Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 dec 2013 18:02 
 
Hardtraxx Addict

Maar deze line-up + Gashouder :worship:
Argh wat ongelofelijk kut
Bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er zijn al artiesten die hebben gezegd dat er een loudness editie in april komt (sorry heb geen bron).
Deze viel voorgaande jaren altijd in dit weekend dus ben er vrij zeker van dat deze evenementen samen vallen.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 15:46 
 
Hardtraxxer

Tickets binnen :thumbsup:
Aanwezig dus!
Bericht Geplaatst op 19 jan 2014 17:53 
 
Hardtraxx Elite

Hier ook aanwezig! :drool:
Bericht Geplaatst op 29 jan 2014 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 31 jan 2014 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, hier maar eens mn verjaardag vieren :)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Aanwezig, hier maar eens mn verjaardag vieren :)

Ciaoooooo. Jij gaat gewoon naar Loudness :mad:
Bericht Geplaatst op 05 feb 2014 01:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
tommetjeuh schreef:
Aanwezig, hier maar eens mn verjaardag vieren :)

Ciaoooooo. Jij gaat gewoon naar Loudness :mad:


Neenee, Tom heeft de juiste keuze gemaakt. Onmin harde verjaardag vierings op Awake :beer:
Bericht Geplaatst op 11 feb 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat xd
Bericht Geplaatst op 12 feb 2014 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartjes gehaald. Tuurlijk Dr. Dirk :)
Bericht Geplaatst op 12 feb 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat xd

Ga je van tevoren mee naar Hardshock? Eerst overdag naar Hardshock en dan door naar Awake :yay:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
The Skribbler schreef:
Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat xd

Ga je van tevoren mee naar Hardshock? Eerst overdag naar Hardshock en dan door naar Awake :yay:


:oh: Held
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
The Skribbler schreef:
Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat xd

Ga je van tevoren mee naar Hardshock? Eerst overdag naar Hardshock en dan door naar Awake :yay:

Ik ben geen machine, jonge xd Hoe vet dat ook zou zijn, dat trek ik niet hoor... (en toch begin ik te twijfelen :lol: )
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
The Skribbler schreef:
Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat xd

Ga je van tevoren mee naar Hardshock? Eerst overdag naar Hardshock en dan door naar Awake :yay:


Dat wilde ik dus ook gaan doen, en misschien KSwoosh ook. Interesting. :D

EDIT: Mochten we dat dus doen hebben we meteen mooi een groepje en zijn we instant epische die-hards :bomb:
Maar inderdaad, even goed overwegen of ik het dit waard vind. Voorkeur gaat wel uit naar Awake, en wil er dan wel redelijk op tijd zijn.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
EDIT: Mochten we dat dus doen hebben we meteen mooi een groepje en zijn we instant epische die-hards :bomb:
Maar inderdaad, even goed overwegen of ik het dit waard vind. Voorkeur gaat wel uit naar Awake, en wil er dan wel redelijk op tijd zijn.

Oke, laten we het volgende afspreken: ik ga sowieso naar Awakenings, jij volgens mij ook... als jij besluit om ook naar Hardshock te gaan, moet je me dat meteen laten weten, dan haal ik mijn kaartje ook. Dan gaan we idd gewoon van 11.00 tot 8.30 feesten (nouja, tot hoelaat ik het red dan xd )

En Stan, dan ga jij dus mee vanuit Zwolle naar Amsterdam he, kut :yay:
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nemesyz schreef:
EDIT: Mochten we dat dus doen hebben we meteen mooi een groepje en zijn we instant epische die-hards :bomb:
Maar inderdaad, even goed overwegen of ik het dit waard vind. Voorkeur gaat wel uit naar Awake, en wil er dan wel redelijk op tijd zijn.

Oke, laten we het volgende afspreken: ik ga sowieso naar Awakenings, jij volgens mij ook... als jij besluit om ook naar Hardshock te gaan, moet je me dat meteen laten weten, dan haal ik mijn kaartje ook. Dan gaan we idd gewoon van 11.00 tot 8.30 feesten (nouja, tot hoelaat ik het red dan xd )

En Stan, dan ga jij dus mee vanuit Zwolle naar Amsterdam he, kut :yay:


Dat is dan 21 uur fissa.
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 18:13 
 
Hardtraxx Elite

Nemesyz schreef:
The Skribbler schreef:
Nemesyz schreef:
EDIT: Mochten we dat dus doen hebben we meteen mooi een groepje en zijn we instant epische die-hards :bomb:
Maar inderdaad, even goed overwegen of ik het dit waard vind. Voorkeur gaat wel uit naar Awake, en wil er dan wel redelijk op tijd zijn.

Oke, laten we het volgende afspreken: ik ga sowieso naar Awakenings, jij volgens mij ook... als jij besluit om ook naar Hardshock te gaan, moet je me dat meteen laten weten, dan haal ik mijn kaartje ook. Dan gaan we idd gewoon van 11.00 tot 8.30 feesten (nouja, tot hoelaat ik het red dan xd )

En Stan, dan ga jij dus mee vanuit Zwolle naar Amsterdam he, kut :yay:


Dat is dan 21 uur fissa.
Afbeelding


Helemaal gek jullie :lol:
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Dat is dan 21 uur fissa.
Afbeelding

Hoe stom het ook klinkt, ik ben hier eigenlijk best wel voor. Je moet af en toe in je leven iets geks doen toch xd
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jawel
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shit Stan, dat idee is heldig. Ik begin nu ook te twijfelen xd
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Shit Stan, dat idee is heldig. Ik begin nu ook te twijfelen xd

Zelfs ik heb dat gevoel, ookal heb ik niet superveel met techno xd misschien live wel vet, plus Gashouder :loving:
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardshock is een zekerheid voor mij. Of ik daarna hier nog naartoe ga, is vooralsnog een (wel hele serieuze) twijfel. Van het weekend ga ik even kijken hoe en wat. Het grootste obstakel zal het vervoer worden denk ik..


Edit: Als ik we de laatste trein vanuit Zwolle naar Amsterdam Centraal zouden nemen, zouden we om 00:35 vertrekken en om 01:42 aankomen in A'dam. Dat betekent rond 2 uur bij Awake. Wat op zijn beurt weer betekent dat we nog zo'n 6 uur op Awake kunnen zijn... Wauw :loving:
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Hardshock is een zekerheid voor mij. Of ik daarna hier nog naartoe ga, is vooralsnog een (wel hele serieuze) twijfel. Van het weekend ga ik even kijken hoe en wat. Het grootste obstakel zal het vervoer worden denk ik..


Edit: Als ik we de laatste trein vanuit Zwolle naar Amsterdam Centraal zouden nemen, zouden we om 00:35 vertrekken en om 01:42 aankomen in A'dam. Dat betekent rond 2 uur bij Awake. Wat op zijn beurt weer betekent dat we nog zo'n 6 uur op Awake kunnen zijn... Wauw :loving:



Damn, als dit door zou gaan :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Hardshock is een zekerheid voor mij. Of ik daarna hier nog naartoe ga, is vooralsnog een (wel hele serieuze) twijfel. Van het weekend ga ik even kijken hoe en wat. Het grootste obstakel zal het vervoer worden denk ik..


Edit: Als ik we de laatste trein vanuit Zwolle naar Amsterdam Centraal zouden nemen, zouden we om 00:35 vertrekken en om 01:42 aankomen in A'dam. Dat betekent rond 2 uur bij Awake. Wat op zijn beurt weer betekent dat we nog zo'n 6 uur op Awake kunnen zijn... Wauw :loving:

Op zich een goed plan, alleen zou ik dan zelf liever een trein eerder pakken om twee redenen. Ten eerste wil ik graag Alan Fitzpatrick zien, zo veel mogelijk van zijn set meekrijgen... en ten tweede ben ik een neuroot en wil ik graag wat zekerheid hebben dat als de trein wat vertraging heeft dat ik dan niet pas echt tyfuslaat in A'dam ben.

Nou moet ik wel zeggen dat het een beetje afhankelijk is van de TT van Hardshock... maar om een lang verhaal kort te maken: Jeroen, Kasper, Stan, Dennis en Stefan, ik zeg DOEN :yay: :clap: :thumbsup: :lol:
Bericht Geplaatst op 13 feb 2014 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
STAN- schreef:
Hardshock is een zekerheid voor mij. Of ik daarna hier nog naartoe ga, is vooralsnog een (wel hele serieuze) twijfel. Van het weekend ga ik even kijken hoe en wat. Het grootste obstakel zal het vervoer worden denk ik..


Edit: Als ik we de laatste trein vanuit Zwolle naar Amsterdam Centraal zouden nemen, zouden we om 00:35 vertrekken en om 01:42 aankomen in A'dam. Dat betekent rond 2 uur bij Awake. Wat op zijn beurt weer betekent dat we nog zo'n 6 uur op Awake kunnen zijn... Wauw :loving:

Op zich een goed plan, alleen zou ik dan zelf liever een trein eerder pakken om twee redenen. Ten eerste wil ik graag Alan Fitzpatrick zien, zo veel mogelijk van zijn set meekrijgen... en ten tweede ben ik een neuroot en wil ik graag wat zekerheid hebben dat als de trein wat vertraging heeft dat ik dan niet pas echt tyfuslaat in A'dam ben.

Nou moet ik wel zeggen dat het een beetje afhankelijk is van de TT van Hardshock... maar om een lang verhaal kort te maken: Jeroen, Kasper, Stan, Dennis en Stefan, ik zeg DOEN :yay: :clap: :thumbsup: :lol:


Main zullen Tieum & Partyraiser wel afsluiten, Industrial denk ik Hellter Skellter vs Darkcontroller en de Crossbreed zal voor Detest of misschien Thrasher zijn. Er zijn dus opties :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten