Ik zie ook echt nu pas dat die gast rechts hetzelfde doet als haarwrote:
Die mag er wel zijnVolgens mij heeft die gast er links achter het ook goed naar zijn zin achter haar
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hahahaha ik had het serieus nog niet eens gezien 
wrote:Hahahaha ik had het serieus nog niet eens gezien
-
G
nou nou jongens, zo kan ie wel weer, zo lekker is ze nou ook weer niet.
of kijken jullie gewoon graag naar jongens met naveltruitjes?
of kijken jullie gewoon graag naar jongens met naveltruitjes?
Is dit een coming out?wrote:nou nou jongens, zo kan ie wel weer, zo lekker is ze nou ook weer niet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
J9 ook weer gespot 
Ik kijk hem nu net voor het eerst, en ik lig dus helemaal stuk om die gekke buitenlander bij 0:11 met zijn "Fuck yeah!" hahahahahhaa

Die dwazen die zo rond 1:15 in de plassen buikschuiven moeten weer vrienden van mij zijn hoor

-
G
lijkt me echt heerlijk om te doenwrote:Die dwazen die zo rond 1:15 in de plassen buikschuiven moeten weer vrienden van mij zijn hoor![]()
Saampjes een keertje doen, hand aan hand??wrote: lijkt me echt heerlijk om te doen
Net zoals die gozer op Mysteryland (die ik overigens op Defqon ook weer tegenkwam
-
G
goed plan! moet ik alleen wel een zwembroek aan doen hahawrote:Saampjes een keertje doen, hand aan hand??wrote: lijkt me echt heerlijk om te doen![]()
![]()
Net zoals die gozer op Mysteryland (die ik overigens op Defqon ook weer tegenkwam)
Ben hem ook 2 keer tegengekomen. Iedereen wilde met hem op de fotowrote:Saampjes een keertje doen, hand aan hand??wrote: lijkt me echt heerlijk om te doen![]()
![]()
Net zoals die gozer op Mysteryland (die ik overigens op Defqon ook weer tegenkwam)
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Had geen zin om hier over een verslag te maken, te druk gehad met werk en na een werkweek ben je ook al het een en het ander vergeten...
Maar wat ik wilde vragen, is er iemand langs geweest bij die onofficiële stage van de White area, dat busje??
Ging echt gek hard daar, had het opgemerkt toen ik even zat te eten vlakbij de White area... klonk net als dikke psychedellic/goa achtig iets, maar op een hoger tempo en iets meer minimal?? Iemand hier meer verstand van?
Geen idee of het dat was, maar heb er wel een uurtje staan spacen
Hier een filmpje van hoe het er aan toe ging
Let niet op dat het 90 graden gedraaid staat, mijn telefoon hield ik verkeerd
View on YouTube
Maar wat ik wilde vragen, is er iemand langs geweest bij die onofficiële stage van de White area, dat busje??
Ging echt gek hard daar, had het opgemerkt toen ik even zat te eten vlakbij de White area... klonk net als dikke psychedellic/goa achtig iets, maar op een hoger tempo en iets meer minimal?? Iemand hier meer verstand van?
Geen idee of het dat was, maar heb er wel een uurtje staan spacen
Hier een filmpje van hoe het er aan toe ging
Let niet op dat het 90 graden gedraaid staat, mijn telefoon hield ik verkeerd
View on YouTube
Ik ben er ook even langs geweest, echt leipe boel daar 
Zullen wij op de Solutio & The I's movie komenwrote:J9 ook weer gespot
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
Dat is die Dutch Acid Familywrote:Had geen zin om hier over een verslag te maken, te druk gehad met werk en na een werkweek ben je ook al het een en het ander vergeten...
Geen idee of het dat was, maar heb er wel een uurtje staan spacen![]()
Hier een filmpje van hoe het er aan toe ging![]()
Let niet op dat het 90 graden gedraaid staat, mijn telefoon hield ik verkeerd![]()
View on YouTube
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Maken hun ook weer een aftermovie dan? Zoja, dan sta ik er geheid op. Zo druk was het niet namelijkwrote:Zullen wij op de Solutio & The I's movie komenwrote:J9 ook weer gespot?
Had het de hele vrijdag zo druk niet gezien op de Purple
. Zag wel wat Engelsen linksvoorbij lopen richting de main, die keken echt van wtf, dit gaat hard
. Gingen ze de hele meute maar filmen
.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Ging net even zoeken maar er is serieus maar 1 filmpje van die set op YTwrote:Had het de hele vrijdag zo druk niet gezien op de Purple. Zag wel wat Engelsen linksvoorbij lopen richting de main, die keken echt van wtf, dit gaat hard
.
En dat op Defqonwrote:Ging net even zoeken maar er is serieus maar 1 filmpje van die set op YTwrote:Had het de hele vrijdag zo druk niet gezien op de Purple. Zag wel wat Engelsen linksvoorbij lopen richting de main, die keken echt van wtf, dit gaat hard
.
Eén smiley zegt meer dan duizend woorden: :')wrote:Godverdomme ja die viel mij ook al op, ook op 't feest zelf een paar keer langs zien komen.. Ik zou het wel weten hehehewrote:
Die mag er wel zijnVolgens mij heeft die gast er links achter het ook goed naar zijn zin achter haar
Ik heb ook een betere aftermovie verwacht aangezien mijn ervaringen van dit jaar ook een 9 waard zijn!wrote:Aftermovie is matig. 5 minuten lang een saai anthem dr onder geplakt en geen samenhang met de beelden. Q-Dance kan veel beter.
-
G