Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Blear wrote:Weer aub die vreselijke motor mondkapjes van feesten.

Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk
Optyfen gauw.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik ben echt een groot hater aan raw en alles wat erbij komt kijken, maar als mensen zich prettig voelen met een kapje voor de mond, of met bepaalde kleding lopen, dan moet ieder dat lekker voor zich weten hoor. Er zijn overigens wel grenzen, zoals die katten...
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
Paultheone wrote:Ik ben echt een groot hater aan raw en alles wat erbij komt kijken, maar als mensen zich prettig voelen met een kapje voor de mond, of met bepaalde kleding lopen, dan moet ieder dat lekker voor zich weten hoor. Er zijn overigens wel grenzen, zoals die katten...
of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
AniThing wrote:of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien
Laat die mensen lekker strakke truitjes en broeken dragen als zij dat willen, er zijn vast mensen die jou lelijk vinden en jij komt toch ook gewoon naar feesten?

Als jij je irriteert aan iets doe je maar lekker je ogen dicht of loop een andere kant op
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
Raven wrote:
AniThing wrote:of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien
Laat die mensen lekker strakke truitjes en broeken dragen als zij dat willen, er zijn vast mensen die jou lelijk vinden en jij komt toch ook gewoon naar feesten?

Als jij je irriteert aan iets doe je maar lekker je ogen dicht of loop een andere kant op
xd :D
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
AniThing wrote:
Raven wrote:

xd :D

Volgens mij gaat dit topic ook over ergernissen.. >.< @AniThing

Als jij last hebt van waterpunten die niet vers zijn, of wanneer je het geluid slecht zou vinden, dan loop je ook maar weg en doe je lekker je ogen dicht.

Beetje vreemde reactie :yes:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 53 minutes ago
Image
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
AniThing wrote:
Paultheone wrote:Ik ben echt een groot hater aan raw en alles wat erbij komt kijken, maar als mensen zich prettig voelen met een kapje voor de mond, of met bepaalde kleding lopen, dan moet ieder dat lekker voor zich weten hoor. Er zijn overigens wel grenzen, zoals die katten...
of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien
Ben ik het zeker mee een!
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014

Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk
Wat zijn de volgende festivals waar je heen gaat? Dan kom ik je persoonlijk opzoeken met zo'n mondkapje.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
J oey wrote:

Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk
Wat zijn de volgende festivals waar je heen gaat? Dan kom ik je persoonlijk opzoeken met zo'n mondkapje.
:yay: Dreamfields, volgens mij kan ik je herkennen aan een pet right?!?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Blear wrote:
J oey wrote:

Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk
:yay: Dreamfields, volgens mij kan ik je herkennen aan een pet right?!?
Nee, aan een mondkapje