Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79

Iemand nog foto's laten nemen door Virtual Nights? En waar the fuck zijn die dan terug te vinden?
Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Iemand nog foto's laten nemen door Virtual Nights? En waar the fuck zijn die dan terug te vinden?

http://berlin.virtualnights.com/picture ... dinghuizen
Hardtraxx Veteran

Zijn er nog meer die op Defqon foto's hebben gemaakt? Ik zie dat Virtual Nights er alleen op zaterdag was en heb nog een kaartje van betribes.com maar daar staat de foto ook niet op die ik zoek.

Grozny schreef:
Zijn er nog meer die op Defqon foto's hebben gemaakt? Ik zie dat Virtual Nights er alleen op zaterdag was en heb nog een kaartje van betribes.com maar daar staat de foto ook niet op die ik zoek.

ik heb ook foto's gemaakt -.-
Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Grozny schreef:

ik heb ook foto's gemaakt -.-

Je snapt wel wat ik bedoel :P
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:

Je was gewoon te VDK :P
Hardtraxx Veteran

Haha nee, was compleet nuchter :D
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:

Was ook maar een grapje hoor :P
Hardtraxx Newbie

Grozny schreef:

De eerste die ik tegenkom die verteld nuchter te zijn geweest op Defqon. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha. :P
Hardtraxx Veteran

Soundfighter_1 schreef:
Grozny schreef:

De eerste die ik tegenkom die verteld nuchter te zijn geweest op Defqon. Wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha. :P

En ik was dat donderdag en zaterdag ook. Krijg ik nu een koekje? :yes:
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Soundfighter_1 schreef:
Grozny schreef:

Je mag niet liegen :nono: Ikzelf was overigens ook nuchter op zaterdag :P (op wat biertjes na)
Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Chukkels schreef:
Soundfighter_1 schreef:

Je mag niet liegen :nono: Ikzelf was overigens ook nuchter op zaterdag :P (op wat biertjes na)

Hoezo lieg ik? :huh: Als je vrijdagnacht tot de zaterdag rekent, dan heb je wel een punt.
Hardtraxx Veteran

Ik was nuchter -.-
Hardtraxx Elite

Alle sets van Blue zijn uitgezonden behalve de set van de dag. Namelijk van Titan!! Weet iemand hier is meer over?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten