Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 16:57 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
wauw ik ben echt een achterlijke :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Zin aan dit kleine feestje! hopen op mooi weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 19:39 

Hardtraxxer

"Uitverkocht" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 08:33 

Hardtraxxer

Ramirez schreef:
Ventrue schreef:
wauw ik ben echt een achterlijke :lol: :lol: :lol:

Zin aan dit kleine feestje! hopen op mooi weer.

Vind 15000 man nog een best aantal. Ben benieuwd of ze daar ook rekening mee hebben gehouden qua stage, geluid en wc's

ga wel even kijken in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 14:50 

Hardtraxx Veteran

Kom over kwartiertje aan, Defqon 2014 vestje aan met spijkerbroek en Bruine Cruijff schoenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 22:27 

Hardtraxx Addict

Op het allerlaatste moment hier nog gratis aanwezig geweest vandaag doordat vrienden kaartjes over hadden. Jammer van de enorme modderpoel door de regen, want het was wel gezellig en A2, Deepack en E-Force draaide prima setjes ^^ . Halverwege E-Force naar huis gegaan omdat iedereen morgen weer naar school gaat van de groep, en omdat de helft vanmorgen terug kwam van Ground Zero :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 22:42 

Hardtraxx Addict

Vannacht Ground Zero geweest, 3 uurtjes geslapen en toch maar besloten even hier heen te gaan omdat iedereen gratis kaarten had en het toch om de hoek is. Ging echt met 0 verwachtingen hierheen maar heb me top vermaakt! Hing een gezellige sfeer. Brennan Heart was echt dramatisch weer. Jammer dat uitgerekend hij ook 1,5 uur mocht draaien maargoed. Alpha2 was wel oke, maar wat mixen die gasten sloom zeg >.< alles op de outro.. E-force was gewoon genieten! Geluid was ook prima te doen. Na E-Force maar naar huis gegaan want morgen weer school. Al met al prima feestje gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 00:14 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Kom over kwartiertje aan, Defqon 2014 vestje aan met spijkerbroek en Bruine Cruijff schoenen

Nou dat waren je Cruijf schoenen xd Maar idd met 0 verwachtingen gegaan en op de modderpoel na echt top feest gehad, goeie sfeer goeie setjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 08:19 

Hardtraxxer

Ook ik had gratis kaarten en had er weinig van verwacht, maar het viel me 100% mee. Oké, je betaalde 2,80 voor een pilsje en moest 3 euro betalen om naar de plee te moeten ( :x), maar verder was alles best in orde! Ook viel het mee qua kut volk, heb me aardig vermaakt! Brennan Heart was wel echt dramatisch, typische hitjesparade, dus rond die tijd maar even wat gaan eten (ook al konden we daar geen anderhalf uur mee vullen).

Maar toen kwam op het laatst Thera. :beer: :clap: :thumbsup: :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 09:27 

Hardtraxxer

ook helemaal niks van verwacht maar uiteindelijk gewoon een leuk feest gehad! Na een kwartier waren me schoenen toch al naar de klote dus die modderpoel maakte de rest van de dag niet meer uit. Genoeg wc's, en bij de bar ook elke keer snel geholpen.
Geluid hadden ze om 4 uur eindelijk goed afgesteld en was prima te doen! Deepack, Eforce :love: en Thera waren top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 14:45 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Paultheone schreef:

Nou dat waren je Cruijf schoenen xd Maar idd met 0 verwachtingen gegaan en op de modderpoel na echt top feest gehad, goeie sfeer goeie setjes :thumbsup:

Beetje me festivalschoenen, ben er ook mee naar Defqon en TML geweest ;)

Feestje was simpel maar leuk. Had al weer sinds Defqon niet meer kunnen hakken dus dit was weer effe lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 15:12 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Feestje was simpel maar leuk. Had al weer sinds Defqon niet meer kunnen hakken dus dit was weer effe lekker :P

Hele dag staan hakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 16:08 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Paultheone schreef:

Hele dag staan hakken?

nee, vanaf half 5 bij Deepack, dan anderhalf uurtje pauze en toen van 7 tot half 10 weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 16:21 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Paultheone schreef:

Hele dag staan hakken?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 16:24 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Raven schreef:
Paultheone schreef:

Hele dag staan hakken?

nee, vanaf half 5 bij Deepack, dan anderhalf uurtje pauze en toen van 7 tot half 10 weer :P

Ik tag Jurrien Heinen en Peter Dekker even in dit bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 16:34 

Hardtraxx Elite

Lekker hakkuhhhh op Imaginary enzo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 11:17 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Hoezo? xd

Fluxion schreef:
Lekker hakkuhhhh op Imaginary enzo.

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 12:12 

Op je polsen inhakken met een roestig mes bedoel je toch Flux
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 13:11 

Donateur

Raven schreef:

Dankjewel knul
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 11:57 

Hardtraxx Veteran

Beetje kort. Ik zie geen vuurwerk, was dat er niet op het einde?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten