Op een bepaald moment mochten beugels ook niet meer mee naar boven worden genomen. Stonden ze bij de trap te controleren.sonnebloem wrote:Pfff. Schoot mij gister ook wel een paar keer door het hoofd dat dit zou kunnen gebeuren.RTM93 wrote: Schijnt trouwens wel dat de beugelfles een slachtoffer heeft gemaakt. Een meid heeft er 1 van boven op de kop gekregen en zou zijn afgevoerd naar het ziekenhuis. Krijgt nog een staartje. Zeer vermoedelijk de laatste keer dat je beugels hebt kunnen drinken op een evenement.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
@Danny Phantom, had een bordeauxrode trui aan en voor de verandering eens mn bril opgezet 
Jezus man, een trui? Ik had het al warm zat in mijn t-shirtje.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit, en dan ook nog die vlammenwerpers aanSpalken wrote:Jezus man, een trui? Ik had het al warm zat in mijn t-shirtje.
Moet ook wel zeggen dat het overigens wel echt druk was op de main, vond het toch wel jammer want bij mijn favoriete Phuture Noize/Ran-d tracks kon ik niet goed losgaan zonder een aantal onschuldige omstanders omver te beuken. Bij B-front had ik gelukkig wel voldoende ruimte.
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Dit vind ik toch wel het nadeel van een kleiner feestje. Kan zelf minder losgaan en ook het geluid lijkt teveel te blijven plakken. Binnenkort even op Masters of hardcore ruimte zoeken om losgaan.Spalken wrote:Moet ook wel zeggen dat het overigens wel echt druk was op de main, vond het toch wel jammer want bij mijn favoriete Phuture Noize/Ran-d tracks kon ik niet goed losgaan zonder een aantal onschuldige omstanders omver te beuken. Bij B-front had ik gelukkig wel voldoende ruimte.
Hoor iedereen over de ruimte maar heb de hele avond eigenlijk nooit last gehad van teveel mensen. Tijdens phuture noize links vooraan genoeg ruimte om me heen en tijdens b-front letterlijk vooraan zeeën van ruimte. Alleen tijdens D-sturb wat meer last gehad van de drukte.
Ja dit dus. Hele tijd mensen die langs je heen gaan lopen of in het stukje ruimte dat je net gemaakt hebt voor je gaan staanSpalken wrote:Moet ook wel zeggen dat het overigens wel echt druk was op de main, vond het toch wel jammer want bij mijn favoriete Phuture Noize/Ran-d tracks kon ik niet goed losgaan zonder een aantal onschuldige omstanders omver te beuken. Bij B-front had ik gelukkig wel voldoende ruimte.
hoogtepunt van de avond was wel toen ik beneden naar de wc ging en een gebruinde gorilla met strakke oogjes en getuite lipjes spiegelselfies aan het maken was 
Heb er ook een paar gezien die alleen maar selfies aan het maken waren, man man man. Ennnnnn slechts 1 mondkapje!Danny Phantom wrote:hoogtepunt van de avond was wel toen ik beneden naar de wc ging en een gebruinde gorilla met strakke oogjes en getuite lipjes spiegelselfies aan het maken was
Leuk feestje gehad. Vond het wel enorm kut dat er geen eten was.. Had om 2 uur al stervende honger
++++ Prefix & Density en Phuture Noize
+++ B-Front
+ Clockartz
- Het contrast tussen Clockartz en Prefix & Density, wat was echt meer dan een wereld van verschil.
--- Geen eten, hitte en drukte
++++ Prefix & Density en Phuture Noize
+++ B-Front
+ Clockartz
- Het contrast tussen Clockartz en Prefix & Density, wat was echt meer dan een wereld van verschil.
--- Geen eten, hitte en drukte
En de vloer was best wel plakkerig 
Waarom ben ik jou niet tegengekomen? Zag je berichtje thuis pas, telefoon was deaud om kwart over 2sonnebloem wrote:En de vloer was best wel plakkerig
Hoe bedoel je precies? Ik zie wel dat beide setjes pluspunten waren, vandaar dat ik het me afvraag.StanDuif wrote:- Het contrast tussen Clockartz en Prefix & Density, wat was echt meer dan een wereld van verschil.
Had al zo'n vermoedenStanDuif wrote:Waarom ben ik jou niet tegengekomen? Zag je berichtje thuis pas, telefoon was deaud om kwart over 2sonnebloem wrote:En de vloer was best wel plakkerig
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Laatste kwartier clockartz waren veelal malice/rooler/rebelion platen en wat hoger tempo. En P&D begonnen met een classsic plaat en daarna wat eigen plaatjes. Denk vooral dat die overgang wellicht een beetje te groot was. Maar goed ik vond P&D wel ver uit de leukste set van de avond dus mij boeit die overgang niet zoveel.pim0412 wrote:Hoe bedoel je precies? Ik zie wel dat beide setjes pluspunten waren, vandaar dat ik het me afvraag.StanDuif wrote:- Het contrast tussen Clockartz en Prefix & Density, wat was echt meer dan een wereld van verschil.Draaide Clockartz redelijk hard voor dat tijdstip ofzo?
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Klopt. dit was mij ook al opgevallen toen ik de laatste 20 min van Clockartz binnen kwam wandelen. Wist het even niet waar ik het moet zoeken. P&D wel een tempo lager maar prima muziek. Ze gooide nog even headhunterz-path of the hunter erop. Erg fijne plaat.RTM93 wrote:Laatste kwartier clockartz waren veelal malice/rooler/rebelion platen en wat hoger tempo. En P&D begonnen met een classsic plaat en daarna wat eigen plaatjes. Denk vooral dat die overgang wellicht een beetje te groot was. Maar goed ik vond P&D wel ver uit de leukste set van de avond dus mij boeit die overgang niet zoveel.pim0412 wrote:Hoe bedoel je precies? Ik zie wel dat beide setjes pluspunten waren, vandaar dat ik het me afvraag.StanDuif wrote:- Het contrast tussen Clockartz en Prefix & Density, wat was echt meer dan een wereld van verschil.Draaide Clockartz redelijk hard voor dat tijdstip ofzo?
Heb het laatste half uur van Clockartz meegepakt, eerste kwartier vond ik heel erg tof vandaar het +je. Laatste kwartier deed me niks en heeft me doen besluiten om oordoppen te kopenpim0412 wrote:Hoe bedoel je precies? Ik zie wel dat beide setjes pluspunten waren, vandaar dat ik het me afvraag.StanDuif wrote:- Het contrast tussen Clockartz en Prefix & Density, wat was echt meer dan een wereld van verschil.Draaide Clockartz redelijk hard voor dat tijdstip ofzo?
Oh, ik heb voornamelijk rechts gestaansonnebloem wrote:Had al zo'n vermoedenStanDuif wrote:Waarom ben ik jou niet tegengekomen? Zag je berichtje thuis pas, telefoon was deaud om kwart over 2sonnebloem wrote:En de vloer was best wel plakkerigHeb redelijk vaak linksvoor gestaan, ook een beetje onder die trap en nog even helemaal bij die deur voor het personeel
Viel me ook op hoeveel shirtjes er halverwege de avond al uit waren. Ik citeer ook even mn kameraad: ''ja er liep er een in de wc's voor de spiegel langs naar zichzelf te kijken en vervolgens liep die weer terug langs de spiegel om zichzelf te bekijken'' 
En nog ff muzikaal gezien: wat ging PN los tijdens z'n set! ECht tof om te zien, moest een beetje aan de tweede B-Front denken. En over die oudere plaatjes: Adaro en DP - Everyday
En nog ff muzikaal gezien: wat ging PN los tijdens z'n set! ECht tof om te zien, moest een beetje aan de tweede B-Front denken. En over die oudere plaatjes: Adaro en DP - Everyday
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Net als Requiem die House of Wax draaide. Leek wel of ze allebei hebben afgekeken bij Origins.sonnebloem wrote:Viel me ook op hoeveel shirtjes er halverwege de avond al uit waren. Ik citeer ook even mn kameraad: ''ja er liep er een in de wc's voor de spiegel langs naar zichzelf te kijken en vervolgens liep die weer terug langs de spiegel om zichzelf te bekijken''