Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2640, 2641, 2642, 2643, 2644, 2645, 2646 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz dit jaar op Qlimax staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Oude intro ook weer :loving:
Heb dit toch wel echt gemist. Heerlijke tracklist ook!


HEADHUNTERZ IS FACKING DIK....

Weet ie anders goed te verbergen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
geert3ssen schreef:
Oude intro ook weer :loving:
Heb dit toch wel echt gemist. Heerlijke tracklist ook!


HEADHUNTERZ IS FACKING DIK....

Weet ie anders goed te verbergen...


Ik dacht altijd facking gay xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 00:19 
 
Hardtraxx Crew

Spobbertiet schreef:
rakkietakkie schreef:
geert3ssen schreef:
Oude intro ook weer :loving:
Heb dit toch wel echt gemist. Heerlijke tracklist ook!


HEADHUNTERZ IS FACKING DIK....

Weet ie anders goed te verbergen...


Ik dacht altijd facking gay xd

Ja dit hoor ik ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Headhunterz dit jaar op Qlimax staat?


Heb ik iets gemist of is dit echt waar? Zo ja, waar gehoord? Zo nee, excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
TSFH schreef:
Headhunterz dit jaar op Qlimax staat?


Heb ik iets gemist of is dit echt waar? Zo ja, waar gehoord? Zo nee, excuses.


Ik lulde maar wat haha. Maar lijkt me redelijk voor de hand liggend dat die er staat dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De politie nu beter kan controleren op rijden onder invloed m.b.t. drugs. Misschien niet relevant aan Hardstyle maar toch belangrijk, safety first!! http://nos.nl/op3/artikel/2180870-zo-lang-mag-je-niet-autorijden-na-drugsgebruik.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onder invloed achter het stuur sowieso :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Controleren op drugsgebruik ben ik helemaal voor, maar die speekseltests zijn helaas bewezen onbetrouwbaar... veel "false positives". En dan toch invoeren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helemaal voor, zorg alleen wel eerst inderdaad dat het betrouwbaar is!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:50 
 
Hardtraxx Newbie

2 dagen niet mogen rijden na XTC gebruik slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Controleren op drugsgebruik ben ik helemaal voor, maar die speekseltests zijn helaas bewezen onbetrouwbaar... veel "false positives". En dan toch invoeren :/

Waar haal je vandaan dat het vaak onbetrouwbaar is dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
PNXRMX schreef:
Controleren op drugsgebruik ben ik helemaal voor, maar die speekseltests zijn helaas bewezen onbetrouwbaar... veel "false positives". En dan toch invoeren :/

Waar haal je vandaan dat het vaak onbetrouwbaar is dan?


Goeie vraag en even wat research gedaan. Als ik het goed begrijp, is de betrouwbaarheid van die tests wel toegenomen de afgelopen jaren. Het grootste probleem is THC, waar een speekseltest eigenlijk weinig zegt over wat de bestuurder op dat moment op heeft (kan van dagen terug zijn). Gelukkig doen ze aansluitend een bloedtest, een speekseltest geldt niet als bewijs. Neemt iig wat zorgen weg :thumbup:

EDIT: Sommige medicijnen zouden wel voor false positives kunnen zorgen (vooral antidepressiva). Ben benieuwd hoe ze daarmee om willen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik blow elke dag van vroeg tot laat. Dat betekent dat THC ook langer in bloed blijft hangen. Ik zou moeten stoppen met blowen en 30 dagen wachten voor ik ooit weer mag rijden. Als het aan die test ligt althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Ik blow elke dag van vroeg tot laat. Dat betekent dat THC ook langer in bloed blijft hangen. Ik zou moeten stoppen met blowen en 30 dagen wachten voor ik ooit weer mag rijden. Als het aan die test ligt althans.

Als ik de info van NOS mag geloven wel

Citaat:
Als je blowt, piekt het level pijlsnel naar 100 microgram per liter bloed. Het maximum is 3 microgram, dus autorijden direct na het blowen is ook een absolute no go.
Het gehalte daalt daarna wel weer snel; de meeste mensen kunnen na ongeveer 3 tot 4 uur rijden. Máár: mensen die vaak blowen, moeten echt uitkijken. Doordat THC oplost in het weefsel met een hoog vetgehalte, kan ook zonder gebruik de dagen erna nog THC worden afgegeven aan het bloed. Een chronische blower kan zelfs enkele dagen nog positief uit de speekseltest komen.

De keus is aan jezelf maar of t verstandig is om in jou geval te rijden, lijkt me niet.
Mocht je een ongeluk met letsel krijgen en ze nemen bloed af dan ben je de sjaak. In dat geval ben je niet verzekerd en kun je je leven lang dokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard News schreef:
Zojuist maakte het duo Stereotuners bekend bezig te zijn met een mini-album, genaamd 'The Graveyard Shift'.

http://www.hardnews.nl/stereotuners-kom ... ard-shift/

The Graveyard Shift... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Hard News schreef:
Zojuist maakte het duo Stereotuners bekend bezig te zijn met een mini-album, genaamd 'The Graveyard Shift'.

http://www.hardnews.nl/stereotuners-kom ... ard-shift/

The Graveyard Shift... :x


Next. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie weten dat de "graveyard shift" niks met dood en verderf te maken heeft, maar gewoon een Engelse bijnaam voor de nachtdienst is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Jullie weten dat de "graveyard shift" niks met dood en verderf te maken heeft, maar gewoon een Engelse bijnaam voor de nachtdienst is?

Wat een erg diepgaande titel zou kunnen zijn. Ik ken de jongens niet persoonlijk, maar ze zullen geen voltijd producers zijn die leven van de hardstyle en hebben ongetwijfeld een baan waardoor muziek maken vaak gebeurt in de nachtelijke uurtjes.

Ik wacht gewoon eerst previews af alvorens ik een mening kan/wil vormen. In het verleden geproduceerde tracks bieden geen zekerheid voor de toekomst. En wanneer je een album maakt ga ik er vanuit dat je ook wat anders probeert dan het standaard riedeltje waarmee je de laatste jaren bent aangekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jullie weten dat de "graveyard shift" niks met dood en verderf te maken heeft, maar gewoon een Engelse bijnaam voor de nachtdienst is?

Nee. Kijkende naar de laatste producties van deze heren icm deze naam had ik mijn conclusies inderdaad al getrokken. Echter zou het me op basis van die laatste producties niet verbazen als het toch een behoorlijk dood & verderf festijn wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar wat het worden gaat :). Kan sommigen van hun plaatjes wel waarderen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Jullie weten dat de "graveyard shift" niks met dood en verderf te maken heeft, maar gewoon een Engelse bijnaam voor de nachtdienst is?


Gaat mij ook niet zozeer om de titel, maar om de tracks waarvoor ik vrees. Niets op dat album gaat in de buurt komen van Every Single Day. Stereotuners zijn i.m.o een voorbeeld van, hoe naar de raw te trekken qua producties maar de plank volledig mis slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik lulde maar wat haha.

Doe dat even niet in WJD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang het sounds zijn zoals uit golden era of melody of the blade, beloofd het een mooie collab te worden. Ben benieuwd.
Vorige  1 ... 2640, 2641, 2642, 2643, 2644, 2645, 2646 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen