Mooi feest gehad gisteren, ga zeker vaker early feesten bezoeken
. Dag begon goed met Derb & Scot project, kwamen ontzettend veel nummers voorbij die ik nog nooit gehoord had. Moest eerst een beetje wennen aan het tempo maar voelde me al snel thuis.
Pavo draaide een vette set, veel scratch werk en mooi vlot doorgemixt. Jammer genoeg maakte hij een grote fout door de frequencerz edit van time & space te draaien
. Trilok & Chiren had ik van tevoren veel van verwacht, vond het jammer dat de verwachtingen totaal niet uitkwamen. De set leek een grote mash-up, iets waar ik totaal geen voorstander van ben. Er kwamen wel goeie platen voorbij, maar ze duurden zo kort dat ik er maar slecht van kon genieten.
Luna maakte weer een hoop goed, een lekkere set met ook voor mij veel bekende nummers. Ook hij maakte een vrij grote fout in z'n set door af te sluiten met Arise, gelukkig kapte Luna hem af voordat de climax begon. Vond het vreemd dat hij Kick This Mutha niet draaide, maar gelukkig kwam Thera nog die hem wel in z'n set meenam. En wat een set, puur geweld met een leuke edit aan het begin
. Thera draaide de set van de dag, veel van de tracks zouden ook gewoon in een reguliere theracords set kunnen.
Na de set van Thera moest ik helaas weer gaan, had graag het laatste uurtje ook nog meegemaakt.
+ Geluid
+ Scot project & derb, Luna, Pavo, Thera
+ Weer (ook al was het in een tent)
+ Publiek (laag vdk gehalte, vriendelijke sfeer, weinig shirtloze boyzzzz)
+ Genoeg barren, dus je hoefte vrijwel niet te wachten op je beurt
- Drinken en eten behoorlijk prijzig
- Toilet elke keer €0.50
Pavo draaide een vette set, veel scratch werk en mooi vlot doorgemixt. Jammer genoeg maakte hij een grote fout door de frequencerz edit van time & space te draaien
Luna maakte weer een hoop goed, een lekkere set met ook voor mij veel bekende nummers. Ook hij maakte een vrij grote fout in z'n set door af te sluiten met Arise, gelukkig kapte Luna hem af voordat de climax begon. Vond het vreemd dat hij Kick This Mutha niet draaide, maar gelukkig kwam Thera nog die hem wel in z'n set meenam. En wat een set, puur geweld met een leuke edit aan het begin
Na de set van Thera moest ik helaas weer gaan, had graag het laatste uurtje ook nog meegemaakt.
+ Geluid
+ Scot project & derb, Luna, Pavo, Thera
+ Weer (ook al was het in een tent)
+ Publiek (laag vdk gehalte, vriendelijke sfeer, weinig shirtloze boyzzzz)
+ Genoeg barren, dus je hoefte vrijwel niet te wachten op je beurt
- Drinken en eten behoorlijk prijzig
- Toilet elke keer €0.50