YES IT'S TRUE: De tweede editie van
The Experiment zal
14 juni 2014 plaats gaan vinden; dus markeer de datum in je agenda, trommel al je vrienden bij elkaar, trek chille sneakers aan en dan gaan we weer knallen!!
De hoofdzaal blijft
Subground Electro en de kleine zaal zal weer de
Techno Area worden
In de hoofdzaal zullen o.a. de subground helden
Bold Action en Eyoung jullie gaan besmetten met de Subground Vibe, maar pas op, het is erg besmettelijk; voor je het weet wil je niet meer anders
- Definitie van Subground: Electro gemixt met harde Techno, hardhouse en andere hardere stijlen -
In de Techno Area zal
Remco Beekwilder weer terugkomen, want wat een set draaide hij op de eerste edtie, wij zeggen; We want more!
Jas van Ros staat vooral bekend om zijn energieke manier van draaien, dus dat wordt losgaan en met de armpjes de lucht in.. En
Sindu zal met zijn zogenoemde nekbrekende techno de avond gaan sluiten. It's a perfect combination
Will you be A Part of the Second Experiment?Voor de
Aftermovie van de eerste editie: http://www.vimeo.com/87375513Tickets €10,00 in de voorverkoop
Facebook: www.facebook.com/Experiment.byTTXhttps://www.facebook.com/events/637157386365457/