Als je nu de website http://www.q-dance.nl bekijkt wordt het logo links bovenaan tijdelijk vervangen door een ander logo en hoor je een tune op de achtergrond spelen. Het lijkt mij dat dit een teaser is voor een nieuw evenement.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Wat vind jij belangrijk bij een dance evenement?
- View the latest post: Wat vind jij belangrijk bij een dance evenement?
- View the latest post: Evenement Ergernissen en hoe kan een organisator die oplossen?
- View the latest post: The Experiment 2 - Subground Electro Techno Evenement @ Den Bosch
- View the latest post: Hoe weet je dat kaartjes van evenement echt zijn?
Active topics in Feesten
- View the latest post: Thunderdome 2026 | ORDER VS. CHAOS (11 & 12 december 2026, Afas Dome, Antwerpen)
- View the latest post: REBiRTH Festival 2027 - A Neverending Story (9 t/m 11 april 2027, Raamse Akkers, Haaren)
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
Moderators
-
L
- 1 posts member since 2013
- last seen Jan 2013
Ok. Dit hoort hier alleen niet echt geloof ik
-
G
deze dus:

Waarschijnlijk op 13 april in het Ziggodome.
13 april is Frozen Planet in de Ziggodome, dat past dus niet.dennis wrote:Waarschijnlijk op 13 april in het Ziggodome.
Hij werd hier gemeld: Wist je dat ... Topic (page 1732)
Totdat er meer informatie is (datum, naam van het feest) kan hij hier in ieder geval dicht
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Jij weet hier meer van maar mag niks zeggen?patrickjeb wrote:
Dat laatste haha. Khadber zegt dat het topic dicht kan, maar hij is nog niet dichtTechnoboyYNWA wrote:Jij weet hier meer van maar mag niks zeggen?patrickjeb wrote:of begrijp ik die emoticon verkeerd? Xd
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Oh hahapatrickjeb wrote:Dat laatste haha. Khadber zegt dat het topic dicht kan, maar hij is nog niet dichtTechnoboyYNWA wrote:Jij weet hier meer van maar mag niks zeggen?patrickjeb wrote:of begrijp ik die emoticon verkeerd? Xd