Repulze schreef:
Ik snap je volledig, maar je gaat mij niet vertellen dat iedereen die reageert in dat topic daadwerkelijk op het Tijdmachine topic reageert er daadwerkelijk was.
Ik kan je ook geen 100% garantie geven, maar zoals ik zei was er zat volk van hier. Bovendien vind ik het eigenlijk niet van belang of iemand op een feest is geweest of niet. Als ik het te koud vind en ik meld dat, en iemand anders bagatelliseert dat door te zeggen dat het meeviel indien je wat had gedronken / drugs had gebruikt, hoeft een derde persoon die niet op het betreffende feest is geweest m.i. alle recht om daartegen in te gaan.
Repulze schreef:
Hardtraxx is nou eenmaal altijd kritisch (in mijn mening dan, misschien is mijn standaard te laag) en zou daarom juist nuttig zijn voor organisaties om te volgen.
Nee je standaard is prima. Als je tenminste bedoelt dat er buiten HT weinig ruimte is voor het uitgebreid geven van kritiek anders dan one-liners op FB. Artiesten (en soms organisaties) zien HT af en toe als een afzeikmedium, enkel voor volk dat zin heeft om de hele dag te zaniken. Anderzijds willen ze niet inzien / zien ze niet in, dat er op FB voornamelijk ruimte is voor positiviteit (er is zelfs geen dislike functie!).
Repulze schreef:
Ik vind dat Reckless een stuk beter was dan Tijdmachine. Veel minder mensen horen klagen dat het koud was etc en minder lange rijen, maar kennelijk heeft iedereen na Tijdmachine besloten om niet te gaan, want ik hoor er helaas niemand over hier.
Te kort op oud & nieuw / niet heel veel Warface fans hier. Wat je zegt over minder lange rijen, Inno zei het ook al in het andere topic, dag twee was inderdaad minder lang wachten. Dat hebben ze dus opgepakt.