Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof "niet weten hoe ik erop moet losgaan" een reden om ergens niet heen te gaan xd zeker in een geval als deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Enige probleem: ik kan geen dansjes uitvoeren op deze muziek xd

Bekend probleem haha. Bijvoorbeeld op Q-Base was ik bij Counterstrike geweest (DnB), super toffe muziek maar weet niet echt wat ik er op moet doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Op zich zou ik hier wel heen willen.


Gewoon gaan! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Broken Balance schreef:
kakabeeyo schreef:
Als je vanaf Leeuwarden gaat kun je treinen met Kees en mij of eventueel Aron als die ook met de trein gaat :P


Dan denk ik wel dat ik vanuit Leeuwarden ga :D Waar stappen jullie op dan? Buitenpost?


Ja! :D Aron weet ik niet :P

Is dat een beetje te doen? Wilde hier namelijk ook wel heen. Alleen dacht dat dat met de trein best kut was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 01:21 
 
Hardtraxx Addict

Een taxi kost vanaf CS naar Paradigm €11 en je bent er in ruim 5 minuten. Stoptrein vanaf Buitenpost naar Grunn is ook prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dat weet ik maar de eerste trein gaat pas redelijk laat toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Ja dat weet ik maar de eerste trein gaat pas redelijk laat toch?


Volgens mij gaat de eerste trein pas om 8 uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Een taxi kost vanaf CS naar Paradigm €11 en je bent er in ruim 5 minuten. Stoptrein vanaf Buitenpost naar Grunn is ook prima te doen.


Krijg die huppelende ibbel uit mijn mooie dorp niet mee. Verleid haar eens met je sixpack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:08 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
Krijg die huppelende ibbel uit mijn mooie dorp niet mee. Verleid haar eens met je sixpack.


Hell to the No. Ik vreet nog liever mijn schoen op. Daar kan zelfs Marijn met zijn goddelijke lijf niks aan veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 21:14 
 
Hardtraxx Addict

Nee die heeft geen verstand van goeie muziek :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 22:24 
 
Hardtraxxer

Heb hetzelfde als sommige hier, de muziek vind ik super vet.
Maar hoe je hier op los moet gaan... geen idee hahah
En heel veel van mn maten vinden dit juist 3x niks helaass...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 22:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat maakt het uit dat je niet precies weet hoe je los moet gaan, even aftasten en daarna genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 23:11 
 
Hardtraxx Addict

Al stamp je er net zo op als op hardstyle, als je niet heen durft te gaan omdat je niet weet hoe je moet losgaan ben je wel een beetje zielig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al zit je de hele avond op de banken boven. Zeker op dit soort feesten maakt het echt geen ene fuck uit hoe je losgaat xd je zal er toch niet het debielst uitzien
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 00:41 
 
Hardtraxxer

Nee dat is zeker niet de reden, ook omdat niemand van me vrienden dit vet vinden.
Die komen niet verder als N-Vitral, Negative A en Bloodcage qua 'industrial hardcore'

Als dit dichterbij was geweest, en een ik iemand van me vrienden mee zou krijgen had ik wel heengegaan hoor :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Nee dat is zeker niet de reden, ook omdat niemand van me vrienden dit vet vinden.
Die komen niet verder als N-Vitral, Negative A en Bloodcage qua 'industrial hardcore'

Als dit dichterbij was geweest, en een ik iemand van me vrienden mee zou krijgen had ik wel heengegaan hoor :p

Als ze al zo ver komen, dan moet dit ook wel lukken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik deze toch maar ga laten schieten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Denk dat ik deze toch maar ga laten schieten :(

Lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 11:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

0% vet sla ik wel over, hoef ik niet per sé te zien dus gewoon lekker om 12 uur binnenstromeng.
Meer mensen die met die trein van uit Leeuwarden gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Nee dat is zeker niet de reden, ook omdat niemand van me vrienden dit vet vinden.


Dit is dus ook mijn 'probleem'.. Ze worden er duizelig van zeggen ze xd

Was hier maar al te graag heen gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik word er helemaal autistisch van
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook aanwezig :) ben benieuwd, zal ook wel niet heel veel meespringen of zo maar ga dan ook voor de muziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten