Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:56 
 
Hardtraxxer

A brand new concept from the creators of Rebirth Festival and Twisted. This will be a hard one for sure. Stay tuned.....

It is up to YOU to rise up and take the power back.

DATE: 30-11-2013
LOCATION: Sporthal Beekdal, Haaren

More details will be revealed in the next few weeks....

Afbeelding

Line up:
B-Front
Deepack
Crypsis
Frequencerz
Radical Redemption
Atmozfears
Alphaverb
Digital Punk
Tartaros
Noisecult
hosted by: MC Da Syndrome

Tijd: 15:00 -01:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Project X Haren V2? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:24 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Project X Haren V2? :whistle:


HaAren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:31 
 

Feestjes in Haaren zijn altijd goedheid. Ik ga ervan uit dat dit een soort van evolutie van Twisted is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:29 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Feestjes in Haaren zijn altijd goedheid. Ik ga ervan uit dat dit een soort van evolutie van Twisted is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

800 meter lopen. Dus gewoon aanwezig. Al ben ik benieuwd wat het gaat brengen in de Sporthal. Nog nooit zoiets georganiseerd daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
800 meter lopen. Dus gewoon aanwezig. Al ben ik benieuwd wat het gaat brengen in de Sporthal. Nog nooit zoiets georganiseerd daar.

Hangen daar takken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:28 
 
Hardtraxxer

Ja de Sporthal is wel klein, vraag me af wat het moet worden. Ben alleen dan nog net geen Zestien scheelt 20 dagen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 15:34 
 

urbandesigner schreef:
dennis schreef:
800 meter lopen. Dus gewoon aanwezig. Al ben ik benieuwd wat het gaat brengen in de Sporthal. Nog nooit zoiets georganiseerd daar.

Hangen daar takken ?


Er zit een heel bos achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 15:08 
 

Wordt er ook eentje voor de raw liefhebbers heb ik vernomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 16:26 
 

Cruelty schreef:
stefaneke schreef:
Wordt er ook eentje voor de raw liefhebbers heb ik vernomen?

Dat vind ik leuk nieuws :).


Ik niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Something is coming....

Join the Rebellion on the 30th of november.

LOCATION: Sporthal Beekdal, Haaren

INFO & LINE UP will be online at the end of this week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line up:
B-Front
Deepack
Crypsis
Frequencerz
Radical Redemption
Atmozfears
Alphaverb
Digital Punk
Tartaros
Noisecult
hosted by: MC Da Syndrome

Tijd: 15:00 -01:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:35 
 

Jaaah! Wordt wel wat, wel jammer van de standaard naampjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke optie. Weet iemand of dit overdag is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 20:16 
 

Leonidas schreef:
Dikke optie. Weet iemand of dit overdag is?


Houd het maar op avond/nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow wacht zie het al. Staat gewoon onderaan dennis post. 15:00-01:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Leonidas schreef:
Dikke optie. Weet iemand of dit overdag is?


Houd het maar op avond/nacht.

15:00 tot 01:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 22:16 
 
Hardtraxxer

heb het idee dat alle locale feestjes hier dezelfde lineup hebben; Rebellion, Mindset, Fusion
waarschijnlijk ben ik wel overal aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
heb het idee dat alle locale feestjes hier dezelfde lineup hebben; Rebellion, Mindset, Fusion

Dit dus. Ik ga dan ook alleen naar Mindset denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecult en Alphaverb is gewoon goeien handel, maar ik ben alleen bang dat de eerste 2 uurtjes zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 20:28 
 
Hardtraxx Elite

ook aanwezig, leuke line-up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feestjes in dit deel van brabant zijn altijd goed! :thumbsup: 2KM fietsen oftewel aanwezig! Pas mooi in de reeks van rebirth fusion intents twisted mindset en rawbass. Allemaal in een straal van 10km :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo de kaartjes zijn ook weer binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 10:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk feestje om weer in de beveiliging te zitten
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten