Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe is de locatie en het geluid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 07:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Hoe is de locatie en het geluid?

Geluid is prima! Locatie is een stereotype sporthal.. Niks aan op te merken :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Rond 17:30 aanwezig met Cruelty! :D
Te herkennen aan: spijkerbroek, grijs G-star t-shirt en donker rode airmax 90, altijd in voor een praatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dik feestje,met een nog dikker geluid.
Sets van Jack , Titan & Warface & Delete waren vet
ben toch benieuwd naar dat een na laatste nummer van Titan, wat een geweld. en de nieuwere nummers van Delete klonken ook heeeel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren bij Rebellion geweest en heb me daar meer dan prima vermaakt. We kwamen rond half 6 binnen bij Digital Punk, die draaide weer zijn gebruikelijke setje met onder andere Rebel to the Grave, Black Demon remix, Firestorm etc. Niks bijzonders dus.

Vlak daarna kwam Jack of Sound (die ik eerlijk gezegd veelte vroeg vond staan), draaide onder andere Starlight, Hollow, Das Weite Land. Leuke variatie in zijn tracklist en vind het altijd prachtig hoe hij op zijn muziek los kan gaan.

19:00 kwam E-Force, die zijn gebruikelijke setje weer deed. Nummers die voorbij kwamen waren Men of Steel, Seven, Freakz at night, Open the Gates etc. Ondanks dat hij zo'n set altijd neerzet, heb ik er toch wel van genoten.

Om 20:00 kwam Phuture Noize, die mannen stellen mij nooit teleur. Kan altijd genieten van hun aparte stijl. Heb daar onder andere Compressed Thoughs :love: , On with the Show, Oblivion remix, Phuture Noize propagande voorbij horen komen. Prima mixwerk. Je merkt wel dat ze nog niet zo bekend zijn onder het publiek

20:30 kwam Frequencerz, ondanks dat ze altijd aardig mainstream draaien kan ik daar toch altijd wel van genieten. Publiek is ook altijd enthiousiast als deze 2 heren het podium op komen. Hebben onder andere Tomorrow & Beyond (Lars Edit), Rockstar, Menace langs horen komen. Aardig setje was dat.

21:45 kwam Titan, de groep had honger en we gingen gezamenlijk wat eten. Ben daarbij ook niet zo'n groot fan van Titan, ligt waarschijnlijk aan mij xd. Heb uiteindelijk nog wel Flip 'm op een kantje en de Flux Pavilion bootleg van Tartaros gehoord.

22:45 kwam de grote eindbaas B-Front, echt bizar hoe veel energie hij in zijn set gooit. Meer dan genoten van zijn set. Heb daar onder andere Magic, Octavius Augustus (Zany Remix), R.E.M. Sleep en een paar nieuwe/oude platen van B-Front gehoord. Die allemaal toch wel heerlijk klonken :loving:

00:00 kwamen Delete en Warface het feest afsluiten. Had daar eerlijk gezegd wat meer van verwacht, voor Warface was het net een album showcase. Al hoe wel Delete me nooit teleurstelt en vond zijn platenkeuze wel heel goed, heb een paar nieuwe tracks van Delete gehoord en wat gaan die hard zeg, die kicks :loving:. Mooi moment was wel toen heel de zaal meedeed met FTP, daar snel achteraan volgend met Dismissed en Level. Om 00:45 naar huis gegaan, het was wel mooi geweest zo.

++ Ruimte
+ Setjes van B-Front, Phuture Noize, Jack of Sound
+ Warmte
+ Sfeer (iedereen ging lekker los)
+ Laag van de kaart gehalte

+/- Warface & Delete
+/- Geluid, heel de avond in het midden gestaan en de bas was daar echte veelte hard bij de meeste nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 21:48 
 

Sjaak van het Geluid draaide nog Arise. Verder nog wel wat meer goede klassiekers gehoord. Heb muzikaal verder bijna niks van de avond meegekregen, ik ken het allemaal niet meer en ik had veel te veel goudgele rakkers naar binnen gewerkt. Was qua sfeer enzo verder gewoon top.

Alleen wie de neuk waren die maffe enthousiastelingen als je de gymzaal binnenliep?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 22:26 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Sjaak van het Geluid draaide nog Arise.


:worship:

stefaneke schreef:
Verder nog wel wat meer goede klassiekers gehoord.


B-Front opende met Donkey Rollers - Chaos en zijn tweede plaat was Noctus Noa. Verder draaide hij nog Euphoria, Atrocious, E=NC² en natuurlijk zijn nieuwe pareltjes :loving:

Frequencerz draaide Bust A Move (The R3belz Raw Edit), Countdown, Pattern 2, Shiverz, Torture en een Mashup van Fly With Me met Night Colours Black (?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 23:29 
 

Juniorstylez schreef:
Frequencerz draaide Bust A Move (The R3belz Raw Edit)


Ik baal elke keer weer als die anti-climax erin komt ipv die geniale melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Juniorstylez schreef:
stefaneke schreef:
Sjaak van het Geluid draaide nog Arise.


:worship:

stefaneke schreef:
Verder nog wel wat meer goede klassiekers gehoord.


B-Front opende met Donkey Rollers - Chaos en zijn tweede plaat was Noctus Noa. Verder draaide hij nog Euphoria, Atrocious, E=NC² en natuurlijk zijn nieuwe pareltjes :loving:

Frequencerz draaide Bust A Move (The R3belz Raw Edit), Countdown, Pattern 2, Shiverz, Torture en een Mashup van Fly With Me met Night Colours Black (?)


Ik denk dat dat die Warface Thrillogy mashup wel eens zou kunnen zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Stefann4 schreef:
+ Warmte
+ Laag van de kaart gehalte


Je hebt in een verkeerd topic gepost denk ik.


Haha, warmte in zo'n sporthal viel reuze mee (heb het wel eens veel benauwder meegemaakt) en in mijn omgeving heb ik weinig personen gezien die flink van de kaart waren. Maar dat kan ook aan mij liggen ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten