Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prijs: €32,50 (Of 4-12 euro voor 2 tickets op vakantieveilingen)
Tijd: 1200 - 2200

Line-up

• Brennan Heart
• D Block&S-Te-Fan
• Luna
• Deepack
• Isaac
• E-Force
• Thera
• More dj's coming soon

• MC Apster




Omdat het om de hoek is, en je voor een schijntje tickets kan krijgen, erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 11:45 
 
Hardtraxx Elite

20 minuten met de trein, fijne verbinding, dus zeker aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

...misschien ook even via VakantieVeilingen tickets meepakken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
...misschien ook even via VakantieVeilingen tickets meepakken! :thumbsup:

Had er 2 voor €12,-. Veel mensen ook die ze voor €8,- hadden, goed te doen dacht ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee kaartjes gewonnen via I'M IN app dus: aanbod/2x-kings-of-hardstyle-outdoor-t45798.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Twee kaartjes gewonnen via I'M IN app dus: aanbod/2x-kings-of-hardstyle-outdoor-t45798.html


Bij I'M IN kan je je kaartjes niet verkopen volgens mij. Diegene die de kaartjes gewonnen heeft moet zelf gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het sowieso eigenlijk maar vreemd om kaartjes te verkopen die je gewonnen hebt. Je hebt er niets aan uitgegeven, maar wil er wel winst op maken. Maak gewoon iemand in je omgeving blij ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had al twee kaartjes :P Die verkoop ik nu dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ah vandaar :P Ik heb niks gezegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vier tickets over voor 3,- per stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Bij I'M IN kan je je kaartjes niet verkopen volgens mij. Diegene die de kaartjes gewonnen heeft moet zelf gaan.

Je kan er eentje weggeven aan een andere I'M IN gebruiker volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik heb van de organisatie stuk of 6 gratis kaartjes gekregen omdat de kaartverkoop niet goed loopt denk ik, mensen die hier interesse in hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nu 7 kaartjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 18:26 
 
Hardtraxxer

Veel te veel gratis tickets hiervoor maar t is t niet waard om 2 uur voor te rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 19:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoezo doen ze het dan ook op zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet waarom maar ik heb nu ook in een keer 6 kaarten over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op partyflock al hele groepen die na ground zero hierheen gaan als after. Zal wel een wazig sfeertje hangen dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond op Partyflock deze:

13:00 - 14:00 Luna
14:00 - 15:30 D-Block & S-Te-Fan
15:30 - 16:30 Isaac
16:30 - 17:30 Deepack
17:30 - 19:00 Brennan Heart
19:00 - 20:00 Alpha²
20:00 - 21:00 E-Force
21:00 - 22-00 Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier in de omgeving ook veel mensen die kaarten gewonnen hebben via vakantieveilingen e.d. maar het de reis niet waard vinden, belooft nog wat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook hier goedkope kaartjes binnen, ach, hoop dat het geluid en bier te pruimen is, dan zul je mij niet horen klagen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 23:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog geen 20 tientjes voor benzine en een kaartje en verder toch nooit plannen op zondag dus aanwezig. Je kunt er zelfs waterpijp roken en piercings laten zetten.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
20 tientjes voor benzine

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Ventrue schreef:
20 tientjes voor benzine

:surrender:

Nog geen 20 en inclusief kaartje hè :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Zygoma schreef:
Ventrue schreef:
20 tientjes voor benzine

:surrender:

Nog geen 20 en inclusief kaartje hè :thumbup:

Ik vind €200 anders best veel :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wauw ik ben echt een achterlijke :lol: :lol: :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten