Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Vette aftermovie en het nummer 'America' is toch echt goud! :love:
Volgend jaar sowieso weer aanwezig en misschien wel een weekend deze keer. :thumbsup:
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Vet aftermovie. Zit rete strak in elkaar. Ook die 'oooooh' bij Watch Your Back :lol: :lol:
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 10 hours ago
Echt een hele vette aftermovie, ben benieuwd of Q-Dance dit kan overtreffen voor Defqon
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
makrooy wrote:Zijn dat niet gewoon camera geile mensen? Dat ze het gewoon zelf opzoeken.
Idem
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Vette aftermovie, maar wtf is er met die duim aan de hand op 7:40 :lol:

inb4 duim 'aan de hand' grappen
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Fuzzylogic wrote:Vette aftermovie, maar wtf is er met die duim aan de hand op 7:40 :lol:

inb4 duim 'aan de hand' grappen
Ontzettend dikke worstvingers? De warme temperatuur misschien? Gestoken door een wesp? Allemaal vragen die onbeantwoord zullen blijven...
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Heb even gekeken maar volgens mij is er niks aan de hand.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Heb even gekeken maar volgens mij is er niks aan de hand.
Bedankt Dr. Tim.

Wat raad u als kuurtje aan tegen dippen heh?
Last edited by Broken Balance on 18 Sep 2017 15:18, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Bedankt.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Broken Balance wrote:Wat raad u als kuurtje aan tegen dippen heh?
Superket lijkt mij in uw geval het beste
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Is een weekend Intents veel goedkoper als een weekend Defqon? #durftevragen
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Qua ticket wel. Maar goed, het is heel persoonlijk hoe veel goedkoper of duurder. Ik moet bijvoorbeeld het verschil in ticket tussen defqon en Intents al betalen aan reiskosten. En daarnaast kan je het altijd zo duur maken als je het wil. Ik vond wel de prijzen van bepaalde dingen uit de camping shop goedkoper dan defqon.
Intents weekend is het sowieso waard om te proberen.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Ga denk ik komend jaar ook een weekend. Vorig jaar alleen de zondag geweest maar vond het echt een geweldig feest met een goede sfeer! Weekend lijkt me dus ook echt geweldig..
Organisator
46 posts member since 2016
last seen Apr 2021
Dat klinkt goed! :thumbup:

Op intentscity.nl vindt je meer informatie over de festivalcamping. Zodra de prijzen voor 2018 bekend zijn komen die er ook op te staan.

Vorig jaar ging de vvk van de campingtickets boven verwachting snel (binnen 2,5 uur uitverkocht). Wanneer je, je pre-geregistreerd voor Intents Festival krijg je als eerste informatie over de vvk (check link). pre-registreerlink
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Volgend jaar ook maar eens kijken om een weekend te gaan. Vind het echt een charme om zo vanuit je tentje
het festival terrein op te lopen.
Afgelopen editie de zaterdag geweest en het feest was echt geniaal. Wel 12 uur in de bus moeten zitten dus de volgende keer niet weer zo.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Bastiaan wrote:
jackSparrow wrote:Volgend jaar ook maar eens kijken om een weekend te gaan. Vind het echt een charme om zo vanuit je tentje
Afgelopen editie de zaterdag geweest en het feest was echt geniaal. Wel 12 uur in de bus moeten zitten dus de volgende keer niet weer zo.
12 uur in de bus? Reed die bus door heel Nederland?
Wij waren ook 6u heen en 6u terug zoet.. Onderschat die stops ook niet waarbij iedereen spul inlaad..
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
RTM93 wrote:
Bastiaan wrote:
jackSparrow wrote:Volgend jaar ook maar eens kijken om een weekend te gaan. Vind het echt een charme om zo vanuit je tentje
12 uur in de bus? Reed die bus door heel Nederland?
Wij waren ook 6u heen en 6u terug zoet.. Onderschat die stops ook niet waarbij iedereen spul inlaad..

Klopt. De bus chauffeur moest ook nog eens verplicht rust hebben dus dat schoot ook allemaal niet op. Op deze manier doe ik het nooit weer. Volgend jaar een weekend en dan met de auto lijkt de beste oplossing. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Intents Festival wrote:Dat klinkt goed! :thumbup:

Op intentscity.nl vindt je meer informatie over de festivalcamping. Zodra de prijzen voor 2018 bekend zijn komen die er ook op te staan.

Vorig jaar ging de vvk van de campingtickets boven verwachting snel (binnen 2,5 uur uitverkocht). Wanneer je, je pre-geregistreerd voor Intents Festival krijg je als eerste informatie over de vvk (check link). pre-registreerlink
Gisteren gelijk gedaan. :yes: