Gisteren bij Rebellion geweest en heb me daar meer dan prima vermaakt. We kwamen rond half 6 binnen bij Digital Punk, die draaide weer zijn gebruikelijke setje met onder andere Rebel to the Grave, Black Demon remix, Firestorm etc. Niks bijzonders dus.
Vlak daarna kwam Jack of Sound (die ik eerlijk gezegd veelte vroeg vond staan), draaide onder andere Starlight, Hollow, Das Weite Land. Leuke variatie in zijn tracklist en vind het altijd prachtig hoe hij op zijn muziek los kan gaan.
19:00 kwam E-Force, die zijn gebruikelijke setje weer deed. Nummers die voorbij kwamen waren Men of Steel, Seven, Freakz at night, Open the Gates etc. Ondanks dat hij zo'n set altijd neerzet, heb ik er toch wel van genoten.
Om 20:00 kwam Phuture Noize, die mannen stellen mij nooit teleur. Kan altijd genieten van hun aparte stijl. Heb daar onder andere Compressed Thoughs

, On with the Show, Oblivion remix, Phuture Noize propagande voorbij horen komen. Prima mixwerk. Je merkt wel dat ze nog niet zo bekend zijn onder het publiek
20:30 kwam Frequencerz, ondanks dat ze altijd aardig mainstream draaien kan ik daar toch altijd wel van genieten. Publiek is ook altijd enthiousiast als deze 2 heren het podium op komen. Hebben onder andere Tomorrow & Beyond (Lars Edit), Rockstar, Menace langs horen komen. Aardig setje was dat.
21:45 kwam Titan, de groep had honger en we gingen gezamenlijk wat eten. Ben daarbij ook niet zo'n groot fan van Titan, ligt waarschijnlijk aan mij

. Heb uiteindelijk nog wel Flip 'm op een kantje en de Flux Pavilion bootleg van Tartaros gehoord.
22:45 kwam de grote eindbaas B-Front, echt bizar hoe veel energie hij in zijn set gooit. Meer dan genoten van zijn set. Heb daar onder andere Magic, Octavius Augustus (Zany Remix), R.E.M. Sleep en een paar nieuwe/oude platen van B-Front gehoord. Die allemaal toch wel heerlijk klonken
00:00 kwamen Delete en Warface het feest afsluiten. Had daar eerlijk gezegd wat meer van verwacht, voor Warface was het net een album showcase. Al hoe wel Delete me nooit teleurstelt en vond zijn platenkeuze wel heel goed, heb een paar nieuwe tracks van Delete gehoord en wat gaan die hard zeg, die kicks

. Mooi moment was wel toen heel de zaal meedeed met FTP, daar snel achteraan volgend met Dismissed en Level. Om 00:45 naar huis gegaan, het was wel mooi geweest zo.
++ Ruimte
+ Setjes van B-Front, Phuture Noize, Jack of Sound
+ Warmte
+ Sfeer (iedereen ging lekker los)
+ Laag van de kaart gehalte
+/- Warface & Delete
+/- Geluid, heel de avond in het midden gestaan en de bas was daar echte veelte hard bij de meeste nummers.