Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Rebellion schreef:
Rebels,
Are you ready to join the rebellion!?
At the 28th of november we will be victorious!
Make sure to get your tickets at August 26th 20.00hrs.
INFO: http://www.jointherebellion.nl
Line-up will be announced soon!


Afbeelding


Line-up:
Adaro
B-front
Crypsis
E-force
Regain vs Delete
Prefix & Density
Requiem
Tartaros
NSCLT
Artifact
MC Da Syndrome

Datum: Zaterdag 28 november 2015
Tijd: 14.00 - 01.00
Locatie: Sporthal Beekdal Haaren
Leeftijd: 17+
Bron: http://rebellion.rebirth-events.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat er een foutje gebeurt is in de titel.
(29 november ipv 28 november)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Denk dat er een foutje gebeurt is in de titel.
(29 november ipv 28 november)


Ik sliep half tijdens het aanmaken, aangepast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Lijn omhoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Regain Vs. Delete, dat kan leuk worden! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg dikke line-up inderdaad!
E-Force & Adaro vind ik niet zo speciaal meer laatste maanden maar B-Front & Crypsis zijn altijd goed voor mij,
Warface ook weer prima tegen die tijd met zijn album!
NSCLT als lokale helden, Requiem ook altijd leuk laatste tijd. En Regain vs Delete kan echt heel dik worden idd!

En vooral erg vet dat de rest van de line-up bestaat uit (in mijn ogen) zwaar ondergewaardeerde artiesten zoals Prefix & Density, Artifact & Tartaros. Ik hou Rebellion nog even als optie dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas tegelijk met Bass Protocol - Spoontech special.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoelofBerlikum schreef:
Regain Vs. Delete, dat kan leuk worden! :drool:


Meh, harde Delete kicks & geforceerde rawstylezz kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
RoelofBerlikum schreef:
Regain Vs. Delete, dat kan leuk worden! :drool:


Meh, harde Delete kicks & geforceerde rawstylezz kicks


Hoop eigenlijk dat beide heren hun oude platen erbij pakken en die combineren met hun recentere tracks. Ze zullen wel een uur mogen draaien (beetje kort, anderhalf uur zou perfect zijn), maar moet kunnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar prima vermaakt, klein gezellig en leuke sfeer :thumbsup:
Sowieso weer aanwezig met deze line up :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Helaas tegelijk met Bass Protocol - Spoontech special.

Hopelijk zit er nog een Vazard & Delete set in eerder op die avond, aangezien Delete & Regain wel af zullen sluiten hier. Vind dat overigens geen sterke combinatie.

edit: nvm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoelofBerlikum schreef:
Delete & Regain


Beide heren gaan zelf ook nog eens goed los achter de booth. :love:
Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Joey schreef:
Helaas tegelijk met Bass Protocol - Spoontech special.

Hopelijk zit er nog een Vazard & Delete set in eerder op die avond, aangezien Delete & Regain wel af zullen sluiten hier. Vind dat overigens geen sterke combinatie.


Beter als Delete vs Warface of Deetox, die combinaties hebben we al veel gezien.
Die zijn ook heel vet, maar dit is lekker verrassend :thumbsup: het mag eens iets anders zijn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Joey schreef:
Helaas tegelijk met Bass Protocol - Spoontech special.

Hopelijk zit er nog een Vazard & Delete set in eerder op die avond, aangezien Delete & Regain wel af zullen sluiten hier. Vind dat overigens geen sterke combinatie.



Bass Protocol begint in de avond pas he
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Bass Protocol begint in de avond pas he

Ik ging ervan uit dat dit ook s'nachts was, maar zie nu inderdaad dat dat gelukkig niet zo is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
RoelofBerlikum schreef:
Delete & Regain


Beide heren gaan zelf ook nog eens goed los achter de booth. :love:
Ben benieuwd!


Idd, genieten altijd! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yes!!

5 minuten lopen vanaf mijn ouders, dus ga daar lekker met paar maten zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laatste info en TT

https://www.facebook.com/notes/rebirth-festival/we-will-be-victorious-join-the-rebellion-timetable-en-laatste-info/1008006645904608

Afbeelding

Hoe post je hier trouwens een afbeelding? Lukt me nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:


Afbeelding

PS: je post zelf gewoon een volledige facebook link. Wat ik gedaan heb is de afbeelding gesleept naar een nieuw tabblad. Dan krijg je puur de url van de afbeelding, deze zet je tussen img tags en klaar.
Je kan ook rechtermuisknop op de afbeelding doen (op facebook) en dan klikken op "Afbeeldingslocatie kopiƫren", dan heb je de url van de afbeelding gekopieerd (=hetzelfde als afbeelding slepen naar nieuw tabblad).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelukt, tanks!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetables gemaakt voor op je telefoon:
http://imgur.com/a/E8ytU
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer jammer dat Artifact zo vroeg staat, zijn we weer verplicht vroeg te komen.
Gewoon wisselen met Warface zou ik zeggen :D
Toch wel knap dat ze in zo een 'kleine' zaal zo een line up kunnen laten komen voor die prijs.
Enorm veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 12:44 
 
Hardtraxxer

Behoorlijk veel zin hierin, leuke line up, leuke locatie, top geluid vorige keren en goeie sfeer afgelopen edities. 2 jaar terug m'n eerste feest dit :innocent:

Alleen tijdens warface effe eten/drinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deef schreef:

Alleen tijdens warface effe eten/drinken ^^


Ik en maten ook al xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 13:12 
 
Hardtraxxer

In verhouding toch een van de betere feestjes. Geluid, sfeer, niet te druk en een goeie line up.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten