Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2641, 2642, 2643, 2644, 2645, 2646, 2647 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Zolang het sounds zijn zoals uit golden era of melody of the blade, beloofd het een mooie collab te worden. Ben benieuwd.


Het is een Sound Rush & Blademasterz remix van Secret of the Blade :huh:

Bron: Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

dat is toch niet de nieuwe collab? :/

Sound Rush hadden daar al een (solo) remix van

http://www.facebook.com/officialsoundru ... 351045653/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 16:54 
 
Hardtraxx Crew

Nee, Secret Of The Blade remix is onder Brennan Heart. Collab moet idd nog komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 18:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Zolang het sounds zijn zoals uit golden era of melody of the blade, beloofd het een mooie collab te worden. Ben benieuwd.

Zolang er maar gated kicks in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mod edit:
Beleid schreef:
Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
-

Is het weer je maandelijkse periode?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toneshifterz
Citaat:
Been working on something for a while now, and this will be the first part of what's to come. This is... Just Me... First Clip droping tommorow!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Dear friends, fans and colleagues,

Let me begin by saying that I am overwhelmed by all the kind messages, cards, flowers and other gifts from all around the globe. Words can’t express the gratitude I feel when I think about it. Also a big thank you to all the artists, fans and Q-dance for the heart-warming tributes at Defqon.1 weekend festival!

More than one week ago I got struck by lightning when I was walking my dog. Luckily someone saw it happen and called the emergency number. After being reanimated they’ve rushed me into the IC at the hospital. Miraculously enough there isn’t any permanent damage and I definitely had a angel on my shoulder that day.. After 4 days in the hospital they allowed me to continue my recovery at home. It’s going to take a while to fully recover, both mentally and physically.

Again thank you for all the love and support and I can’t wait to ‘Bring the Riot’ again!
- Diana | Deetox

----

Deetox will not be able to perform until further notice, as she is still recovering from her injuries. The promotors who booked Deetox will announce her replacement themselves. Deetox can’t wait to rock the stage again and we will let you know as soon as possible when she is ready.
- Team Deetox

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 01:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Partyflock komt vandaag ('s middags) met een belangrijke aankondiging...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk die nieuwe site waar ze het een tijd geleden al over hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar. Zou leuk zijn als er weer terug wat leven kwam op partyflock :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran

Per 1 oktober moeten kaarten van festivals / feesten van te voren duidelijk communiceren hoeveel transactie kosten en overige kosten er bij komen kijken. Nu gebeurt dit vaak pas bij het laatste scherm.


Prima, maar gaat mij niet ver genoeg. Geautomatiseerde systemen zouden nooit 4,50 proces kosten mogen vragen en al helemaal niet bij een transactie waarbij meerdere kaarten worden gekocht en je die kosten per kaart moet betalen. Maar goed het begin is er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je moet het eigenlijk ook niet interpreteren als kosten maar als onderdeel van de totaalprijs. Lijkt mij voldoende als verplicht wordt gesteld dat organisaties communiceren met de totaalprijs. Net zoals bijvoorbeeld bij het boeken van je vliegticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Per 1 oktober moeten kaarten van festivals / feesten van te voren duidelijk communiceren hoeveel transactie kosten en overige kosten er bij komen kijken. Nu gebeurt dit vaak pas bij het laatste scherm.


Prima, maar gaat mij niet ver genoeg. Geautomatiseerde systemen zouden nooit 4,50 proces kosten mogen vragen en al helemaal niet bij een transactie waarbij meerdere kaarten worden gekocht en je die kosten per kaart moet betalen. Maar goed het begin is er.


Volledig mee eens, die kosten zijn belachelijk. Soms zie je op festivals ook nog wel eens dat je een bandje moet kopen voor een paar euro om naar de wc te mogen. Die kosten moeten ze ook verbieden imo, gooi dan maar een paar euro extra op de ticketprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
RTM93 schreef:
Per 1 oktober moeten kaarten van festivals / feesten van te voren duidelijk communiceren hoeveel transactie kosten en overige kosten er bij komen kijken. Nu gebeurt dit vaak pas bij het laatste scherm.


Prima, maar gaat mij niet ver genoeg. Geautomatiseerde systemen zouden nooit 4,50 proces kosten mogen vragen en al helemaal niet bij een transactie waarbij meerdere kaarten worden gekocht en je die kosten per kaart moet betalen. Maar goed het begin is er.


Volledig mee eens, die kosten zijn belachelijk. Soms zie je op festivals ook nog wel eens dat je een bandje moet kopen voor een paar euro om naar de wc te mogen. Die kosten moeten ze ook verbieden imo, gooi dan maar een paar euro extra op de ticketprijs.


Die aparte kosten voor het gebruik van een WC moeten ze sowieso verbieden, toegang tot sanitaire voorzieningen is gewoon een mensenrecht. Gooi het dan idd bovenop de ticketprijs, maar ik betwijfel of het uberhaupt op die manier mag. En anders moeten ze niet janken als ik een fijne bruine rakker in de hoek neerleg
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
En anders moeten ze niet janken als ik een fijne bruine rakker in de hoek neerleg


Ik heb dat zien gebeuren en ik heb dan eigenlijk gewoon liever dat mensen een bandje kopen dan dat ze de bouwhekken gaan bemesten. We hebben in Nederland al een stikstof overschot in de grond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Figuurlijke praat uiteraard (kan sowieso eigenlijk nooit schijten op een feest, enkel ooit een keer met voedselvergiftiging), maar ik zou op zo'n moment de organisatie die centen niet eens gunnen.

Helaas denkt mijn blaas er dan anders over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk moet je apart geld vragen voor de WC als je personeel moet betalen wat die bandjes verkoopt, en dan ook nog personeel dat controleert of mensen een bandje om hebben als ze de WC binnen willen.

Oh wacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Thyron een remix heeft gemaakt van D-Sturb - Until it's gone. Word donderdag gratis weggegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
... Thyron een 2017 edit van zijn remix van D-Sturb - Until it's gone heeft gemaakt. Wordt donderdag gratis weggegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Steffnov schreef:
En anders moeten ze niet janken als ik een fijne bruine rakker in de hoek neerleg


Ik heb dat zien gebeuren en ik heb dan eigenlijk gewoon liever dat mensen een bandje kopen dan dat ze de bouwhekken gaan bemesten. We hebben in Nederland al een stikstof overschot in de grond.


Vind het inderdaad een beetje een rare opmerking. Je bent het er niet mee eens dus bevuil je het festival maar en val je je mede gangers tot last :P net zo slecht.

Maar snap je bedoeling :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Steffnov schreef:
En anders moeten ze niet janken als ik een fijne bruine rakker in de hoek neerleg


Ik heb dat zien gebeuren en ik heb dan eigenlijk gewoon liever dat mensen een bandje kopen dan dat ze de bouwhekken gaan bemesten. We hebben in Nederland al een stikstof overschot in de grond.


Vind het inderdaad een beetje een rare opmerking. Je bent het er niet mee eens dus bevuil je het festival maar en val je je mede gangers tot last :P net zo slecht.


Steffnov schreef:
Figuurlijke praat uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:47 
 
Hardtraxxer

Requim naar The Wishlist Agency
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstyle bestaat vandaag precies 15 jaar!

Q-Dance schreef:
Exactly 15 years ago, we created that one word we all live for: hardstyle!
Vorige  1 ... 2641, 2642, 2643, 2644, 2645, 2646, 2647 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen