Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

START THE RIOT! - Join the REBELLION

29/11/2014, Sporthal Beekdal, Haaren

Line up:
B-Front
Frequencerz
E-Force
Titan
Digital Punk
Chain Reaction VS Tartaros
Jack Of Sound
Outbreak
Warface VS Delete
Phuture Noize LIVE
Noisecult
hosted by: MC LIVID

Kaartverkoop start woensdag 27 augustus, 20.00 uur.

http://www.jointherebellion.nl

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 18:22 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig :beer: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Die zijn vroeg met de aankondiging...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bazenfeest! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 18:15 
 
Hardtraxx Elite

Vet :bomb: :bomb: benieuwd naar de rest, zeker een goed begin dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 22:48 
 
Hardtraxxer

warface vs delete is al reden genoeg om te gaan. dus ga denk wel een kaartje kopen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebellion schreef:
De volgende 5 strijders gaan ervoor zorgen dat de tweede editie van Rebellion minstens even hard zal worden als vorig jaar.

Hier is Rebellion's 2e Bataljon! Welke act wil jij absoluut niet missen!? Laat het weten in een reactie.

Ben jij erbij? Koop je kaarten op woensdag 27 augustus, 20.00 uur en join the Rebellion!

www.jointherebellion.nl
www.twitter.com/rebirthfestival
www.facebook.com/rebirthfestival


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebellion schreef:
Met het 3e Bataljon is de line-up van Rebellion compleet!
Frequencerz, Digital Punk, Phuture Noize en MC Livid zijn er 29 november ook bij tijdens de 2e editie van Rebellion!
Start the riot!
Ben jij erbij? Koop je kaarten op woensdag 27 augustus, 20.00 uur en join the Rebellion!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele vette lineup, maar ik vrees dat ik hier weer een van de oudste zal zijn :x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 22:26 
 

SkiggyRapz18 schreef:
Hele vette lineup, maar ik vrees dat ik hier weer een van de oudste zal zijn :x :P

Is dit 16+ dan ofzo? Want dan ben ik sowieso niet aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Hele vette lineup, maar ik vrees dat ik hier weer een van de oudste zal zijn :x :P

Is dit 16+ dan ofzo? Want dan ben ik sowieso niet aanwezig :P

17+, was op Rebirth ook het geval. Wel hier en daar 15-16 jarige gezien toen maar niet veel, dus het valt wel mee denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 23:35 
 

Hardstyle is gewoon onwijs populair hier dus je zult altijd wel minderjarige knaapjes hebben die binnen gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste uurke noisecult en daarna stationair afpilzen aan de bar met stefanus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 21:12 
 

Timmer schreef:
Eerste uurke noisecult en daarna stationair afpilzen aan de bar met stefanus


Toevallig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 20:15 
 
Hardtraxx Elite

Kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 15:26 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig als ik op tijd kaartjes kan kopen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

4 Tickets binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
tijntjuh120 schreef:
Kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 00:42 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb nog twee kaarten over, PM bij interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 19:49 
 
Hardtraxx Elite

Timetable:
Afbeelding
Laatste uurtjes goed hard rammen. :bomb: Jammer dat Jack of Sound zo vroeg staat, had hem liever wat later gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 15:02 
 
Hardtraxxer

Helaas nog niet voldoende hersteld om hier de hele dag te staan, gelukkig s' avonds met de heren van Authentic en Noisecult mee naar Dreamcatchers!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj rudestylez schreef:
Helaas nog niet voldoende hersteld om hier de hele dag te staan, gelukkig s' avonds met de heren van Authentic en Noisecult mee naar Dreamcatchers!!


Het is zaterdag pas hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 02:22 
 

Dj rudestylez schreef:
Helaas nog niet voldoende hersteld om hier de hele dag te staan, gelukkig s' avonds met de heren van Authentic en Noisecult mee naar Dreamcatchers!!


How long nog voordat je je eigen weer mag misdragen op de dansvloer?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten