Mooi feestje gehad! Thera was echt een eindbaas! Heerlijk dat hij zich alles behalve inhoud op een feestje als dit! Verder was 't ook een goed feestje, ook bij de house. Vooral 't geluid daar vond ik erg goed! Bij de hardstyle was 't vooraan ook wel heel goed te doen, maar we stonden bijna alleen maar rechts aan de zijkant.
Muntprijs was wel belachelijk duur, maar 't feit dat je maar een 10tje aan de deur betaald maakt 't minder erg. Betalen voor de wc is imo prima, maar het feit dat je iedere keer weer moet wachten op mensen die nog moeten betalen is kut (helemaal als je nodig moet

). Ook lekker dat er captain morgan cola was

.
Kenneth G was overigens ook best wel gaaf! Kold Konexion en Chain Reaction waren wel ok. Ondanks de veel goede platen vind ik 't nog steeds erg lastig alleen maar Minus Is More in een uur te horen.
M'n vriendengroep vond Korsakoff 't beste (ookal stonden we er maar een half uurtje). Nou ik vond d'r eigenlijk weinig aan. 't was meer de gezelligheid en het wat hogere tempo die het nog best vermakelijk maakten, maar verder was dit echt een hitjesparade en slecht mixwerk. Iets wat het gros daar natuurlijk wel waardeert (ik ben zelf ook geen hardcore liefhebber).
Heel goed feestje dus gehad, ook leuk 's een keer met wat vrienden te gaan die bijna nooit naar house/hardstyle feesten gaan.