Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:40 
 
Hardtraxx Newbie

Als je nu de website http://www.q-dance.nl bekijkt wordt het logo links bovenaan tijdelijk vervangen door een ander logo en hoor je een tune op de achtergrond spelen. Het lijkt mij dat dit een teaser is voor een nieuw evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok. Dit hoort hier alleen niet echt geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:46 
 

deze dus:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk op 13 april in het Ziggodome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Waarschijnlijk op 13 april in het Ziggodome.

13 april is Frozen Planet in de Ziggodome, dat past dus niet.

Hij werd hier gemeld: algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-43275.html

Totdat er meer informatie is (datum, naam van het feest) kan hij hier in ieder geval dicht :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:29 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
:x

Jij weet hier meer van maar mag niks zeggen? :P of begrijp ik die emoticon verkeerd? Xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
patrickjeb schreef:
:x

Jij weet hier meer van maar mag niks zeggen? :P of begrijp ik die emoticon verkeerd? Xd

Dat laatste haha. Khadber zegt dat het topic dicht kan, maar hij is nog niet dicht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:39 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
patrickjeb schreef:
:x

Jij weet hier meer van maar mag niks zeggen? :P of begrijp ik die emoticon verkeerd? Xd

Dat laatste haha. Khadber zegt dat het topic dicht kan, maar hij is nog niet dicht :P

Oh haha
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten