Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Paultheone wrote:Iemand heeft ook nog Born to Die gedraaid maar ik weet niet meer of dit Ran-D was of Digital Punk.
Zatox, volgens mij. Hopelijk heeft hij t wel even overlegd met Ran-D, aangezien hij voor hem draaide.
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
hotymoty wrote:
Chroman wrote:Heb die op Qapital al gehoord bij RR, maar ik wist niet zeker of het een remix was, ben niet zo bekend met de originele Masterblade
Dat is geen remix, maar een LIVE tool. Dat had hij een keer gezegd ooit op FB of Insta.
Image
CD3. Track 1.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Endymion draaide toch solo? Zag die andere vent er niet bij staan namelijk.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Kut blijkbaar heb ik nog munten over, Tot hoelang zijn ze geldig ?
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
SAIN7 wrote:Endymion draaide toch solo? Zag die andere vent er niet bij staan namelijk.
Ow ik dacht 2, maar zou eigenlijk nog best kunnen dat hij solo stond
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Lennard95 wrote:Kut blijkbaar heb ik nog munten over, Tot hoelang zijn ze geldig ?
Tot de tent dicht gaat. Nee geen idee, maar ze gebruiken die munten echt al heel lang lang en dat zal nog wel even zo blijven vermoed ik.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Richardd wrote:
Lennard95 wrote:Kut blijkbaar heb ik nog munten over, Tot hoelang zijn ze geldig ?
Tot de tent dicht gaat. Nee geen idee, maar ze gebruiken die munten echt al heel lang lang en dat zal nog wel even zo blijven vermoed ik.
Klopt. Voor Qapital vorig jaar had ik nog een aantal munten van Fusion: The Next Level thuis liggen. Kon ze gewoon inruilen voor nieuwe HMH munten :)
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Patjee410 wrote:
Richardd wrote:
Klopt. Voor Qapital vorig jaar had ik nog een aantal munten van Fusion: The Next Level thuis liggen. Kon ze gewoon inruilen voor nieuwe HMH munten :)
:huh: :huh: :huh:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
pecola-tje wrote:
ThaBomba. wrote: Ook grappig dat het meeste wat ik lees over The Vision gaat. Verkeerde inschatting zaal 2? :P
Wat valt er over zaal 1 te zeggen dan, met setjes van 30-45 minuten? De te verwachten hitjes/eigen platen zullen wel steeds gedraaid zijn, met uitzondering van het setje van Sound Rush.
En Luna draaide tijdmachine hitjes. Wel lekker trouwens. Oh en geen Unlocked.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Fantazoo wrote:
Patjee410 wrote:Klopt. Voor Qapital vorig jaar had ik nog een aantal munten van Fusion: The Next Level thuis liggen. Kon ze gewoon inruilen voor nieuwe HMH munten :)
:huh: :huh: :huh:
XQ Legends, excuus :P
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 8 hours ago