Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 12:43 

Hardtraxx Veteran

Deze locatie is juist heerlijk. Als je gewoon al een beetje matigjes losgaat heb je 't totaaaal niet koud. Ik heb met Tijdmachine beide dagen in m'n hemd rondgestampt en had het geen seconde koud, en nee ik had geen drugs gebruikt. Juist heerlijk om eens niet constant bijna neer te gaan van de hitte en constant water moeten halen omdat je anders uitdroogt.

Geluid was ook top, Lose Your Mind heeft het goed voor elkaar de laatste tijd.

Daarbij gaan ze nu meer heaters plaatsen dan met Tijdmachine dus voor de laffe stilstaande wijven zijn er genoeg plekjes in de zaal waar je bedroevend saai en toch warm kunt zijn.

Ben nu helaas ziek, dus kan er niet bij zijn :( Twee dagen achter elkaar feesten, alcohol en vervolgens buiten in de kou op de bus wachten zonder trui (vrouwen, gentleman, ditdat) werd me wat te veel kennelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 13:48 

Hardtraxxer

Inno schreef:

Vind het wel verdacht worden hoor, al die LYM fanboys tegenwoordig die alle (terechte) minpunten gewoon de grond in trappen en doen alsof ze er niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 14:17 

Hardtraxx Beheerder

SpiRiT schreef:
Inno schreef:

Vind het wel verdacht worden hoor, al die LYM fanboys tegenwoordig die alle (terechte) minpunten gewoon de grond in trappen en doen alsof ze er niet zijn.

Ze krijgen gratis troep hè. Ambassadeurs enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

SpiRiT schreef:

Ik vind het gewoon sneu dat mensen lopen te miepen over dingen die ze makkelijk zelf op kunnen lossen bij een ziek vet feest voor maar 20 euro.

En LYM ambassadeurs kunnen gratis naar het feest, meer niet. Dus dat scheelt 20 euro. Zoveel krijgen ze dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 14:35 

Hardtraxx Veteran

Ben toch benieuwd wat de denkwijze erachter is. Het volgende scenario lijkt me namelijk ook niet zo waarschijnlijk:

HTer: het was best koud daar
LYM mannetje: Echt niet, en je moet niet stilstaan
HTer: klopt wel, maar geluid was niet best
LYM mannetje: echt niet, geluid was echt goed
HTer: ok, eigenlijk was het best goed. Eten was wel matig geregeld.
LYM mannetje: wie heeft er nu eten nodig, en was meerdere gangen aanwezig
HTer: ohja, eigenlijk wou ik er uit eten, daarom hoorde ik het geluid zachter en ging ik niet los

Maar wie weet trapt iemand erin...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 15:45 

Hardtraxxer

Natuurlijk is het kouder als een gemiddeld feest. Maar als je er vanaf nu rekening mee houdt en zorgt voor een shirt en vest/trui dan valt het zeker te doen in het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 15:52 

Kraak... Piep...

Youri schreef:
Natuurlijk is het kouder als een gemiddeld feest. Maar als je er vanaf nu rekening mee houdt en zorgt voor een shirt en vest/trui dan valt het zeker te doen in het publiek.

Ik ga me niet inpakken voor een indoor feest, regel als organisator eerst maar eens dat je de basisbehoeften op een rijtje hebt van een feest, bij hun dus catering en temperatuur.

Als jij in de HMH met een vest moet staan en je kan er alleen een pakje sultanas halen voor 5 euro dan zeg je ook niet, ach de volgende keer gewoon zelf een zakje boterhammen en een jas mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:03 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
SpiRiT schreef:

Ik vind het gewoon sneu dat mensen lopen te miepen over dingen die ze makkelijk zelf op kunnen lossen bij een ziek vet feest voor maar 20 euro.

En LYM ambassadeurs kunnen gratis naar het feest, meer niet. Dus dat scheelt 20 euro. Zoveel krijgen ze dus niet.

Ik had een vest bij maar toch koude handen. Moet ik nu handschoenen meenemen?
Ik had trek in een kroketje of een frietje voor een redelijke prijs. Moet ik nu mijn eigen frituur meenemen?
En 'ziek vet feest' is gebaseerd op een mening niet een feit.

Geluid was wel prima, bediening ook en 20 euro is niet veel geld dat klopt maar gooi er dan aub een tientje bovenop en zorg dat het goed geregeld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:09 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Deze locatie is juist heerlijk. Als je gewoon al een beetje matigjes losgaat heb je 't totaaaal niet koud. Ik heb met Tijdmachine beide dagen in m'n hemd rondgestampt en had het geen seconde koud, en nee ik had geen drugs gebruikt. Juist heerlijk om eens niet constant bijna neer te gaan van de hitte en constant water moeten halen omdat je anders uitdroogt.

Daarbij gaan ze nu meer heaters plaatsen dan met Tijdmachine dus voor de laffe stilstaande wijven zijn er genoeg plekjes in de zaal waar je bedroevend saai en toch warm kunt zijn.

Ben nu helaas ziek, dus kan er niet bij zijn :( Twee dagen achter elkaar feesten, alcohol en vervolgens buiten in de kou op de bus wachten zonder trui (vrouwen, gentleman, ditdat) werd me wat te veel kennelijk.

Weet de organisatie wel dat jullie zo berichten neerzetten? Wat een grap is dit allemaal zeg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 17:40 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Weet de organisatie wel dat jullie zo berichten neerzetten? Wat een grap is dit allemaal zeg. :lol:

Wat heeft een organisatie hier mee te maken? Ik plaats gewoon m'n eigen persoonlijke mening/visie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 17:52 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Kepro schreef:

Wat heeft een organisatie hier mee te maken? Ik plaats gewoon m'n eigen persoonlijke mening/visie.

Jullie zijn toch een soort vertegenwoordigers van de organisatie? (ambassadeurs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:06 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Inno schreef:
Kepro schreef:

Jullie zijn toch een soort vertegenwoordigers van de organisatie? (ambassadeurs)

Heb je gelijk in, maar mij hoor je zeker geen minpunten de grond in trappen o.i.d.
Het was afgelopen keer te koud en ze moeten daar meer voor waarschuwen.

Feit blijft wel dat er ongetwijfeld ambassadeurs tussen zitten die ongetwijfeld uitspraken doen zoals jullie eerder noemen.
Van de andere kant gezien behandelen jullie nu alle ambassadeurs als een stel mongolen terwijl het overgrote deel dat niet verdient naar mijn mening. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:18 

Hardtraxxer

Ik ben benieuwd vanavond! kijk erg uit naar set van Degos en Redone :)
Van de kou heb ik daar nooit last gehad...
En hoop dat ze die lachgasballonnen kraam weer hebben staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:25 

Hardtraxx Veteran

Repulze schreef:
Van de andere kant gezien behandelen jullie nu alle ambassadeurs als een stel mongolen terwijl het overgrote deel dat niet verdient naar mijn mening. :)

Dit dus. Ook precies de reden waarom ik er niet eens meer de moeite voor ga doen om te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:51 

Ach, andersom heb ik geprobeerd om een discussie met een ambassadeur aan te gaan, en krijg ik als reactie dat ik een gehandicapte ben die feesten verpest. Het is ook altijd wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 19:44 

Hardtraxxer

Jongens, laten we niet alle ambassadeurs over 1 kam scheren, dat is wel erg makkelijk.
Wel verbaas ik me over hoe de meeste ambassadeurs praten hier en op partyflock. Wat is precies de functie van deze jongens? Ze krijgen een gratis kaartje om de LYM feesten te promoten?

LyM, als jullie meelezen: jullie slaan een beetje de plank mis met jullie ambassadeurs. Het idee is absoluut goed, aangezien mond-op-mond-reclame de beste reclame is die er is, maar deze ambassadeurs willen geen kwaad woord horen over de feesten, terwijl er toch écht dingen waren die beter konden.
Het enige wat je hiermee bereikt is dat mensen de ambassadeurs, en dus LYM zelf, gaan wantrouwen.

Als ik het te koud vond en ik hoor 3 ambassadeurs zeggen dat ik niet zo moet zeuren, dan kan ik ze echt niet meer serieus nemen. En of jullie het nou zo bedoeld hebben of niet, als ambassadeurs zijn ze vertegenwoordigers van jullie feest. Je moet je toch afvragen of het een slimme zet is geweest. Jullie 'huren' in principe wildvreemden in om jullie feesten te vertegenwoordigen. Weten jullie veel wat voor dingen ze allemaal gaan zeggen?

Mijn tip zou zijn om te kappen met die ambassadeurs, en het geld dat je daarmee bespaart te stoppen in het verbeteren van de kwaliteit van een feest. Als ik op een feest ben geweest die goed georganiseerd is, dan vertel ik dat aan mijn vrienden, en voila, daar heb je je mond-op-mond-reclame.

Dit alles heeft ertoe geleid dat ik echt minder vertrouwen in jullie als organisatie heb gekregen (beloftes niet waarmaken, ambassadeurs die geen kwaad woord willen horen). Dat is jammer, want jullie geven in principe geen slechte feesten. Er is alleen ruimte voor verbetering.

Overigens is dit absoluut geen persoonlijke aanval op alle ambassadeurs hier! Ik wou alleen even mijn kijk op deze stand van zaken geven. Mocht je je toch beledigd voelen, sorry, is niet zo bedoeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 20:09 

Hardtraxx Veteran

Oh geloof me, er zitten echt wel pannenkoeken tussen de ambassadeurs. Degenen die er meteen tegenin gaan doen t ook zeker niet op de juiste manier. Maar als je bedenkt hoeveel ambassadeurs er bij zijn gekomen, is het logisch dat ze niet allemaal even netjes reageren.
Ik weet echter ook dat er echt wel een behoorlijk aantal ambassadeurs open staat om op een normale manier in gesprek te gaan over sommige zaken, zowel met LYM als met de bezoekers van t feest die eventuele klachten hebben.

Maar zoals je zelf zegt, ze worden allemaal over 1 kam geschoren. Als er meteen gereageerd wordt van "hee ambassadeur", heb ik er zelf bijvoorbeeld al 0,0 zin meer in om mijn zegje te doen. Enerzijds ligt dat dus aan het kortzichtige gedrag van sommigen, anderszijds ligt het aan sommige ambassadeurs die niet redelijk in gesprek kunnen gaan blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 20:14 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Oh geloof me, er zitten echt wel pannenkoeken tussen de ambassadeurs. Degenen die er meteen tegenin gaan doen t ook zeker niet op de juiste manier. Maar als je bedenkt hoeveel ambassadeurs er bij zijn gekomen, is het logisch dat ze niet allemaal even netjes reageren.
Ik weet echter ook dat er echt wel een behoorlijk aantal ambassadeurs open staat om op een normale manier in gesprek te gaan over sommige zaken, zowel met LYM als met de bezoekers van t feest die eventuele klachten hebben.

Maar zoals je zelf zegt, ze worden allemaal over 1 kam geschoren. Als er meteen gereageerd wordt van "hee ambassadeur", heb ik er zelf bijvoorbeeld al 0,0 zin meer in om mijn zegje te doen. Enerzijds ligt dat dus aan het kortzichtige gedrag van sommigen, anderszijds ligt het aan sommige ambassadeurs die niet redelijk in gesprek kunnen gaan blijkbaar.

Hoeveel ambassadeurs zijn er? En hoe komen deze mensen aan hun titel, worden ze er gewoon uitgeplukt zonder enige screening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 20:45 

Hardtraxxer

Ik vond het niet koud, het geluid vond ik prima en ik heb toch nooit behoefte aan eten op een feest (nee ik gebruik geen drugs). Dus voor mij was er helemaal niks aan de hand. Maar die ambassadeurs moeten echt ff een partijtje normaal doen met die domme reacties hier. Het is organisatorisch gewoon een kutzooi bij Lose Your Mind, keer op keer, en ik geloof er geen fuck van dat jullie dat niet zien.
Misschien kunnen jullie in plaats van hier tegen alle kritiek ingaan met de meest kinderachtige argumenten aller tijden, de problemen eens aankaarten bij Lose Your Mind. Dan hebben jullie misschien nog een beetje nut. Maargoed als het aan mij lag zou ik dat hele ambassadeurs gedoe lekker afschaffen, jullie maken het alleen maar erger. doei

Edit: Ik heb het niet over ALLE ambassadeurs. Maar degenen die ik bedoel voelen zich waarschijnlijk wel aangesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:18 

Hardtraxx Elite

Haha die Lose Your Mind maakt toch een partij gebruik van jullie(Ambassadeurs).
Dit is puur om te zorgen dat LYM naamsbekendheid krijgt, en een grote bereik te vormen voor reclameshit.
Als ze jullie niet meer nodig hebben, worden er mensen eruit gegooid en behandeld als vuil.. Zien jullie dat zelf niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 21:20 

Kraak... Piep...

pecola-tje schreef:
Repulze schreef:

Dit dus. Ook precies de reden waarom ik er niet eens meer de moeite voor ga doen om te reageren.

Sommigen zien ook niet in hoe dom ze reageren.

Mensen klagen over de temperatuur, de catering, toevoeging van 2011 en ik geloof ook de wachtrij buiten.
En vervolgens krijgen ze antwoorden als. Ja dan moeten ze maar een trui aan doen, het is toch eten?, nou en gewoon losgaan, drink meer, enz enz.
Vind je het gek dat men dat het beeld verliest.

Zelfs de slimsten zeggen dan nog ja ok daar had en zal LyM meer voor moeten waarschuwen.
Dat verhelpt het probleem ook niet. Want het is geen geitenwollensokken bijeenkomst waar iedereen met groentebouillon en een gebreide trui staat.

LyM moet de problemen aanpakken en niet zeggen ja we hebben problemen, dat je het maar even weet en je zoekt het zelf maar uit.

I.t.v. dat er eens een normale reactie uitkomt van de ambassadeurs of uberhaupt LYM zelf dat de problemen worden verholpen, en dat er ook eens bewijs voor komt dat het word opgelost krijgen we alleen maar wat simpele woordjes waar de problemen niet mee worden verholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 01:41 

Hardtraxx Addict

Goede on-topic berichten hier wel.

Hoor wel hoe dit feestje was!
Helaas niet heen kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 03:19 

Hardtraxx Veteran

Ik ben er nu, vooral verrast door Frequencerz!
na Degos & Re-done de lijn doorgezet en geen stapje terug waar ik bang voor was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 05:47 

pecola-tje schreef:
heb ik er zelf bijvoorbeeld al 0,0 zin meer in om mijn zegje te doen. Enerzijds ligt dat dus aan het kortzichtige gedrag van sommigen

Hardtraxx in een notendop

pecola-tje schreef:
Ik ben er nu, vooral verrast door Frequencerz!
na Degos & Re-done de lijn doorgezet en geen stapje terug waar ik bang voor was.

D&R een stapje terug van de Freqz? dat is nieuw voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 11:03 

Hardtraxx Veteran

D&R stonden voor de Freqz op de timetable. Ik was bang dat het dus terugschakelen zou worden, maar Freqencerz hebben de lijn goed doorgezet. Dat bedoelde ik.

Prima vermaakt op dit feest! Was denk ik net zo druk als Tijdmachine vorige week vrijdag. En ook nu had iedereen goede zin die aanwezig waren.
Het ging dan ook behoorlijk los,was mooi om te zien!

Rond 5-6uur was het potje wel echt leeg voor mij na Tijdmachine, Freaqshow en deze avond. Heb vanaf toen vrij veel stil gestaan en voor het eerst echt kou staan lijden binnen, zelfs tussen de mensen met mn trui aan.
Toen maar wat dichter bij zo'n heater gaan staan om warm te blijven tot het feest was afgelopen.

Al met al was het wel een erg fijn feestje om 2015 mee te beginnen voor mij!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten