Ik blijf erbij: ga dan. Er gaan genoeg van hierbrianfct65 wrote:Dit is dus ook mijn 'probleem'.. Ze worden er duizelig van zeggen zerobin92 wrote:Nee dat is zeker niet de reden, ook omdat niemand van me vrienden dit vet vinden.![]()
Was hier maar al te graag heen gegaan.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Pik, zaterdag biertje doen met Henk-Jan en mij?Broken Balance wrote:0% vet sla ik wel over, hoef ik niet per sé te zien dus gewoon lekker om 12 uur binnenstromeng.
Meer mensen die met die trein van uit Leeuwarden gaan?
Penis, natuurlijk!M-arijn wrote:Pik, zaterdag biertje doen met Henk-Jan en mij?Broken Balance wrote:0% vet sla ik wel over, hoef ik niet per sé te zien dus gewoon lekker om 12 uur binnenstromeng.
Meer mensen die met die trein van uit Leeuwarden gaan?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Yes, ik heb verdomd veel zin in dit feestje 
Tot vanavond vriendjes en vriendinnetjes.
Eerste echte industrial feest en godver wat was het vet
Aardige underground locatie, dik geluid en al die kicks
Zeker een leuk feestje gehad hier, ook al was ik aan het eind zo gaar als boter. Kan iemand me trouwens vertellen hoe die track heet met al die acid geluiden die TOA in het eerste gedeelte van hun set draaiden? Klonk erg vet.
Jolle wrote:Zeker een leuk feestje gehad hier, ook al was ik aan het eind zo gaar als boter. Kan iemand me trouwens vertellen hoe die track heet met al die acid geluiden die TOA in het eerste gedeelte van hun set draaiden? Klonk erg vet.
of deze;
175 bpm Versie;
Je zegt eerste gedeelte in de set dus 1 van de bovenste 2 zal het wel zijn
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Godverdomme wat een mooi feestje
Magnetron wrote:Eerste echte industrial feest en godver wat was het vet![]()
Ja
echt een super feest op een super locatie 
Top feestje gehad.
Hulde aan Dither trouwens om te beginnen met Peaky Pounder en Default Interface van N-Vitral.
Hulde aan Dither trouwens om te beginnen met Peaky Pounder en Default Interface van N-Vitral.
Naast de tracks die hier zijn genoemd: Vegetables (forthcoming Hit 'n Run) of The Machinery Of Death (Parts 1, 2 en 3) misschien?Jolle wrote:Kan iemand me trouwens vertellen hoe die track heet met al die acid geluiden die TOA in het eerste gedeelte van hun set draaiden? Klonk erg vet.
Volgens mij was het Reality Collapse, thanks.