Headhunterz dit jaar op Qlimax staat?
HEADHUNTERZ IS FACKING DIK....wrote:Oude intro ook weer![]()
Heb dit toch wel echt gemist. Heerlijke tracklist ook!
Weet ie anders goed te verbergen...
HEADHUNTERZ IS FACKING DIK....wrote:Oude intro ook weer![]()
Ik dacht altijd facking gaywrote:HEADHUNTERZ IS FACKING DIK....wrote:Oude intro ook weer![]()
Ja dit hoor ik ookwrote:Ik dacht altijd facking gaywrote:HEADHUNTERZ IS FACKING DIK....wrote:Oude intro ook weer![]()
Heb ik iets gemist of is dit echt waar? Zo ja, waar gehoord? Zo nee, excuses.wrote:Headhunterz dit jaar op Qlimax staat?
Ik lulde maar wat haha. Maar lijkt me redelijk voor de hand liggend dat die er staat dit jaar.wrote:Heb ik iets gemist of is dit echt waar? Zo ja, waar gehoord? Zo nee, excuses.wrote:Headhunterz dit jaar op Qlimax staat?
Waar haal je vandaan dat het vaak onbetrouwbaar is dan?wrote:Controleren op drugsgebruik ben ik helemaal voor, maar die speekseltests zijn helaas bewezen onbetrouwbaar... veel "false positives". En dan toch invoeren
Goeie vraag en even wat research gedaan. Als ik het goed begrijp, is de betrouwbaarheid van die tests wel toegenomen de afgelopen jaren. Het grootste probleem is THC, waar een speekseltest eigenlijk weinig zegt over wat de bestuurder op dat moment op heeft (kan van dagen terug zijn). Gelukkig doen ze aansluitend een bloedtest, een speekseltest geldt niet als bewijs. Neemt iig wat zorgen wegwrote:Waar haal je vandaan dat het vaak onbetrouwbaar is dan?wrote:Controleren op drugsgebruik ben ik helemaal voor, maar die speekseltests zijn helaas bewezen onbetrouwbaar... veel "false positives". En dan toch invoeren
Als ik de info van NOS mag geloven welwrote:Ik blow elke dag van vroeg tot laat. Dat betekent dat THC ook langer in bloed blijft hangen. Ik zou moeten stoppen met blowen en 30 dagen wachten voor ik ooit weer mag rijden. Als het aan die test ligt althans.
De keus is aan jezelf maar of t verstandig is om in jou geval te rijden, lijkt me niet.Als je blowt, piekt het level pijlsnel naar 100 microgram per liter bloed. Het maximum is 3 microgram, dus autorijden direct na het blowen is ook een absolute no go.
Het gehalte daalt daarna wel weer snel; de meeste mensen kunnen na ongeveer 3 tot 4 uur rijden. Máár: mensen die vaak blowen, moeten echt uitkijken. Doordat THC oplost in het weefsel met een hoog vetgehalte, kan ook zonder gebruik de dagen erna nog THC worden afgegeven aan het bloed. Een chronische blower kan zelfs enkele dagen nog positief uit de speekseltest komen.
http://www.hardnews.nl/stereotuners-kom ... ard-shift/wrote:Zojuist maakte het duo Stereotuners bekend bezig te zijn met een mini-album, genaamd 'The Graveyard Shift'.
Next.wrote:http://www.hardnews.nl/stereotuners-kom ... ard-shift/wrote:Zojuist maakte het duo Stereotuners bekend bezig te zijn met een mini-album, genaamd 'The Graveyard Shift'.
The Graveyard Shift...
Wat een erg diepgaande titel zou kunnen zijn. Ik ken de jongens niet persoonlijk, maar ze zullen geen voltijd producers zijn die leven van de hardstyle en hebben ongetwijfeld een baan waardoor muziek maken vaak gebeurt in de nachtelijke uurtjes.wrote:Jullie weten dat de "graveyard shift" niks met dood en verderf te maken heeft, maar gewoon een Engelse bijnaam voor de nachtdienst is?
Nee. Kijkende naar de laatste producties van deze heren icm deze naam had ik mijn conclusies inderdaad al getrokken. Echter zou het me op basis van die laatste producties niet verbazen als het toch een behoorlijk dood & verderf festijn wordt.wrote:Jullie weten dat de "graveyard shift" niks met dood en verderf te maken heeft, maar gewoon een Engelse bijnaam voor de nachtdienst is?
Gaat mij ook niet zozeer om de titel, maar om de tracks waarvoor ik vrees. Niets op dat album gaat in de buurt komen van Every Single Day. Stereotuners zijn i.m.o een voorbeeld van, hoe naar de raw te trekken qua producties maar de plank volledig mis slaan.wrote:Jullie weten dat de "graveyard shift" niks met dood en verderf te maken heeft, maar gewoon een Engelse bijnaam voor de nachtdienst is?
Doe dat even niet in WJD.wrote:Ik lulde maar wat haha.