Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 nov 2014 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lose Your Mind en End of Line slaan de handen in één voor een album showcase in Amsterdam's meest indrukwekkende locatie, de NDSM Scheepsbouwloods.

Reckless presents Art of War!
3 januari 2015 // 22:00 - 07:00

Reckless presents Art of War ticket: € 19,50

Tijdtafel:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 11 nov 2014 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aangepast. Prima lijstje inderdaad. Twijfel alleen om heen te gaan.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2014 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Amsterdam's meest indrukwekkende locatie, de NDSM Scheepsbouwloods.

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 12 nov 2014 15:18 
 
Hardtraxxer

XtD schreef:
Patjee410 schreef:
Amsterdam's meest indrukwekkende locatie, de NDSM Scheepsbouwloods.

:lol: :lol: :lol:


Is inderdaad niet beter dan een andere loods :x
Bericht Geplaatst op 08 dec 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trailer!
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*Bump.

Over een weekje alweer!
Zijn er nog mensen van hier aanwezig?
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:35 
 

pecola-tje schreef:
*Bump.

Over een weekje alweer!
Zijn er nog mensen van hier aanwezig?


Ik pas! Ik vermijd deze locatie vanaf nu ;) Teveel minpunten..
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb zondag een shopping evenement dat ik moet draaien vanuit mijn stagebedrijf dus ik sla hem ook over.
Bericht Geplaatst op 29 dec 2014 20:14 
 
Hardtraxx Addict

KWAAIE-MAX schreef:
XtD schreef:
Patjee410 schreef:
Amsterdam's meest indrukwekkende locatie, de NDSM Scheepsbouwloods.

:lol: :lol: :lol:


Is inderdaad niet beter dan een andere loods :x

Op zich vind ik het wel een vette locatie, lekker underground zo :P
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lose Your Mind schreef:
Na de succesvolle editie van De Tijdmachine weekender met Bioweapon is het aankomend weekend tijd voor Reckless presents Art of War (Warface Album Showcase).
Aanstaande zaterdag van 22:00 tot 07:00 zal de Scheepsbouwloods volgepompt worden met harde kicks en rauwe screeches.
Daarnaast zijn er op dit moment 2x zoveel heaters onderweg om de loods op te warmen!

:)
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 01:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

He dat zeiden ze ook voor deze editie van de tijdmachine
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik las haters xd
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 16:04 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Ik las haters xd

:lol:
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon vest of sweater mee voor zekerheid komt alles goed ;)
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Timetable online!
Bericht Geplaatst op 30 dec 2014 20:47 
 

Youri schreef:
Gewoon vest of sweater mee voor zekerheid komt alles goed ;)


Ik betaal geen geld om in een vest of sweater te moeten staan en dan alsnog hopen dat het warm genoeg is ;)
Bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:31 
 
Hardtraxx Newbie

Kiloknaller schreef:
Youri schreef:
Gewoon vest of sweater mee voor zekerheid komt alles goed ;)


Ik betaal geen geld om in een vest of sweater te moeten staan en dan alsnog hopen dat het warm genoeg is ;)

je meot gewoon losgaan jonge krijg je het vanzelf warm gewoon bambambmabam
Bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:31 
 
Hardtraxx Newbie

je bent toch geen wijf
Bericht Geplaatst op 01 jan 2015 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben jij zo'n soort van raw boy met een anabolenlichaam ofzo? Hmm 16 jaar.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2015 20:58 
 
Hardtraxxer

jorgraw schreef:
je bent toch geen wijf

toppr
Bericht Geplaatst op 02 jan 2015 21:01 
 

jorgraw schreef:
Kiloknaller schreef:
Youri schreef:
Gewoon vest of sweater mee voor zekerheid komt alles goed ;)


Ik betaal geen geld om in een vest of sweater te moeten staan en dan alsnog hopen dat het warm genoeg is ;)

je meot gewoon losgaan jonge krijg je het vanzelf warm gewoon bambambmabam


Ja bam bam vet maaien gek! :yay: Triest figuur.. Als je dit op je zestiende allemaal al uitkraamt ga je een aardig kutleven tegemoet! Veel plezier daarmee :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2015 21:06 
 

Hardstyleboy 2.0
Op deze locatie nog nooit geweest en aan de reacties te zien is dat ook niet zo erg.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SHOW ME YOUR WARFACE!!!
Laat op de meest originele wijze een Warface zien en win een meet & greet met de man hemzelf!
Upload een foto/video/tekening in het evenement op FACEBOOK en maak kans op deze te gekke ontmoeting. Naast een foto en een praatje krijgt de winnaar 2 tickets, toegang tot de backstage ruimte en een Warface merchandise pakket.
De aktie loopt tot zaterdag 03.01.2015 - 14:00.

Voor de mensen die wél een vest aan willen doen en gaan :)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten