Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:26 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal!

Ik was gisteren helaas te laat voor de qlimax kaartjes..
Nu wil ik ze graag kopen van aanbieders via internet, alleen hoor je nog wel is dat ze nep zijn.

Iemand enig idee hoe je kan checken of ze echt zijn? En wat als ze zelf gaan..?

Ik ben benieuwd.. Want wil er wel graag heen.

Groetjes Canon

(ps. Ik denk dat dit het goede forum deel is, anders excuses)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar is geen manier voor, daarom raad ik je aan kaartjes altijd via bekenden te kopen of anders bij mensen thuis op te gaan halen. Op die manier kun je in het geval van dubbel verkochte kaartjes altijd de ramen eruit smijten waarna je er een molotov achteraan gooit.

Daarnaast zijn sommige users op dit forum ook wel te vertrouwen (wat betreft kaartjes).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:17 
 

Als je kaartje gekocht hebt tegen het licht inhouden. Zie je watermerk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het kaartje handgeschreven is is het waarschijnlijk niet echt.

Tenzij er bij geschreven staat dat het wel een echt kaartje is natuurlijk ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

INB4 daadwerkelijk nuttige posts :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daar is geen manier voor, daarom raad ik je aan kaartjes altijd via bekenden te kopen of anders bij mensen thuis op te gaan halen. Op die manier kun je in het geval van dubbel verkochte kaartjes altijd de ramen eruit smijten waarna je er een molotov achteraan gooit.

Daarnaast zijn sommige users op dit forum ook wel te vertrouwen (wat betreft kaartjes).
Nemesyz schreef:
INB4 daadwerkelijk nuttige posts :corn:


You were saying...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 15:28 
 

If you can touch it, it's real
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Als je kaartje gekocht hebt tegen het licht inhouden. Zie je watermerk ;)



_0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 23:24 
 
Hardtraxx Newbie

Bedankt allen!

Toch heb ik het meest aan TiMOTHYb post gehad :P.
Watermerk zit niet op geprinte tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom een heel topic openen voor 1 vraag? Kon makkelijk hier ;) algemeen/stel-je-vraag-t821.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 14:15 
 

patrickjeb schreef:
Waarom een heel topic openen voor 1 vraag? Kon makkelijk hier ;) algemeen/stel-je-vraag-t821.html

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 14:25 
 

Chris Two schreef:
Als je kaartje gekocht hebt tegen het licht inhouden. Zie je watermerk ;)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Canon schreef:
Watermerk zit niet op geprinte tickets.

You don't say??
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten