Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Main zullen Tieum & Partyraiser wel afsluiten

Als we dus daadwerkelijk naar Awakenings gaan dan zou ik dat wel tof vinden :P Anders hoop ik heel hard op Producer en Hellfish.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier zal ik maar eens een ticket voor kopen als de nieuwe maand begint :D

Ik ga iig niet naar Hardshock, dat wordt me te veel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeeeeee, het is uitverkocht :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Neeeeeee, het is uitverkocht :cry: :cry: :cry:

Ik kan nog gewoon een kaartje kopen?

Zijn er weliswaar niet veel meer:

Awakenings Facebook schreef:
Last tickets UK Special on Saturday April 19th with Laura Jones, Harvey McKay, Alan Fitzpatrick, Gary Beck, Surgeon, Perc & Truss and Clouds available now!

Get the last ones at www.awakenings.nl/tickets
RSVP: http://on.fb.me/19eGNN6
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan hoop ik dat het nog tot het weekend duurt, want dan heb ik mijn salaris weer :D
Nu dus wel uitverkocht :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 20:13 
 

Wou net een ticket kopen. maar het is weer uitverkocht helaas.. :(
Hopen dat ik er nog 2 kan regelen, anders toch de Easter Special!

Fix: blijkbaar nog steeds een paar tickets beschikbaar. Aanwezig dus! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze waren nog steeds te koop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ik kan nog gewoon een kaartje kopen?

Maatje, even serieus... heb je nu dus een kaartje? Want als dat zeker is, ga ik deze week nog een kaartje voor Hardshock halen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
STAN- schreef:
Ik kan nog gewoon een kaartje kopen?

Maatje, even serieus... heb je nu dus een kaartje? Want als dat zeker is, ga ik deze week nog een kaartje voor Hardshock halen xd

Nope :( Ik app je vanavond wel even ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bump. Zin is al enorm aanwezig :D
Wat een zieke locatie is het toch ook (L)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er ook meeeega veel zin in. Alleen wel even kijken hoe of wat, aangezien ik alleen ga xd Maarja, ik denk dat ik binnen wel wat mensen vind, Jeroen, Tamar, Nando, Rik, weet ik veel wie...? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik heb er ook meeeega veel zin in. Alleen wel even kijken hoe of wat, aangezien ik alleen ga xd Maarja, ik denk dat ik binnen wel wat mensen vind, Jeroen, Tamar, Nando, Rik, weet ik veel wie...? :P


je kan nog mee naar loudness :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik heb er ook meeeega veel zin in. Alleen wel even kijken hoe of wat, aangezien ik alleen ga xd Maarja, ik denk dat ik binnen wel wat mensen vind, Jeroen, Tamar, Nando, Rik, weet ik veel wie...? :P


Heenreis ga ik sowieso wel weer met je mee via DB, terugreis kies ik er denk ik voor om een keer de rechtstreekse trein naar Nijmegen te pakken, aangezien ik dan eerder in Nijmegen ben en 's middags weer richting Rotterdam moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die nog een ticket zoekt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 19:45 
 
Hardtraxx Elite

Fucking zin in! :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
The Skribbler schreef:
Ik heb er ook meeeega veel zin in. Alleen wel even kijken hoe of wat, aangezien ik alleen ga xd Maarja, ik denk dat ik binnen wel wat mensen vind, Jeroen, Tamar, Nando, Rik, weet ik veel wie...? :P


Heenreis ga ik sowieso wel weer met je mee via DB, terugreis kies ik er denk ik voor om een keer de rechtstreekse trein naar Nijmegen te pakken, aangezien ik dan eerder in Nijmegen ben en 's middags weer richting Rotterdam moet.

Heenreis ga je helemaal niet met mij mee, ik ga bij een vriendin in Amsterdam eten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 22:37 
 
Hardtraxxer

Ook aanwezig. Ik zou bij god niet hoe jullie eruit zien, dus jullie zullen naar mij op zoek moeten. Gelukkig is dat doorgaans niet zo moeilijk. Met mijn moves steel ik elke show en ik zal daarom ook aanstaande zaterdag constant in de spotlights staan. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
El Mare schreef:
The Skribbler schreef:
Ik heb er ook meeeega veel zin in. Alleen wel even kijken hoe of wat, aangezien ik alleen ga xd Maarja, ik denk dat ik binnen wel wat mensen vind, Jeroen, Tamar, Nando, Rik, weet ik veel wie...? :P


Heenreis ga ik sowieso wel weer met je mee via DB, terugreis kies ik er denk ik voor om een keer de rechtstreekse trein naar Nijmegen te pakken, aangezien ik dan eerder in Nijmegen ben en 's middags weer richting Rotterdam moet.

Heenreis ga je helemaal niet met mij mee, ik ga bij een vriendin in Amsterdam eten :P


Oké doei.

Sowieso dat dit feest op losse schroeven staat, heb vandaag slecht nieuws gehad en zou zomaar kunnen zijn dat dit dus niet doorgaat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las het net ja... kut man, heel veel sterkte! :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik trouwens de enige die dit een grappige 1e post op deze pagina vindt...?
STAN- schreef:
Steffnov schreef:
Main zullen Tieum & Partyraiser wel afsluiten

Als we dus daadwerkelijk naar Awakenings gaan dan zou ik dat wel tof vinden :P Anders hoop ik heel hard op Producer en Hellfish.



Ik heb hier toch wel heel veel zin in zeg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket te koop, zie aanbodtopic.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten