Goeie tattoo ook trouwens
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik vind wel dat die heel eerlijk is. Over de de EDM scene, over zijn terugkomst, over de huidige hardstyle scene. Laat hem maar weer nummers maken als Dragonborn, dan hoor je mij absoluut niet klagen. Want je hoort ook dat hij over de laatste 2 jaar in de hardstyle scene (2013 en 2014) niet meer tevreden is. Dus nummers als Colors en UKOTW hoeven we denk ik niet meer te verwachten.
Nu die minder of voorlopig niet gaat touren is de grote vraag:
Wat gebeurt er met G-Flow?
Wat gebeurt er met G-Flow?
Erg tof interview, met plezier naar gekeken. Hele oprechte antwoorden van HHZ, en mooi ook inderdaad dat ie 'humble' terugkeert. Heel benieuwd in ieder geval naar z'n mini album, en wat de toekomst brengt 
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Niks raars? G-Flow was er tijdens zijn hardstyle periode ook al bij.JeroenB93 wrote:Nu die minder of voorlopig niet gaat touren is de grote vraag:
Wat gebeurt er met G-Flow?![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit. Al sinds 2010 ofzoZamble wrote:Niks raars? G-Flow was er tijdens zijn hardstyle periode ook al bij.JeroenB93 wrote:Nu die minder of voorlopig niet gaat touren is de grote vraag:
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
2008 zelfsOutsideSpacer wrote:Dit. Al sinds 2010 ofzoZamble wrote:Niks raars? G-Flow was er tijdens zijn hardstyle periode ook al bij.JeroenB93 wrote:Nu die minder of voorlopig niet gaat touren is de grote vraag:
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Netjes. Maar wil 'ik ga nu minder touren' zeggen dat hij z'n edm shows heeft afgezegd? Kan toch niet zo zijn dat ie niet nog meerdere edm boekingen had staan?
O xD. Maar hij is toch echt z'n tourmanager of meer dan dat? Lijkt me dat als hij minder gaat touren dat Timo/G-Flow toch ook minder aan de bak komt wat Heady betreft toch?OutsideSpacer wrote:Dit. Al sinds 2010 ofzoZamble wrote:Niks raars? G-Flow was er tijdens zijn hardstyle periode ook al bij.JeroenB93 wrote:Nu die minder of voorlopig niet gaat touren is de grote vraag:
Gewoon volle hardstyle sets draaien. Dat deed hij de laatste tijd toch al zo goed alsOutsideSpacer wrote:Netjes. Maar wil 'ik ga nu minder touren' zeggen dat hij z'n edm shows heeft afgezegd? Kan toch niet zo zijn dat ie niet nog meerdere edm boekingen had staan?
Heb met plezier gekeken naar dit interviewpim0412 wrote:Erg tof interview, met plezier naar gekeken. Hele oprechte antwoorden van HHZ, en mooi ook inderdaad dat ie 'humble' terugkeert. Heel benieuwd in ieder geval naar z'n mini album, en wat de toekomst brengt
-
DArtiest
- 55 posts member since 2012
- last seen Oct 2021
Victory Forever EP vandaag uitgekomen is op Spotify met daarin het anthem, OMG, The World Is Ours, Resonance & Power Hour
-
VHardtraxxer
- 91 posts member since 2013
- last seen 23 hours ago
Resonance heet op Deezer overigens "Luma (Bootleg)"Magnetron wrote:Victory Forever EP vandaag uitgekomen is op Spotify met daarin het anthem, OMG, The World Is Ours, Resonance & Power Hour
Nog een tijdje meegepakt op defqon klonk erg lekker. Maar gaan jullie alleen classic/early feesten doen of gaan jullie ook weer produceren?djarticnl wrote: http://www.hazeabyss.nl
-
DArtiest
- last seen Oct 2021
ThanksKoen wrote:Nog een tijdje meegepakt op defqon klonk erg lekker. Maar gaan jullie alleen classic/early feesten doen of gaan jullie ook weer produceren?djarticnl wrote: http://www.hazeabyss.nl
Voor alsnog willen we alleen wat vaker optreden maar ik sluit een nieuwe productie zeker niet uit!
Pohh. Icm het geluid was dit echt een heerlijk set en mixwerkdjarticnl wrote:ThanksKoen wrote:Nog een tijdje meegepakt op defqon klonk erg lekker. Maar gaan jullie alleen classic/early feesten doen of gaan jullie ook weer produceren?djarticnl wrote: http://www.hazeabyss.nl![]()
Voor alsnog willen we alleen wat vaker optreden maar ik sluit een nieuwe productie zeker niet uit!
-
DArtiest
- last seen Oct 2021
Kijk dat vindt ik echt tof om te lezen! Dat is voor ons ook altijd erg belangrijk en ontzettend leuk om te doen!Patjee410 wrote:
Pohh. Icm het geluid was dit echt een heerlijk set en mixwerk. Toch fijn om te horen dat er nog altijd dj's zijn die platen in elkaar over kunnen laten gaan ipv in- en uitmixen in de break of outro.
Hij geeft aan dat hij sinds Qlimax 100% zeker zou terug komen. Als hij sinds toen bepaalde boekingen heeft geweigerd dan zal zijn agenda redelijk leeg zijn qua EDM.OutsideSpacer wrote:Netjes. Maar wil 'ik ga nu minder touren' zeggen dat hij z'n edm shows heeft afgezegd? Kan toch niet zo zijn dat ie niet nog meerdere edm boekingen had staan?
Oude intro ook weer
Heb dit toch wel echt gemist. Heerlijke tracklist ook!
Heb dit toch wel echt gemist. Heerlijke tracklist ook!
ja kippenvel! al moet ik zeggen dat sound rush het ook wel echt goed gedaan heeft in de tijd dat zij het deden.
onder audiofreq was die podcast toch redelijk overleden
onder audiofreq was die podcast toch redelijk overleden