Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
robin92 schreef:
Nee dat is zeker niet de reden, ook omdat niemand van me vrienden dit vet vinden.


Dit is dus ook mijn 'probleem'.. Ze worden er duizelig van zeggen ze xd

Was hier maar al te graag heen gegaan.


Ik blijf erbij: ga dan. Er gaan genoeg van hier :P ook uit Friesland
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:34 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
0% vet sla ik wel over, hoef ik niet per sé te zien dus gewoon lekker om 12 uur binnenstromeng.
Meer mensen die met die trein van uit Leeuwarden gaan?

Pik, zaterdag biertje doen met Henk-Jan en mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Broken Balance schreef:
0% vet sla ik wel over, hoef ik niet per sé te zien dus gewoon lekker om 12 uur binnenstromeng.
Meer mensen die met die trein van uit Leeuwarden gaan?

Pik, zaterdag biertje doen met Henk-Jan en mij?


Penis, natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 19:14 
 
Hardtraxx Addict

Yes, ik heb verdomd veel zin in dit feestje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 18:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tot vanavond vriendjes en vriendinnetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 14:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerste echte industrial feest en godver wat was het vet :worship:
Aardige underground locatie, dik geluid en al die kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker een leuk feestje gehad hier, ook al was ik aan het eind zo gaar als boter. Kan iemand me trouwens vertellen hoe die track heet met al die acid geluiden die TOA in het eerste gedeelte van hun set draaiden? Klonk erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOA - Acid Track #1 misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Zeker een leuk feestje gehad hier, ook al was ik aan het eind zo gaar als boter. Kan iemand me trouwens vertellen hoe die track heet met al die acid geluiden die TOA in het eerste gedeelte van hun set draaiden? Klonk erg vet.




of deze;


175 bpm Versie;



Je zegt eerste gedeelte in de set dus 1 van de bovenste 2 zal het wel zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 19:07 
 
Hardtraxx Addict

Godverdomme wat een mooi feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Eerste echte industrial feest en godver wat was het vet :worship:
Aardige underground locatie, dik geluid en al die kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja :D echt een super feest op een super locatie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 20:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Top feestje gehad.
Hulde aan Dither trouwens om te beginnen met Peaky Pounder en Default Interface van N-Vitral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe die track heet met al die acid geluiden die TOA in het eerste gedeelte van hun set draaiden? Klonk erg vet.

Naast de tracks die hier zijn genoemd: Vegetables (forthcoming Hit 'n Run) of The Machinery Of Death (Parts 1, 2 en 3) misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was het Reality Collapse, thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Volgens mij was het Reality Collapse, thanks.


Toch :D your welcome!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten