Ff op YouTube knallen dan, met afgeschermde link.roberttt wrote:https://www.wetransfer.com/downloads/45efe8b7cb11c91f3aac8e9755e5042320130204212519/8c6b69
met t filmpje erbij en kwaliteit is ook supah
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers & Wildstylez & Bass Modulators @ Hard Bass 2017 Team Green
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan, Frontliner & Hard Driver @ Hard Bass 2016 Team Green
- View the latest post: Hard Bass 2019 l Team Green Warm-Up Mix By Atmozfears
- View the latest post: Hard Bass 2018 | Team Green live set by D-Block & S-te-Fan, Zatox & Wildstylez
- View the latest post: Mad II | Hard Bass Team Green & Blue | Warm-Up
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
-
S
-
I
Eindelijk even tijd om deze bazen act terug te luisteren! Denk een van de beste live sets die ik live heb mogen horen 
Absoluut! Een van de beste half uren rammen uit m'n stampcarriƩreIvoWII wrote:Eindelijk even tijd om deze bazen act terug te luisteren! Denk een van de beste live sets die ik live heb mogen horen
Waarschijnlijk wel de beste liveset ooit , wat een geweld

kakabeeyo wrote:Waarschijnlijk wel de beste set ooit , wat een geweld![]()
-
YHardtraxxer
- 69 posts member since 2012
- last seen May 2015
ver weg de beste set van de avond 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Geweldig voor zoiets. Geniale Combi B-Freqz, kan weinig aan tippen denk ik!
Geniale set! Echt tof om te zien hoe die gasten los staan te gaan en te genieten
. Over de set : Die nieuwe tracks Fatality, Quakers, Delusion, en One Of A Kind zijn echt pareltjes
.
De laatste 2 tracks waren ook geniaal! Wat blijft Undiscovered ook een geniale plaat, die break en melo
.
De laatste 2 tracks waren ook geniaal! Wat blijft Undiscovered ook een geniale plaat, die break en melo
Niets van meegekregen door vakantie, maar deze even doorgeskipt en voor een groot deel gelusiterd.
Nieuwe platen klinken echt heel erg vet, hard, maar niet over de top geforceerd om het zo te zeggen. Met name Quakers gaat er bij mij heel erg goed in, heel vet.
Minpuntje vind ik toch MC Nolz. Zijn stemgeluid vind ik niet fijn klinken en ik vind hem ook iets te aanwezig hier. Kan ook zijn omdat ik natuurlijk niet in de zaal sta, waar ik mezelf meestal minder stoor aan een MC.
Nieuwe platen klinken echt heel erg vet, hard, maar niet over de top geforceerd om het zo te zeggen. Met name Quakers gaat er bij mij heel erg goed in, heel vet.
Minpuntje vind ik toch MC Nolz. Zijn stemgeluid vind ik niet fijn klinken en ik vind hem ook iets te aanwezig hier. Kan ook zijn omdat ik natuurlijk niet in de zaal sta, waar ik mezelf meestal minder stoor aan een MC.
Is altijd vind ik als hij MC is.Khadber wrote:
Minpuntje vind ik toch MC Nolz.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
thumbs up! Luister nog elke dag