Kepro schreef:
alexxie schreef:
Jeeeezus wat een zieke line up!! Gary beck, surgeon, perc, clouds.... Dit moet zo ziekelijk hard gaan in de westergasfabriek. Nu moet ik kiezen tussen loudness en dit.... Wordt heel moeilijk

Als je nog nooit in de Gashouder bent geweest en interesse in techno hebt wist ik het wel. Ik ga 18 april naar awake.
Ben nu 6x bij awake westergasfabriek geweest maar nog nooit met zon ruige lineup als dit.. Dus ff lineup loudness afwachten, hoop dat deze niet te snel uitverkoopt. Klokgebouw vond ik trouwens erg dik voor loudness, maar hoe ziek zou loudness zijn in de westergasfabriek.. Omg..

Eigenlijk de perfecte locatie voor het feest.. Hoop dat b2s dit ooit gaat regelen haha! Tot die tijd lekker blijven dromen..
