Hoe is de locatie en het geluid?
Geluid is prima! Locatie is een stereotype sporthal.. Niks aan op te merken :pRoan wrote:Hoe is de locatie en het geluid?
Geluid is prima! Locatie is een stereotype sporthal.. Niks aan op te merken :pRoan wrote:Hoe is de locatie en het geluid?
stefaneke wrote:Sjaak van het Geluid draaide nog Arise.
B-Front opende met Donkey Rollers - Chaos en zijn tweede plaat was Noctus Noa. Verder draaide hij nog Euphoria, Atrocious, E=NC² en natuurlijk zijn nieuwe pareltjesstefaneke wrote:Verder nog wel wat meer goede klassiekers gehoord.
Ik baal elke keer weer als die anti-climax erin komt ipv die geniale melodie.Juniorstylez wrote:Frequencerz draaide Bust A Move (The R3belz Raw Edit)
Ik denk dat dat die Warface Thrillogy mashup wel eens zou kunnen zijnJuniorstylez wrote:stefaneke wrote:Sjaak van het Geluid draaide nog Arise.![]()
B-Front opende met Donkey Rollers - Chaos en zijn tweede plaat was Noctus Noa. Verder draaide hij nog Euphoria, Atrocious, E=NC² en natuurlijk zijn nieuwe pareltjesstefaneke wrote:Verder nog wel wat meer goede klassiekers gehoord.![]()
Frequencerz draaide Bust A Move (The R3belz Raw Edit), Countdown, Pattern 2, Shiverz, Torture en een Mashup van Fly With Me met Night Colours Black (?)
Haha, warmte in zo'n sporthal viel reuze mee (heb het wel eens veel benauwder meegemaakt) en in mijn omgeving heb ik weinig personen gezien die flink van de kaart waren. Maar dat kan ook aan mij liggenCruelty wrote:Je hebt in een verkeerd topic gepost denk ik.Stefann4 wrote: + Warmte
+ Laag van de kaart gehalte