Jongens, laten we niet alle ambassadeurs over 1 kam scheren, dat is wel erg makkelijk.
Wel verbaas ik me over hoe de meeste ambassadeurs praten hier en op partyflock. Wat is precies de functie van deze jongens? Ze krijgen een gratis kaartje om de LYM feesten te promoten?
LyM, als jullie meelezen: jullie slaan een beetje de plank mis met jullie ambassadeurs. Het idee is absoluut goed, aangezien mond-op-mond-reclame de beste reclame is die er is, maar deze ambassadeurs willen geen kwaad woord horen over de feesten, terwijl er toch écht dingen waren die beter konden.
Het enige wat je hiermee bereikt is dat mensen de ambassadeurs, en dus LYM zelf, gaan wantrouwen.
Als ik het te koud vond en ik hoor 3 ambassadeurs zeggen dat ik niet zo moet zeuren, dan kan ik ze echt niet meer serieus nemen. En of jullie het nou zo bedoeld hebben of niet, als ambassadeurs zijn ze vertegenwoordigers van jullie feest. Je moet je toch afvragen of het een slimme zet is geweest. Jullie 'huren' in principe wildvreemden in om jullie feesten te vertegenwoordigen. Weten jullie veel wat voor dingen ze allemaal gaan zeggen?
Mijn tip zou zijn om te kappen met die ambassadeurs, en het geld dat je daarmee bespaart te stoppen in het verbeteren van de kwaliteit van een feest. Als ik op een feest ben geweest die goed georganiseerd is, dan vertel ik dat aan mijn vrienden, en voila, daar heb je je mond-op-mond-reclame.
Dit alles heeft ertoe geleid dat ik echt minder vertrouwen in jullie als organisatie heb gekregen (beloftes niet waarmaken, ambassadeurs die geen kwaad woord willen horen). Dat is jammer, want jullie geven in principe geen slechte feesten. Er is alleen ruimte voor verbetering.
Overigens is dit absoluut geen persoonlijke aanval op alle ambassadeurs hier! Ik wou alleen even mijn kijk op deze stand van zaken geven. Mocht je je toch beledigd voelen, sorry, is niet zo bedoeld