Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dinsdag 5 mei 2015
12:00 - 00:00


Genres
deephouse, dirty house, eclectic, hardstyle, house, raw hardstyle, techhouse

Prijzen
Early bird :€ 5,- tot 1 maart 2015
Voorverkoop:€ 10,-

Tickets
http://www.dance4liberation.nl/tickets

Toegang voor alle leeftijden!?

Line up:

Housteria
Ummet Ozcan
Bassjackers
Jay Hardway
Alvaro
Kill the Buzz
GirlsLoveDJ's
Roul and Doors
Sebastian Bronk
Supreme Gentlemen

Liberator Outdoor
Frequencerz
Digital Punk
Psyko Punkz
E-Force
Code Black
Audiotricz
Delete vs. Degos & Re-Done
Sound Rush
Elite Criminals
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 euro maar :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 22:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dikke optie, vorig jaar erg gezellig gehad met een aantal van hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 02:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk aanwezig! Goedkoop en dichtbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 10:23 
 
Hardtraxxer

Sowieso aanwezig! 10 minuutjes fietsen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonde, geen hardcore afsluiter.
Denk wel dat ik ga en dan maar hopen op een beter feestje dan vorig jaar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete vs. Degos & Re-Done :bomb: Zullen wel afsluiten zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig! :D En om 5 euro kun je inderdaad niet moeilijk doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. Vandaag nog 5 euro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dance4Liberation (house)
12:00 - 13:30 Supreme Gentlemen
13:30 - 15:00 Roul and Doors
15:00 - 16:00 GirlsLoveDJ's
16:00 - 17:00 Kill The Buzz
17:00 - 18:30 Alvaro
18:30 - 19:30 Sebastian Bronk
19:30 - 21:00 Jay Hardway
21:00 - 22:30 Ummet Ozcan
22:30 - 00:00 Bassjackers
Hosted by MC Boogshe

Liberator Outdoor (hardstyle/raw)
12:00 - 13:30 Elite Criminals
13:30 - 15:00 Sound Rush
15:00 - 16:30 Audiotricz
16:30 - 18:00 Code Black
18:00 - 19:30 Psyko Punkz
19:30 - 21:00 Delete vs. Degos & Re-Done
21:00 - 22:00 E-Force
22:00 - 23:00 Frequencerz
23:00 - 00:00 Digital Punk
Hosted by MC Villain

Balen, ga om half 11 naar huis maar had liever Freqz gezien dan eforce of delete

Laatste info: http://www.dance4liberation.nl/#!Dance4 ... i94gubez19
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz voor Delete vs Degos en Re-Done? Jammer dat Sound Rush zo vroeg staat, anders had ik wel overwogen om even te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 09:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ze hadden beter Digital Punk - Frequencerz - E-Force en Delete vs. Degos & Re-Done kunnen doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hadden beter Digital Punk weg kunnen laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dance4Liberation vindt plaats op het parkeerterrein van de IJsselhallen en ligt op slechts 5 minuten lopen vanaf het CS Zwolle

:lol: :lol: :lol:

Nou dan moet je echt gaan sprinten anders red je het niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga niet naar dit feest maar zij kunnen echt geen timetable samenstellen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! Ik kan me herinneren dat ik 5 jaar geleden ofzo naar Liberator Outdoor ging in Zwolle (toen o.a. met Solutio & The I's geloof ik). Daarna moest ik altijd werken, maar nu dus weer eens vrij :D

M'n laatste 'niet-classics' hardstyle feest was volgens mij Q-Base, dus ben benieuwd hoe ik al die nieuwe shit ga verteren :P Overigens zal ik lang niet altijd bij hardstyle staan, alleen Sound Rush moet ik zien en de rest bekijk ik daar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ook aanwezig! Ik kan me herinneren dat ik 5 jaar geleden ofzo naar Liberator Outdoor ging in Zwolle (toen o.a. met Solutio & The I's geloof ik). Daarna moest ik altijd werken, maar nu dus weer eens vrij :D

M'n laatste 'niet-classics' hardstyle feest was volgens mij Q-Base, dus ben benieuwd hoe ik al die nieuwe shit ga verteren :P Overigens zal ik lang niet altijd bij hardstyle staan, alleen Sound Rush moet ik zien en de rest bekijk ik daar wel.


Ben jij te herkennen aan je ava?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Pommer schreef:
Ook aanwezig! Ik kan me herinneren dat ik 5 jaar geleden ofzo naar Liberator Outdoor ging in Zwolle (toen o.a. met Solutio & The I's geloof ik). Daarna moest ik altijd werken, maar nu dus weer eens vrij :D

M'n laatste 'niet-classics' hardstyle feest was volgens mij Q-Base, dus ben benieuwd hoe ik al die nieuwe shit ga verteren :P Overigens zal ik lang niet altijd bij hardstyle staan, alleen Sound Rush moet ik zien en de rest bekijk ik daar wel.


Ben jij te herkennen aan je ava?

Zo sexy zie ik er helaas niet uit. Hier moet ik het mee doen: http://partyflock.nl/user/1168303:Pommerrr-Diffused
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga me best doen tijdens Sound Rush, ik ben rond 1 uur aanwezig zelf. Dan zal het nog niet zo druk zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 16:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha is goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig, rond uurtje of 3 aanwezig en na Delete & Degos & Re-Done weer lekker naar huus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Optie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 21:55 
 
Hardtraxxer

Hopen op net zo'n sfeertje als vorig jaar tijdens Theracords vooraan, verrassend goed vermaakt toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was het niet logischer geweest om delete vs degos & re-done te laten afsluiten. Van de raw artiesten begin je nu met de hardsten zo beetje :P Maar vind wel prima blijf toch niet tot het eind dus zo pak ik die hele set wel mee.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten