Datum: zondag 28 augustus 2016
Tijd: 13:00 - 22:00
Last edited by MelvinFR on , edited 2 times in total.

Vorig jaar was echt zombieën (mooi woord)wrote:Als ik na ground zero nog energie over heb
wrote:30/8 in de beschrijving.
2015wrote:Datum: zondag 30 augustus 2015
Hahaha sick. Aangepast.wrote:Er staan drie verschillende datums: 31/8 in de titel, 28/08 op de poster en 30/8 in de beschrijving. Wat is het nou?
Ze boeken over het algemeen artiesten uit een lagere prijsklasse (verwacht bijvoorbeeld nooit een Radical hier).wrote:Ik vraag me echt af hoe zo'n organisatie kan blijven voortbestaan ondanks die gratis kaartjes elke keer
Zullen we vragen of B2S contact met ze op wil nemen?wrote:Ze boeken over het algemeen artiesten uit een lagere prijsklasse (verwacht bijvoorbeeld nooit een Radical hier).wrote:Ik vraag me echt af hoe zo'n organisatie kan blijven voortbestaan ondanks die gratis kaartjes elke keer
De stages zijn allemaal een stuk simpeler, en dus goedkoper, dan de meeste andere festivals.
Munten zijn iets duurder, en ze hebben hier nooit de mogelijkheid om flesjes te vullen bij de wc, dus je bent wel verplicht bij de bar te halen
Ik denk dat je zo best wel een eindje komt als organisatie
wrote:Kronos vs Malua en Outbreak, teken ik voor.
of terwijl je hebt er 6 euro voor betaald zoals 90% van de mensenwrote:Aanwezig, er had niemand geboden dus ik had de veiling met €1 al gewonnen