Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Maandag 05 mei 2014
☆ Dance4Liberation
Tijden: 12:00 - 00:00
Parkeerterrein IJsselhallen
Presale: €5,-

Dance4Liberation (house)

12:00 - 13:30 Tommygoff

13:30 - 14:30 Jean

14:30 - 16:00 Erick E

16:00 - 17:30 Franky Rizardo

17:30 - 18:30 Mitchell Niemeyer

18:30 - 20:00 Gregor Salto

20:00 - 21:00 Billy the Kit

21:00 - 22:00 Ralvero

22:00 - 23:00 Bobby Burns

23:00 - 00:00 Shermanology

Hosted by MC Roga


Liberator Outdoor (hardstyle)

12:00 - 13:30 Heatzone

13:30 - 15:00 Focus

15:00 - 16:00 Arkaine

16:00 - 17:30 Atmozfears

17:30 - 18:00 Donkey Rollers LIVE

18:00 - 19:30 Theracords Allstars

19:30 - 21:00 Solutio & The I's

21:00 - 22:30 Crypsis

22:30 - 00:00 Noize Suppressor

Hosted by MC Renegade

- See more at: http://www.dance4liberation.nl/news/vie ... bvTnE.dpuf
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbup: Die line-up voor 5 euro :oh:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up. :worship:
Ik kom hier nu pas achter. o.O
Bericht Geplaatst op 23 apr 2014 15:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Optie dit!
Bericht Geplaatst op 23 apr 2014 16:07 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig.
Voor deze prijs kan ik dit niet laten gaan :P
Bericht Geplaatst op 23 apr 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Optie dit!
Bericht Geplaatst op 25 apr 2014 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 25 apr 2014 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 27 apr 2014 14:28 
 
Hardtraxx Addict

Zekerheidje :thumbup:
Bericht Geplaatst op 27 apr 2014 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig. ^^
Bericht Geplaatst op 29 apr 2014 19:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dance4Liberation (house)
12:00 - 13:30 Tommygoff
13:30 - 14:30 Jean
14:30 - 16:00 Erick E
16:00 - 17:30 Franky Rizardo
17:30 - 18:30 Mitchell Niemeyer
18:30 - 20:00 Gregor Salto
20:00 - 21:00 Billy the Kit
21:00 - 22:00 Ralvero
22:00 - 23:00 Bobby Burns
23:00 - 00:00 Shermanology
Hosted by MC Roga

Liberator Outdoor (hardstyle)
12:00 - 13:30 Heatzone
13:30 - 15:00 Focus
15:00 - 16:00 Arkaine
16:00 - 17:30 Atmozfears
17:30 - 18:00 Donkey Rollers LIVE
18:00 - 19:30 Theracords Allstars
19:30 - 21:00 Solutio & The I's
21:00 - 22:30 Crypsis
22:30 - 00:00 Noize Suppressor
Hosted by MC Renegade
Bericht Geplaatst op 29 apr 2014 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anderhalf uur Theracords Allstars :love:
Bericht Geplaatst op 29 apr 2014 22:30 
 
Hardtraxx Addict

Vanaf een uurtje of 5 aanwezig.
Bericht Geplaatst op 29 apr 2014 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, maar toch aan de lompe kant allemaal voor mijn smaak. Ga vooral voor Atmozfears en Crypsis.
Bericht Geplaatst op 30 apr 2014 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable. Vanaf een uur of 15.00 binnen.

Citaat:
16:00 - 17:30 Atmozfears
17:30 - 18:00 Donkey Rollers LIVE
18:00 - 19:30 Theracords Allstars
19:30 - 21:00 Solutio &­ The I's
21:00 - 22:30 Crypsis


Dat gaat non-stop doorpoffen worden :love:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:23 
 
Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:
Vanaf een uurtje of 5 aanwezig.

Same here.

Best wel zin in al :)
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:57 
 
Hardtraxx Elite

Ook aanwezig!! :yay: Tering eind reizen maar wel voor over! ^^
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 16:03 
 
Hardtraxx Elite

Dylan-E schreef:
Ook aanwezig!! :yay:

Cool! Tot maandag dan :D
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig met The Venator en Magnetron :D
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 18:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Aanwezig met The Venator en Magnetron :D

:D

Benieuwd wat voor volk hier rondloopt :P
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rond een uur of 1 aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:
kakabeeyo schreef:
Aanwezig met The Venator en Magnetron :D

:D

Benieuwd wat voor volk hier rondloopt :P


Allemaal dagjesmensen :yay:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit weer voor alle leeftijden? Heb niet zoveel zin in kindjes die dag eigenlijk >.<
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 20:24 
 
Hardtraxx Addict

Jah is alle leeftijden weer.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2014 21:17 
 
Hardtraxx Elite

kakabeeyo schreef:
Aanwezig met The Venator en Magnetron :D

Goh, dit gaat nog een gezellige boel worden :D
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten