Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

24 Januari 2015
23:00 - 06:00
----
The wait is over! On January the 24th you will witness and experience the presentation of Dither’s debut album ‘’The Architect’’, in the infamous industrial nightclub: Paradigm. Forthcoming on his own label ‘’Broadband Noise’’, Dither brings you twelve brand new tracks, including collaborations with: The Outside Agency, Mindustries and Dep Affect. To celebrate, a 12’’ album sampler will be made available exclusively on this night, so DON’T MISS OUT!

----

LINE-UP:

∆ Dither - (2 hour set)
∆ The Outside Agency - (2 hour set)
∆ Mindustries - (2 hour set)
∆ 0% Vet - (Acid Set)

----

TICKETS:

Regular tickets: €9,-
Special ticket: €16,- (includes 12’’ Vinyl)

http://www.paradigm050.com/nl/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 20:20 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig, afgelopen zaterdag heeft maar bewezen hoe dik industrial feestjes (georganiseerd door Maarten) zijn in Paradigm. En die prijs voor die lineup :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Aanwezig, afgelopen zaterdag heeft maar bewezen hoe dik industrial feestjes (georganiseerd door Maarten) zijn in Paradigm. En die prijs voor die lineup :thumbsup:

vd kaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke kans dat ik hier aanwezig ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 21:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dikke kans dat ik hier aanwezig ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dikke kans dat ik hier aanwezig ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ff kijken of ik iemand zo gek kan krijgen om mee te gaan. wat lijkt dit me vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2014 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit is wel cool. Alleen de reistijd is minder cool. Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ja dit is wel cool. Alleen de reistijd is minder cool. Optie.


Je kan bij mij pitten als je wilt (met Dirk) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
STAN- schreef:
Ja dit is wel cool. Alleen de reistijd is minder cool. Optie.


Je kan bij mij pitten als je wilt (met Dirk) :D

STAN- schreef:
dit is wel cool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Jordi schreef:
STAN- schreef:
Ja dit is wel cool. Alleen de reistijd is minder cool. Optie.


Je kan bij mij pitten als je wilt (met Dirk) :D

STAN- schreef:
dit is wel cool.

DOEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij deze maten :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb mn vip kaartje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 21:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
STAN- schreef:
Ja dit is wel cool. Alleen de reistijd is minder cool. Optie.


Je kan bij mij pitten als je wilt (met Dirk) :D


Vindt Jose dat wel goed?

Ook kaartje binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga je met trein Dennis? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 21:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk het wel, moet nog even kijken waar vandaan, Leeuwarden of Hoogeveen. Even ver met de trein namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je vanaf Leeuwarden gaat kun je treinen met Kees en mij of eventueel Aron als die ook met de trein gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 21:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Als je vanaf Leeuwarden gaat kun je treinen met Kees en mij of eventueel Aron als die ook met de trein gaat :P


Dan denk ik wel dat ik vanuit Leeuwarden ga :D Waar stappen jullie op dan? Buitenpost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
kakabeeyo schreef:
Als je vanaf Leeuwarden gaat kun je treinen met Kees en mij of eventueel Aron als die ook met de trein gaat :P


Dan denk ik wel dat ik vanuit Leeuwarden ga :D Waar stappen jullie op dan? Buitenpost?


Ja! :D Aron weet ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat 't voor mij zo ver is, anders was 't zeker het overwegen waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, wordt mn eerste industrial feestje dus ben benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op zich zou ik hier wel heen willen. Enige probleem: ik kan geen dansjes uitvoeren op deze muziek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 14:15 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Op zich zou ik hier wel heen willen. Enige probleem: ik kan geen dansjes uitvoeren op deze muziek xd


Gewoon genieten man! De muziek is genoeg op deze feesten :D Je kan natuurlijk altijd een beetje lomp meetrommelen of ruige handbewegingen maken om breaks te illustreren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 15:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er zullen ergens wel 4x4 kicks zitten dus je kan gewoon hakk0n
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten