Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Afbeelding

Die mag er wel zijn :) Volgens mij heeft die gast er links achter het ook goed naar zijn zin achter haar :P

Ik zie ook echt nu pas dat die gast rechts hetzelfde doet als haar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha ik had het serieus nog niet eens gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Hahahaha ik had het serieus nog niet eens gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:36 
 

nou nou jongens, zo kan ie wel weer, zo lekker is ze nou ook weer niet.
of kijken jullie gewoon graag naar jongens met naveltruitjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
nou nou jongens, zo kan ie wel weer, zo lekker is ze nou ook weer niet.


Is dit een coming out? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

J9 ook weer gespot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk hem nu net voor het eerst, en ik lig dus helemaal stuk om die gekke buitenlander bij 0:11 met zijn "Fuck yeah!" hahahahahhaa :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die dwazen die zo rond 1:15 in de plassen buikschuiven moeten weer vrienden van mij zijn hoor :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:32 
 

Black Sunrise schreef:
Die dwazen die zo rond 1:15 in de plassen buikschuiven moeten weer vrienden van mij zijn hoor :lol: :lol:

lijkt me echt heerlijk om te doen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
lijkt me echt heerlijk om te doen :$

Saampjes een keertje doen, hand aan hand?? :$ :love:
Net zoals die gozer op Mysteryland (die ik overigens op Defqon ook weer tegenkwam xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:29 
 

Black Sunrise schreef:
KSwoosh schreef:
lijkt me echt heerlijk om te doen :$

Saampjes een keertje doen, hand aan hand?? :$ :love:
Net zoals die gozer op Mysteryland (die ik overigens op Defqon ook weer tegenkwam xd )

goed plan! moet ik alleen wel een zwembroek aan doen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
KSwoosh schreef:
lijkt me echt heerlijk om te doen :$

Saampjes een keertje doen, hand aan hand?? :$ :love:
Net zoals die gozer op Mysteryland (die ik overigens op Defqon ook weer tegenkwam xd )


Ben hem ook 2 keer tegengekomen. Iedereen wilde met hem op de foto xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:55 
 
Hardtraxx Addict

Had geen zin om hier over een verslag te maken, te druk gehad met werk en na een werkweek ben je ook al het een en het ander vergeten...

Maar wat ik wilde vragen, is er iemand langs geweest bij die onofficiële stage van de White area, dat busje??
Ging echt gek hard daar, had het opgemerkt toen ik even zat te eten vlakbij de White area... klonk net als dikke psychedellic/goa achtig iets, maar op een hoger tempo en iets meer minimal?? Iemand hier meer verstand van?
Geen idee of het dat was, maar heb er wel een uurtje staan spacen :D

Hier een filmpje van hoe het er aan toe ging :cool:
Let niet op dat het 90 graden gedraaid staat, mijn telefoon hield ik verkeerd :$

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er ook even langs geweest, echt leipe boel daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
J9 ook weer gespot xd

Zullen wij op de Solutio & The I's movie komen :cool: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ox_Ite schreef:
Had geen zin om hier over een verslag te maken, te druk gehad met werk en na een werkweek ben je ook al het een en het ander vergeten...

Maar wat ik wilde vragen, is er iemand langs geweest bij die onofficiële stage van de White area, dat busje??
Ging echt gek hard daar, had het opgemerkt toen ik even zat te eten vlakbij de White area... klonk net als dikke psychedellic/goa achtig iets, maar op een hoger tempo en iets meer minimal?? Iemand hier meer verstand van?
Geen idee of het dat was, maar heb er wel een uurtje staan spacen :D

Hier een filmpje van hoe het er aan toe ging :cool:
Let niet op dat het 90 graden gedraaid staat, mijn telefoon hield ik verkeerd :$



Dat is die Dutch Acid Family
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Jurheinen schreef:
J9 ook weer gespot xd

Zullen wij op de Solutio & The I's movie komen :cool: ?


Maken hun ook weer een aftermovie dan? Zoja, dan sta ik er geheid op. Zo druk was het niet namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het de hele vrijdag zo druk niet gezien op de Purple :P. Zag wel wat Engelsen linksvoorbij lopen richting de main, die keken echt van wtf, dit gaat hard xd. Gingen ze de hele meute maar filmen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Had het de hele vrijdag zo druk niet gezien op de Purple :P. Zag wel wat Engelsen linksvoorbij lopen richting de main, die keken echt van wtf, dit gaat hard xd. Gingen ze de hele meute maar filmen :P.


Ging net even zoeken maar er is serieus maar 1 filmpje van die set op YT :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
urbandesigner schreef:
Had het de hele vrijdag zo druk niet gezien op de Purple :P. Zag wel wat Engelsen linksvoorbij lopen richting de main, die keken echt van wtf, dit gaat hard xd. Gingen ze de hele meute maar filmen :P.


Ging net even zoeken maar er is serieus maar 1 filmpje van die set op YT :(

En dat op Defqon :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Basshunterzz schreef:
Afbeelding

Die mag er wel zijn :) Volgens mij heeft die gast er links achter het ook goed naar zijn zin achter haar :P

Godverdomme ja die viel mij ook al op, ook op 't feest zelf een paar keer langs zien komen.. Ik zou het wel weten hehehe


Eén smiley zegt meer dan duizend woorden: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Aftermovie is matig. 5 minuten lang een saai anthem dr onder geplakt en geen samenhang met de beelden. Q-Dance kan veel beter.


Ik heb ook een betere aftermovie verwacht aangezien mijn ervaringen van dit jaar ook een 9 waard zijn! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://soundcloud.com/qdance/sets/defqo ... 12-black-1

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:02 
 

hdhessel schreef:
http://soundcloud.com/qdance/sets/defqon-1-festival-2012-black-1

^^

http://soundcloud.com/qdance/sets/ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette aftermovie :) Beelden vooral in de opbouw naar de climax super getimed, lekker veel nadruk gelegd op de camping/extended ervaring ook :)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten