Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:53 

Hardtraxxer

tpr schreef:
Edit: Ik heb het niet over ALLE ambassadeurs. Maar degenen die ik bedoel voelen zich waarschijnlijk wel aangesproken

Ik persoonlijk niet. Heb ook geen zin om op alle berichten te reageren hier.
Feit blijft gewoon dat er organisatorisch veel te verbeteren is en dat LYM hier iets mee moet gaan doen inderdaad.

Vond persoonlijk Reckless al een stuk beter in deze opzichten dan Tijdmachine. Vond alleen persoonlijk de muziek minder. Vond het minder koud, wat ongetwijfeld ook met de temperatuur buiten te maken had en dat ik er beter tegen was gewapend. Benieuwd wat ons te wachten staat met CRAFT!

Om alsnog even mijn ambassadeur-frustraties te uiten:
De discussie bij Tijdmachine wordt met name in leven gehouden door mensen die er zelf niet zijn geweest. Een van de redenen dat de ambassadeurs er enthousiaster over zijn, was dat wij er met zijn allen een feestje van hebben gemaakt. Het was voor ons gezellig en dan vallen de organisatorische minpunten minder op. Althans, die indruk heb ik. Naar mijn mening was er genoeg te verbeteren.

Mocht iemand iets op of aan te merken hebben over één of meerdere van mijn bovenstaande punten doe dit dan gerust :D
Zolang het maar niet op de manier gaat van "oh daar heb je weer zo'n ambassadeur" zoals veel van de leden hier doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 20:58 

Donateur

Repulze schreef:
De discussie bij Tijdmachine wordt met name in leven gehouden door mensen die er zelf niet zijn geweest.

WAT? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:02 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Repulze schreef:
De discussie bij Tijdmachine wordt met name in leven gehouden door mensen die er zelf niet zijn geweest.

WAT? xd

Zegt mijn gevoel, correct me if i'm wrong. Heb serieus reacties gezien dat mensen niet naar een evenement willen i.v.m. de reacties op hardtraxx xd
Maar misschien heb ik de verkeerde indruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:08 

Donateur

Repulze schreef:
TiMOTHYb schreef:
Repulze schreef:

WAT? xd

Zegt mijn gevoel, correct me if i'm wrong. Heb serieus reacties gezien dat mensen niet naar een evenement willen i.v.m. de reacties op hardtraxx xd
Maar misschien heb ik de verkeerde indruk

Sorry maar ik heb op Tijdmachine zo ongeveer alle HT-ers (die er toe doen/deden) rond zien lopen. En dan bedoel ik niet dat random nieuwe kutvolk dat de Loudness topics over heeft genomen. Ik heb het over gasten die al een jaar of 3/4 meedraaien, die meer dan genoeg feesten hebben bezocht en boven alles zat kennis hebben over 'de scene'. Dat daar vanuit LYM weinig waarde aan wordt gehecht begrijp ik al voor geen meter, maar goed wij zullen het wel fout hebben. Indien dit echter in het vervolg het algemene statement wordt vanuit alles wat met LYM te maken heeft hoop ik van harte dat ik niet 1 LYM-topic meer hoef te lezen.

Deze grap wordt echt met het uur groter, en als het over de rug van Hardtraxx moet ben ik er eigenlijk direct klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:27 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Sorry maar ik heb op Tijdmachine zo ongeveer alle HT-ers (die er toe doen/deden) rond zien lopen. En dan bedoel ik niet dat random nieuwe kutvolk dat de Loudness topics over heeft genomen. Ik heb het over gasten die al een jaar of 3/4 meedraaien, die meer dan genoeg feesten hebben bezocht en boven alles zat kennis hebben over 'de scene'. Dat daar vanuit LYM weinig waarde aan wordt gehecht begrijp ik al voor geen meter, maar goed wij zullen het wel fout hebben. Indien dit echter in het vervolg het algemene statement wordt vanuit alles wat met LYM te maken heeft hoop ik van harte dat ik niet 1 LYM-topic meer hoef te lezen.

Deze grap wordt echt met het uur groter, en als het over de rug van Hardtraxx moet ben ik er eigenlijk direct klaar mee.

Ik snap je volledig, maar je gaat mij niet vertellen dat iedereen die reageert in dat topic daadwerkelijk op het Tijdmachine topic reageert er daadwerkelijk was. Ik zie ook of iemand lang op hardtraxx zit of niet. Ik ga verder nergens tegen in, vrijwel alle klachten zijn gegrond en moeten behandeld worden. Er lopen er alleen wel een paar tusen die gewoon bewust de boel zwart maken, daar doel ik op. Hardtraxx is nou eenmaal altijd kritisch (in mijn mening dan, misschien is mijn standaard te laag) en zou daarom juist nuttig zijn voor organisaties om te volgen.

Ik vind dat Reckless een stuk beter was dan Tijdmachine. Veel minder mensen horen klagen dat het koud was etc en minder lange rijen, maar kennelijk heeft iedereen na Tijdmachine besloten om niet te gaan, want ik hoor er helaas niemand over hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:32 

Hardtraxx Crew

Denk dat Reckless ook een ander soort publiek trekt dan de tijdmachine, dus wellicht zijn de bezoekers van reckless minder actief op hardtraxx. Ben zelf wel op de tijdmachine en niet op reckless geweest, dus geen idee of de kritiek verwerkt is, maar je kan het gebrek aan kritiek op hardtraxx niet zomaar doortrekken tot "Er waren geen klachten meer". :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:35 

Donateur

Repulze schreef:
Ik snap je volledig, maar je gaat mij niet vertellen dat iedereen die reageert in dat topic daadwerkelijk op het Tijdmachine topic reageert er daadwerkelijk was.

Ik kan je ook geen 100% garantie geven, maar zoals ik zei was er zat volk van hier. Bovendien vind ik het eigenlijk niet van belang of iemand op een feest is geweest of niet. Als ik het te koud vind en ik meld dat, en iemand anders bagatelliseert dat door te zeggen dat het meeviel indien je wat had gedronken / drugs had gebruikt, hoeft een derde persoon die niet op het betreffende feest is geweest m.i. alle recht om daartegen in te gaan.

Repulze schreef:
Hardtraxx is nou eenmaal altijd kritisch (in mijn mening dan, misschien is mijn standaard te laag) en zou daarom juist nuttig zijn voor organisaties om te volgen.

Nee je standaard is prima. Als je tenminste bedoelt dat er buiten HT weinig ruimte is voor het uitgebreid geven van kritiek anders dan one-liners op FB. Artiesten (en soms organisaties) zien HT af en toe als een afzeikmedium, enkel voor volk dat zin heeft om de hele dag te zaniken. Anderzijds willen ze niet inzien / zien ze niet in, dat er op FB voornamelijk ruimte is voor positiviteit (er is zelfs geen dislike functie!).

Repulze schreef:
Ik vind dat Reckless een stuk beter was dan Tijdmachine. Veel minder mensen horen klagen dat het koud was etc en minder lange rijen, maar kennelijk heeft iedereen na Tijdmachine besloten om niet te gaan, want ik hoor er helaas niemand over hier.

Te kort op oud & nieuw / niet heel veel Warface fans hier. Wat je zegt over minder lange rijen, Inno zei het ook al in het andere topic, dag twee was inderdaad minder lang wachten. Dat hebben ze dus opgepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:56 

Hardtraxx Addict

Repulze schreef:

Ik was graag naar dit feest gekomen maar heb zo verschrikkelijk kou gevat (tijdens Tijdmachine) dat ik al 4 dagen plat lig (en nee ik overdrijf niet).
Verder vind ik dat je een stuk redelijker overkomt als ambassadeur dan al die andere gasten, begon al te twijfelen of er überhaupt nog objectieve mensen onder jullie waren maar blijkt dus van wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 22:11 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Repulze schreef:

Ik was graag naar dit feest gekomen maar heb zo verschrikkelijk kou gevat (tijdens Tijdmachine) dat ik al 4 dagen plat lig (en nee ik overdrijf niet).
Verder vind ik dat je een stuk redelijker overkomt als ambassadeur dan al die andere gasten, begon al te twijfelen of er überhaupt nog objectieve mensen onder jullie waren maar blijkt dus van wel.

Dat is erg vervelend voor je en ik heb begrepen dat er meer zijn, snap je mijn punt wel?
Het was gewoon veel te koud op tijdmachine, maar niet iedereen heeft daar rekening mee gehouden terwijl de social media er van te voren al van barstten. Organisatie had hir zelf ook meer aan kunnen doen dat zul je me nooit horen ontkennen. Achja we kunnen er over bezig blijven. Iedereen heeft er zijn of haar mening over en de meningen die gegrond zijn op eigen ervaring zal ik altijd respecteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 23:42 

Hardtraxx Addict

Ja ik begrijp je punt zeker, ik had echter gelezen dat er heaters kwamen, die er ook waren en heb er ook de hele avond naast gestaan. Probleem was dus dat ik 4x per uur moest zeiken (soms heb je van die avonden..) en 2x ben gaan eten dus dan ga je van warm-->koud-->warm et cetera.

Laten we het hier verder maar bij houden, we willen geen 2e Tijdmachine topic creëren haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 12:17 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Ja ik begrijp je punt zeker, ik had echter gelezen dat er heaters kwamen, die er ook waren en heb er ook de hele avond naast gestaan. Probleem was dus dat ik 4x per uur moest zeiken (soms heb je van die avonden..) en 2x ben gaan eten dus dan ga je van warm-->koud-->warm et cetera.

Laten we het hier verder maar bij houden, we willen geen 2e Tijdmachine topic creëren haha :P

Ben ik helemaal met je eens, had ik zelf op tijdmachine ook last van hoor. :(
Vond Reckless gewoon een stuk beter, behalve kwa muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:38 

Hardtraxx Veteran

en ik heb hier EINDELIJK de originele answers live gehoord :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:46 

Hardtraxxer

yowan schreef:

Ik las er nog een tweet over van CR, dat hij werd gevraagd in de zaal of backstage o.i.d. welke edit het was hahah.. Lekkere plaat is het trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:54 

Hardtraxxer

yowan schreef:

Jaaaa die was mooi ! echt zo blij verrast dat het niet de remix was.

Hoe ziek was trouwen die mash up van The Record Breaking, Prednison Attack, Chronic Disorder en Within each of us. Zo toen heb ik ff flink staan knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 22:13 

Hardtraxxer

robin92 schreef:
yowan schreef:

Hoe ziek was trouwen die mash up van The Record Breaking, Prednison Attack, Chronic Disorder en Within each of us. Zo toen heb ik ff flink staan knallen!

Haha ja ik ging al uit mn plaat toen ik TRB en Prednison Attack hoorde :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 22:13 

Hardtraxxer

yowan schreef:

Deze vind ik persoonlijk veel beter dan de remix! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 22:00 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 23:30 

Hardtraxx Veteran

robin92 schreef:
yowan schreef:

A different kind of therapy en Rollin ipv chronic disorder en within each of us! Heb die gefilmd op rebellion, die is lekker zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 23:48 

Hardtraxx Veteran

:thumbsup:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten