17:30-21:00 enige dat boeit.. Gaat em dus niet worden
Norther66 wrote:17:30-21:00 enige dat boeit.. Gaat em dus niet worden
Denk dat ik dan maar héél rustig aan naar m'n bus loopRickzel wrote:Outbreak vs Kronos als afsluiting, wauw wat kut
Die skip ik ook mooi, na Deetox weer naar huisRickzel wrote:Outbreak vs Kronos als afsluiting, wauw wat kut
Kan het me niet herinneren van de laatste keer dat ik er was. Maar overal op de grond lagen jassen en tassen bij elkaar. Best hinderlijk en heb het toen nog aan de stok gehad met iemand die boos werd omdat ik zijn jas niet zag...Spitta wrote:Las ik nou dat er geen kluisjes zijn..
Klote met dit weer, beetje zeulen met je jas(aangezien 't s'avonds afkoelt)
anyway zin in.. zonnetje, biertje, veel bekenden en vanaf half 6 de hendel open!!
Headhunterz - WoznotwozPommer wrote:B-Front was ook weer koning, hij opende nog met een hele vette oude track, maar ben even vergeten welke.
OjaaaaShatterDJ wrote:Headhunterz - WoznotwozPommer wrote:B-Front was ook weer koning, hij opende nog met een hele vette oude track, maar ben even vergeten welke.
Dat was Atmozfears, maar dat was (imo jammer genoeg) een edit. Ik hoorde die ook al op Hard Bass.Pommer wrote:OjaaaaShatterDJ wrote:Headhunterz - WoznotwozPommer wrote:B-Front was ook weer koning, hij opende nog met een hele vette oude track, maar ben even vergeten welke.Heel vet! Draaide hij nou ook nog No One Can Stop Us (Kwartjes Mix) of was dat iemand anders?