniforce schreef:
'Bie-Freaks'


Dit ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Dat steenkolen Engels van Sound Rush blijft toch wel een dingetje :surrender:

Uniforce schreef:
'Bie-Freaks'


Dit ook :lol:


stoor ik me eigenlijk niet aan, stoor me eerder aan een tracklist die niet vet is

prima episode :) heerlijk nieuw concept ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij B-Freqz - Rebirth anthem zelfs een sit down haha. Krijg wel meteen zin in volgende week :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje wat valt dit tegen, Eclipse wtf is dat voor kicK?

Rest van de lijst is ook behoorlijk saai eigenlijk. Hoop dat dat B-Freqz album toch wel wat beter wordt dan wat ik hier hoor zeg :surrender: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje wat is dit vet zeg, eclipse zn kicks zijn hard.

Rest van de lijst is ook vet eigenlijk. Zin in het B-Freqz album!

YWalen schreef:
Wat wil hhz bereiken met dat publiek. Het kan alleen maar awkward zijn met zo weinig mensen.


Heb je de episode gekeken? Wat namelijk totaal niet awkward.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die hupsende kinderen in beeld ziet er wel een beetje ongemakkelijk uit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 20:11 
 
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Wat namelijk totaal niet awkward.

Haha weet niet waar jij naar hebt zitten kijken. Zal ongetwijfeld anders zijn als je daarbij bent maar dat ben ik volgens mij niet.

Wel tof van de naamsverandering ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja dan hebben wij een ander definitie van ongemakkelijk denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dylan053 schreef:
Tracklist :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen van die gasten corrigeert Heady ook ff met z’n Beat Freakz haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Je zegt toch ook Friequencerz. Waarom zou je bij B-Freqz dan opeens B-Frèqz zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Je zegt toch ook Friequencerz. Waarom zou je bij B-Freqz dan opeens B-Frèqz zeggen?

Omdat ze dat in elk nummer (Fatality, Crew) zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Pedaalemre schreef:
Je zegt toch ook Friequencerz. Waarom zou je bij B-Freqz dan opeens B-Frèqz zeggen?

Omdat ze dat in elk nummer (Fatality, Crew) zeggen

Misschien zei Nolz het altijd verkeerd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke. Dan is het omdat Freqz en Frequencerz verschillende woorden zijn. Je zegt ook pad, ook al is het meervoud paden.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle