Als we dus daadwerkelijk naar Awakenings gaan dan zou ik dat wel tof vindenSteffnov wrote:Main zullen Tieum & Partyraiser wel afsluiten
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Awakenings - Female Hard Techno Special (28-12-2013, Gashouder, Amsterdam)
- View the latest post: Awakenings 20Y Anniversary (13-04-2017 - 16-04-2017, Gashouder, Amsterdam)
- View the latest post: Awakenings ADE Electric Deluxe, 18 oktober 2014, Gashouder Amsterdam
- View the latest post: Awakenings Paasweekend, Gashouder, 2 tm 5 april 2015
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Hier zal ik maar eens een ticket voor kopen als de nieuwe maand begint 
Ik ga iig niet naar Hardshock, dat wordt me te veel
Ik ga iig niet naar Hardshock, dat wordt me te veel
Ik kan nog gewoon een kaartje kopen?El Mare wrote:Neeeeeee, het is uitverkocht![]()
![]()
Zijn er weliswaar niet veel meer:
Awakenings Facebook wrote:Last tickets UK Special on Saturday April 19th with Laura Jones, Harvey McKay, Alan Fitzpatrick, Gary Beck, Surgeon, Perc & Truss and Clouds available now!
Get the last ones at www.awakenings.nl/tickets
RSVP: http://on.fb.me/19eGNN6
Dan hoop ik dat het nog tot het weekend duurt, want dan heb ik mijn salaris weer 
Nu dus wel uitverkocht
Nu dus wel uitverkocht
-
C
Wou net een ticket kopen. maar het is weer uitverkocht helaas..
Hopen dat ik er nog 2 kan regelen, anders toch de Easter Special!
Fix: blijkbaar nog steeds een paar tickets beschikbaar. Aanwezig dus!
Hopen dat ik er nog 2 kan regelen, anders toch de Easter Special!
Fix: blijkbaar nog steeds een paar tickets beschikbaar. Aanwezig dus!
Maatje, even serieus... heb je nu dus een kaartje? Want als dat zeker is, ga ik deze week nog een kaartje voor Hardshock halenSTAN- wrote: Ik kan nog gewoon een kaartje kopen?
NopeThe Skribbler wrote:Maatje, even serieus... heb je nu dus een kaartje? Want als dat zeker is, ga ik deze week nog een kaartje voor Hardshock halenSTAN- wrote: Ik kan nog gewoon een kaartje kopen?
Bump. Zin is al enorm aanwezig 
Wat een zieke locatie is het toch ook

Wat een zieke locatie is het toch ook
Ik heb er ook meeeega veel zin in. Alleen wel even kijken hoe of wat, aangezien ik alleen ga
Maarja, ik denk dat ik binnen wel wat mensen vind, Jeroen, Tamar, Nando, Rik, weet ik veel wie...? 
je kan nog mee naar loudnessThe Skribbler wrote:Ik heb er ook meeeega veel zin in. Alleen wel even kijken hoe of wat, aangezien ik alleen gaMaarja, ik denk dat ik binnen wel wat mensen vind, Jeroen, Tamar, Nando, Rik, weet ik veel wie...?
Heenreis ga ik sowieso wel weer met je mee via DB, terugreis kies ik er denk ik voor om een keer de rechtstreekse trein naar Nijmegen te pakken, aangezien ik dan eerder in Nijmegen ben en 's middags weer richting Rotterdam moet.The Skribbler wrote:Ik heb er ook meeeega veel zin in. Alleen wel even kijken hoe of wat, aangezien ik alleen gaMaarja, ik denk dat ik binnen wel wat mensen vind, Jeroen, Tamar, Nando, Rik, weet ik veel wie...?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Fucking zin in!

Heenreis ga je helemaal niet met mij mee, ik ga bij een vriendin in Amsterdam etenEl Mare wrote:Heenreis ga ik sowieso wel weer met je mee via DB, terugreis kies ik er denk ik voor om een keer de rechtstreekse trein naar Nijmegen te pakken, aangezien ik dan eerder in Nijmegen ben en 's middags weer richting Rotterdam moet.The Skribbler wrote:Ik heb er ook meeeega veel zin in. Alleen wel even kijken hoe of wat, aangezien ik alleen gaMaarja, ik denk dat ik binnen wel wat mensen vind, Jeroen, Tamar, Nando, Rik, weet ik veel wie...?
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ook aanwezig. Ik zou bij god niet hoe jullie eruit zien, dus jullie zullen naar mij op zoek moeten. Gelukkig is dat doorgaans niet zo moeilijk. Met mijn moves steel ik elke show en ik zal daarom ook aanstaande zaterdag constant in de spotlights staan. 
Oké doei.The Skribbler wrote:Heenreis ga je helemaal niet met mij mee, ik ga bij een vriendin in Amsterdam etenEl Mare wrote:Heenreis ga ik sowieso wel weer met je mee via DB, terugreis kies ik er denk ik voor om een keer de rechtstreekse trein naar Nijmegen te pakken, aangezien ik dan eerder in Nijmegen ben en 's middags weer richting Rotterdam moet.The Skribbler wrote:Ik heb er ook meeeega veel zin in. Alleen wel even kijken hoe of wat, aangezien ik alleen gaMaarja, ik denk dat ik binnen wel wat mensen vind, Jeroen, Tamar, Nando, Rik, weet ik veel wie...?
Sowieso dat dit feest op losse schroeven staat, heb vandaag slecht nieuws gehad en zou zomaar kunnen zijn dat dit dus niet doorgaat
Ik las het net ja... kut man, heel veel sterkte! 
Ben ik trouwens de enige die dit een grappige 1e post op deze pagina vindt...?
Ik heb hier toch wel heel veel zin in zeg
STAN- wrote:Als we dus daadwerkelijk naar Awakenings gaan dan zou ik dat wel tof vindenSteffnov wrote:Main zullen Tieum & Partyraiser wel afsluitenAnders hoop ik heel hard op Producer en Hellfish.
Ik heb hier toch wel heel veel zin in zeg