Een prijs hoeft echt niet verdubbeld te worden om de genoemde punten op te lossen. Voornamelijk al helemaal niet. Kou ook niet door het op een geschikter moment te geven (lees: niet in de winter). Kapotte LED-schermen lijkt me ook niet, tenzij jullie bewust betaald hebben voor dingen die niet werken, of uit de budgetbak hebben zitten graaien. En beter geluid hebben mensen hier wel geld voor over.Repulze wrote:En wie weet zijn die minpunten over een aantal edities verholpen.TiMOTHYb wrote:Je hebt ook niets aan een totale muur van commercialiteit, vooral niet als je je nauwelijks nog kunt identificeren met de (grootste) doelgroep. Wat betreft je overige punten. Dat wil ik allemaal ook ja.Rowanbass wrote: Ik heb niets aan 'iets menselijks' op een feest of bij een organisatie.
Maar ja, wie weet is de prijs dan ook verdubbeld.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: De Tijdmachine (01-03-2014, NDSM-Werf, Amsterdam)
- View the latest post: De Tijdmachine (26-12-2015, NDSM-Werf, Amsterdam)
- View the latest post: CRAFT Festival 2016 – ‘Always Look on the Bright Side’ 30-07-2016 NDSM Werf, Amsterdam
- View the latest post: CRAFT Festival 2015 - 25.07.2015 - NDSM Werf, Amsterdam
- View the latest post: CRAFT Meeting Topic + gratis bier! (25-07-2015, NDSM Werf, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Sowieso heb je het mis als je denkt dat ik 40 euro ga betalen voor een feestje in de scheepsbouwloods van de NDSM werf.
Ik zeg ook niet dat het moet? Maar zo is het bij veel andere organisaties ook gegaan.
En vanwaar de "jullie"? Ik ben ook maar een bezoeker.
En vanwaar de "jullie"? Ik ben ook maar een bezoeker.
Dat kun je helemaal niet zeggen. De participatie is nu pas echt begonnen. Bovendien hebben ze juist wél een aantal problemen aangepakt met de afgelopen edities, al bleek dat in sommige gevallen lang niet genoeg te zijn.Rowanbass wrote:Ze luisteren juist helemaal niet, ze lezen mee en reageren, maar er wordt niets mee gedaan. Dat is waar de hele ophef over gaat.
...en vergeet deze niet he:Kepro wrote:@ PNXRMX ik voel me zwaar geïntimideerd door LYM en vooral Rick Zonneveld.
MC Apster... *zucht*mc apster wrote:@kepro als er iemand op je deur klopt ben ik het met je onzin praat!