Ik persoonlijk niet. Heb ook geen zin om op alle berichten te reageren hier.tpr wrote:Edit: Ik heb het niet over ALLE ambassadeurs. Maar degenen die ik bedoel voelen zich waarschijnlijk wel aangesproken
Feit blijft gewoon dat er organisatorisch veel te verbeteren is en dat LYM hier iets mee moet gaan doen inderdaad.
Vond persoonlijk Reckless al een stuk beter in deze opzichten dan Tijdmachine. Vond alleen persoonlijk de muziek minder. Vond het minder koud, wat ongetwijfeld ook met de temperatuur buiten te maken had en dat ik er beter tegen was gewapend. Benieuwd wat ons te wachten staat met CRAFT!
Om alsnog even mijn ambassadeur-frustraties te uiten:
De discussie bij Tijdmachine wordt met name in leven gehouden door mensen die er zelf niet zijn geweest. Een van de redenen dat de ambassadeurs er enthousiaster over zijn, was dat wij er met zijn allen een feestje van hebben gemaakt. Het was voor ons gezellig en dan vallen de organisatorische minpunten minder op. Althans, die indruk heb ik. Naar mijn mening was er genoeg te verbeteren.
Mocht iemand iets op of aan te merken hebben over één of meerdere van mijn bovenstaande punten doe dit dan gerust
Zolang het maar niet op de manier gaat van "oh daar heb je weer zo'n ambassadeur" zoals veel van de leden hier doen.