Heb uiteidnelijk een prima avond gehad, tot drie uur heel veel vets gehoord met Pavo, Wildstylez, TBY en Noisecontrollers. Je kon zelfs gewoon je verzoekje indienen bij WS/NC waar ze nog rekening mee probeerde te houden, over enorme hulde gesproken! Heerlijke klassiekers gehoord die ook een beetje out of the box waren voor hun doen (The Crew, Silver Bullet bijvoorbeeld)
Hierna werd het muzikaal iets minder vond ik. Prophet die doodleuk Revenge nog eens draaide (met een goed vragende blik van Wildstylez erbij) en verder niet echt de overtuiging die in die set leek te zitten. Toen naar The Pitcher gegaan in de hoop op wat Fusion/Superplastik werk. Waren showtek platen, gevolgd door Torture en Magic, niet helemaal waar ik zin in had, maar kwestie van smaak en sfeer op dat moment.
A2 was naar mijns inziens daarna erg matig met veel recents. Uiteraard Atocious en Breathe (fijne platen), maar om nou Kings Of The Underground, Under Attack etc nog te horen.. Nee, niet echt in de stemming ervoor. En dat is jammer, want A2 hebben zoveel meer dan die 2010, 2011 discografie die ze kunnen draaien. Stel dat ze een keer daar naar gaan kijken, zoveel hoogtepunten mogelijk tot zelfs een Qlimax anthem aan toe. Gelukkig draaide Wildstylez hier tussendoor echt briljante platen (Reputation Game, Zero Hour, Straight on 2007 (Tuneboy Wackie remix) en nog een paar anderen), vet voor de afwisseling!).
Overall niet druk gehad in de zaal (kassas wel, maar goed), stond rechtsvoor waar het prima toeven was, wel een klein beetje warm, al vond ik dat LYM daar heel hard zijn best op had gedaan met fans bovenin en dergelijke. Was op zich prima dus.
Benieuwd naar de volgende editie, hopen dat de afsluiting deze keer niet die recente raw platen zijn die je nu al een paar keer als afsluiter had, maar gewoon lekker anders.