Ventrue wrote:wauw ik ben echt een achterlijke![]()
![]()

Zin aan dit kleine feestje! hopen op mooi weer.
Ventrue wrote:wauw ik ben echt een achterlijke![]()
![]()

Vind 15000 man nog een best aantal. Ben benieuwd of ze daar ook rekening mee hebben gehouden qua stage, geluid en wc'sRamirez wrote:Ventrue wrote:wauw ik ben echt een achterlijke![]()
![]()
Zin aan dit kleine feestje! hopen op mooi weer.
Nou dat waren je Cruijf schoenenPaultheone wrote:Kom over kwartiertje aan, Defqon 2014 vestje aan met spijkerbroek en Bruine Cruijff schoenen
Beetje me festivalschoenen, ben er ook mee naar Defqon en TML geweestVentrue wrote:Nou dat waren je Cruijf schoenenPaultheone wrote:Kom over kwartiertje aan, Defqon 2014 vestje aan met spijkerbroek en Bruine Cruijff schoenenMaar idd met 0 verwachtingen gegaan en op de modderpoel na echt top feest gehad, goeie sfeer goeie setjes
Hele dag staan hakken?Paultheone wrote: Feestje was simpel maar leuk. Had al weer sinds Defqon niet meer kunnen hakken dus dit was weer effe lekker
nee, vanaf half 5 bij Deepack, dan anderhalf uurtje pauze en toen van 7 tot half 10 weerRaven wrote:Hele dag staan hakken?Paultheone wrote: Feestje was simpel maar leuk. Had al weer sinds Defqon niet meer kunnen hakken dus dit was weer effe lekker
Raven wrote:Hele dag staan hakken?Paultheone wrote: Feestje was simpel maar leuk. Had al weer sinds Defqon niet meer kunnen hakken dus dit was weer effe lekker
Ik tag Jurrien Heinen en Peter Dekker even in dit berichtPaultheone wrote:nee, vanaf half 5 bij Deepack, dan anderhalf uurtje pauze en toen van 7 tot half 10 weerRaven wrote:Hele dag staan hakken?Paultheone wrote: Feestje was simpel maar leuk. Had al weer sinds Defqon niet meer kunnen hakken dus dit was weer effe lekker
Hoezo?Raven wrote:Ik tag Jurrien Heinen en Peter Dekker even in dit bericht
NeeFluxion wrote:Lekker hakkuhhhh op Imaginary enzo.
Dankjewel knulRaven wrote: Ik tag Jurrien Heinen en Peter Dekker even in dit bericht