Optyfen gauw.Blear wrote:Weer aub die vreselijke motor mondkapjes van feesten.
Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik ben echt een groot hater aan raw en alles wat erbij komt kijken, maar als mensen zich prettig voelen met een kapje voor de mond, of met bepaalde kleding lopen, dan moet ieder dat lekker voor zich weten hoor. Er zijn overigens wel grenzen, zoals die katten...
of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zienPaultheone wrote:Ik ben echt een groot hater aan raw en alles wat erbij komt kijken, maar als mensen zich prettig voelen met een kapje voor de mond, of met bepaalde kleding lopen, dan moet ieder dat lekker voor zich weten hoor. Er zijn overigens wel grenzen, zoals die katten...
Laat die mensen lekker strakke truitjes en broeken dragen als zij dat willen, er zijn vast mensen die jou lelijk vinden en jij komt toch ook gewoon naar feesten?AniThing wrote:of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien
Als jij je irriteert aan iets doe je maar lekker je ogen dicht of loop een andere kant op
Raven wrote:Laat die mensen lekker strakke truitjes en broeken dragen als zij dat willen, er zijn vast mensen die jou lelijk vinden en jij komt toch ook gewoon naar feesten?AniThing wrote:of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien
Als jij je irriteert aan iets doe je maar lekker je ogen dicht of loop een andere kant op
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
AniThing wrote:Raven wrote:Laat die mensen lekker strakke truitjes en broeken dragen als zij dat willen, er zijn vast mensen die jou lelijk vinden en jij komt toch ook gewoon naar feesten?AniThing wrote:of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zien
Als jij je irriteert aan iets doe je maar lekker je ogen dicht of loop een andere kant op![]()
Volgens mij gaat dit topic ook over ergernissen..
Als jij last hebt van waterpunten die niet vers zijn, of wanneer je het geluid slecht zou vinden, dan loop je ook maar weg en doe je lekker je ogen dicht.
Beetje vreemde reactie
Ben ik het zeker mee een!AniThing wrote:of van die uit de kluiten gewassen gemuteerde walvissen in veel te strakke broeken/truitjes.....dan vind ik die katten nog wel om aan te zienPaultheone wrote:Ik ben echt een groot hater aan raw en alles wat erbij komt kijken, maar als mensen zich prettig voelen met een kapje voor de mond, of met bepaalde kleding lopen, dan moet ieder dat lekker voor zich weten hoor. Er zijn overigens wel grenzen, zoals die katten...
Wat zijn de volgende festivals waar je heen gaat? Dan kom ik je persoonlijk opzoeken met zo'n mondkapje.Blear wrote:Weer aub die vreselijke motor mondkapjes van feesten.
Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk
J oey wrote:Wat zijn de volgende festivals waar je heen gaat? Dan kom ik je persoonlijk opzoeken met zo'n mondkapje.Blear wrote:Weer aub die vreselijke motor mondkapjes van feesten.
Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. Lelijk
Nee, aan een mondkapjeBlear wrote:J oey wrote:Wat zijn de volgende festivals waar je heen gaat? Dan kom ik je persoonlijk opzoeken met zo'n mondkapje.Blear wrote:Weer aub die vreselijke motor mondkapjes van feesten.
Het is:
1. Lelijk
2. Lachwekkend
3. Lelijk
4. LelijkDreamfields, volgens mij kan ik je herkennen aan een pet right?!?