Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:33 
 

Iemand nog foto's laten nemen door Virtual Nights? En waar the fuck zijn die dan terug te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Iemand nog foto's laten nemen door Virtual Nights? En waar the fuck zijn die dan terug te vinden?


http://berlin.virtualnights.com/picture ... dinghuizen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er nog meer die op Defqon foto's hebben gemaakt? Ik zie dat Virtual Nights er alleen op zaterdag was en heb nog een kaartje van betribes.com maar daar staat de foto ook niet op die ik zoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 13:20 
 

Grozny schreef:
Zijn er nog meer die op Defqon foto's hebben gemaakt? Ik zie dat Virtual Nights er alleen op zaterdag was en heb nog een kaartje van betribes.com maar daar staat de foto ook niet op die ik zoek.


ik heb ook foto's gemaakt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Grozny schreef:
Zijn er nog meer die op Defqon foto's hebben gemaakt? Ik zie dat Virtual Nights er alleen op zaterdag was en heb nog een kaartje van betribes.com maar daar staat de foto ook niet op die ik zoek.


ik heb ook foto's gemaakt -.-

Je snapt wel wat ik bedoel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Zijn er nog meer die op Defqon foto's hebben gemaakt? Ik zie dat Virtual Nights er alleen op zaterdag was en heb nog een kaartje van betribes.com maar daar staat de foto ook niet op die ik zoek.


Je was gewoon te VDK :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee, was compleet nuchter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Haha nee, was compleet nuchter :D


Was ook maar een grapje hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Haha nee, was compleet nuchter :D


De eerste die ik tegenkom die verteld nuchter te zijn geweest op Defqon. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundfighter_1 schreef:
Grozny schreef:
Haha nee, was compleet nuchter :D


De eerste die ik tegenkom die verteld nuchter te zijn geweest op Defqon. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha. :P

En ik was dat donderdag en zaterdag ook. Krijg ik nu een koekje? :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 16:44 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Soundfighter_1 schreef:
Grozny schreef:
Haha nee, was compleet nuchter :D


De eerste die ik tegenkom die verteld nuchter te zijn geweest op Defqon. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha. :P

En ik was dat donderdag en zaterdag ook. Krijg ik nu een koekje? :yes:

Je mag niet liegen :nono: Ikzelf was overigens ook nuchter op zaterdag :P (op wat biertjes na)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Chukkels schreef:
Soundfighter_1 schreef:
De eerste die ik tegenkom die verteld nuchter te zijn geweest op Defqon. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha. :P

En ik was dat donderdag en zaterdag ook. Krijg ik nu een koekje? :yes:

Je mag niet liegen :nono: Ikzelf was overigens ook nuchter op zaterdag :P (op wat biertjes na)

Hoezo lieg ik? :huh: Als je vrijdagnacht tot de zaterdag rekent, dan heb je wel een punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 02:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was nuchter -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alle sets van Blue zijn uitgezonden behalve de set van de dag. Namelijk van Titan!! Weet iemand hier is meer over?
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten